Čierny Santa Claus

Z Necyklopédia

Evilpope.jpg † VORSICHT † BLASPHEMIE † VORSICHT † BLASPHEMIE † VORSICHT †
Tento text drzo rozpráva o náboženstve!!

Emeritný rímsky veľkňaz SS Joseph Rat-Singer uvaľuje kliatbu na každého, kto sa ho opováži čítať!

ChuckNorris.jpg Článok pod ochranou!!!
Tento článok je pre jeho autentickosť a nezaujatosť pod ochranou CIA, FBI, NATO, NCIS, Mossad, Mi5, ATF, SAS, SIS a Chucka Norrisa. Ruky preč od neho!
Kondom.jpg
Ciernysanta.jpg

Čierny Santa, alias Gregor Burambogerth Abdul Asif Kotlár. Túto fotku údajne fotil Peter Nagy.

Čierny Santa Claus, menom Gregor Burambogerth Abdul Asif Kotlár, je nevlastným bratom Santu Clausa - celosvetovo známeho pedofila, ktorého obdivujú všetky deti. Bratské vzťahy medzi nimi nefungujú práve najlepšie, z časti aj preto, lebo Čierny Santa je bezdomovec, ale sú v kontakte a pravidelne sa stretávajú na narodeniny a na Vianoce.

[upraviť] Krátky Životopis

Miesto narodenia je neznáme. Jeho rodičom ho omylom pribalili do krabice s číňankami, ktoré si objednali z Európy. Jeho otec podnikal s paštétou a mama bola nástrojárka v miestnej fabrike na výrobu pneumatík. Vyrastal spolu so svojím nevlastným bratom Santom Clausom. Prezývku "Čierny Santa" dostal preto, lebo sa veľmi podobal na svojho nevlastného brata, rozdiel medzi nimi bol len vo farbe pleti. Síce na vonok sa na seba bratia veľmi podobali, čo sa všetkého ostatného týka, Čierny Santa bol presným opakom Santu Clausa. Napr. na rozdiel od neho Čierny Santa nikdy neštudoval. Po dovŕšení 18tich rokov, ho rodičia vydedili - kvôli jeho ustavičným problémom s kurvami a alkoholom. Čierny Santa odcestoval do Indie, za vidinou lepšej budúcnosti. Chvíľu žil na ulici, potom si za peniaze zarobené prostitúciou kúpil malú útulnú garsónku v strede skládky starých nefunkčných lodí na pláži Tarkarli. Tu žil skoro 4 mesiace, no potom sa opäť ocitol na ulici, po tragickom požiari ktorý vznikol pri manipulácii so psychotropnými látkami. Po 20tich dňoch na ulici sa Čierny Santa rozhodol (po prvý krát) napísať svojmu nevlastnému bratovi. V liste ho žiadal o peniaze, o hrubú deku a o malé množstvo marihuany. Santa Claus mu vyhovel. Problémy sa však dostavili, keď Čierny Santa začal písať svojmu bratovi listy každý deň a preto ho Santa Claus začal časom ignorovať.

[upraviť] Kariéra

Kid1.jpg

Reakcia detí, na činy Čierneho Santu.

Rovnako ako Santa Claus, aj Čierny Santa získal ožiarením čarovnú pedofílnu schopnosť - vidieť všetky deti. Avšak Čierny Santa svoju novonadobudnutú schopnosť zneužil. Využíval ju na krádeže, vždy vedel, kedy majú deti v domácnosti otvorené dvere a že kedy všetci v rodine spia.
Ciernysanta2.jpg

Čierny Santa, na ulici niekde v Indii.

Nenápadne sa vlámal do ich domácnosti a vzal im toľko elektrospotrebičov, koľko sa mu zmestilo do rúk. Niekedy sa mu podarilo napáchať škody až za 2000€(60 252,62 Sk). Jedného dňa ho prichytili pri čine a Čierny Santa putoval do väzby. Podarilo sa mu však uniknúť a vycestovať zo Severného pólu. Čierny Santa tak unikol spravodlivosti. Odcestoval do Indie, kde bol spočiatku bez zamestnania. Neskôr však dostal ponuku na orálne uspokojenie 42 klientov na party u jedného bohatého šejka. Napriek tomu že homosexuálom nebol - túto ponuku prijal, vzhľadom na finančnú situáciu v ktorej sa nachádzal. Po tejto brigáde sa rozhodol, že sa prostitúcii bude venovať aj naďalej, keďže nemal ani vzdelanie, ani prax, ani talent + bol zlodejom a sockou.