Ľubomír Harman

Z Necyklopédia

Ľubomír Harman
LHarman1

Moderná neonacistická ikona Slovenska
Narodenie 31. marec 1962
Dolný Harmanec
Úmrtie 2. september 2010
pod panelákmi V Bratislave
Známy vďaka Deromatizácii
Manžel nebol vydatý
Manželka nebol ženatý
Deti nemal žiadne
Príbuzní Charles Manson, Adolf Hitler, Mel Gibson

Toto je ľudo, alebo aj nadľudo z Necyklopédie

Ľubomír Harman bol celosvetovo známy Slovenský deromatizátor.

"Páchateľ sa sám zasamovraždil"

- Jaroslav Spišiak

[upraviť] Život

Narodil sa v Dolnom Harmanci, kde vyrástol, neskôr sa presťahoval do Bratislavy kde zostarol. Bol introvertný extravert, to znamená napr. že bol slušný, ale zabíjal. Bol pracovitý, ale nemal prácu. Len občas si privyrábal ako DJ. Bol tichý, ale robil rachot so svojím samopalom. Nemal deti, ani ženu - odborníci preto začali zvažovať možnosť, že Ľubomír Harman mohol byť homosexuálom, ktorý svoju homosexualitu tajil.

Strelec bubliny

[upraviť] Deromatizácia

Ľubomír Harman bol pôvodne milovníkom rómov - požičiaval im peniaze, napriek tomu že on sám robotu nemal. Oni mu nielenže nevracali peniaze, ale ešte ho aj vydierali, čím chceli dosiahnuť to, aby im Ľubomír Harman požičal ešte viac peňazí. Preto sa jedného dňa rozhodol, že im to zarazí a vymyslel pojem "Deromatizácia". Šlo o prudkú reakciu jedinca, ktorá mala mať za následok vyhynutie jednej kompletnej cigánskej generácie. Hlavnou ideou deromatizácie bolo to, aby sa problémová cigánska rodina nemohla ďalej rozmnožovať. Dňa 30.08.2010 sa rozhodol vykonať prvý oficiálny debut Deromatizácie. Tragicky pri tom zahynul, avšak deromatizácia bola i napriek jeho smrti úspešná. Slovenskő nacionalisti ho za tento skutok začali považovať za národného hrdinu a tiež ako modernú neonacistickú ikonu Slovenska. Médiá na Slovensku vyhlásili, že považovať smrť 6 Rómov za hrdinský čin je neprijateľné, veľmi morbídne a vulgárne. Slovenská Národná Strana však tieto vyjadrenia poprela s odôvodnením cit. "Ale prosím vás, cely národ sa pozerá na také zvrhlosti ako big braders, vyvolení a ja neviemčo a to nie je vulgárnosť? Tam pomaličky súložia na obrazovke, to nie je vúlgarne?".

[upraviť] Ďalšie zásluhy Ľ. Harmana

Kvôli jeho Deromatizácii vyhlásila vada Slovenskej republiky na 2. septembra 2010 štátny smútok v čase od 8:00 do 18:00 hod, to znamená, že na STV opäť vysielali Skon Paľa Ročku. V histórii Slovenskej republiky je to 26-ty štátny smútok.

[upraviť] Popravená rodina

Rodina, ktorá bola Harmanom popravená, bola podľa relácie Lampáreň spred piatich rokov veľmi problémová, asociálna,.. proste bežná a úplne normálna cigánska rodina. Boli veľmi hluční a liezli na nervy všetkým ostatným nájomníkom. Mali obrovské dlhy na nájomnom. Členovia tejto rodiny behali po dome a rozbíjali susedom okná, poštové schránky a hrozili im smrťou. Nevedeli si s nimi dať rady ani polícia ani Miestny úrad Devínska Nová Ves ani Úrad práce, sociálnych vecí a rodiny.

[upraviť] Smrť

Polícia sa snažila Ľubomíra Harmana spacifikovať, ale on sa spacifikoval sám. Zomrel zasamovraždením po smrteľnom zásahu policajta pohotovostného útvaru, ktorý ho tým donútil sa sám zasamovraždiť. Telo Ľubomíra Harmana nebolo pochované, bolo spopolnené a rozsypané po Luníku IX - Podľa mystikov a religionistov by to mohlo pomôcť k zlepšeniu správania sa miestnych obyvateľov.

[upraviť] Reakcia

Nasledujúci deň minister vnútra Daniel Lipšic (Kokot Do Huby) oznámil, že slovenská polícia je pripravená na vykonanie mnohých zmien, ktoré by mali zabrániť podobným útokom v budúcnosti. Jedným z týchto zlepšení malo byť doplnenie výzbroje, kedy policajné hliadky povinne nosili pri sebe samopal vzor 58 a tiež samopal vz.61 Škorpión. To sa však neosvedčilo, pretože jeden policajt si ho zabudol na zastávke MHD (našiel ho autobusár), a policajtka si tento samopal zabudla na čerpacej stanici. Okrem toho pri streľbe na strelnici trafili policajti z tejto zbrane miesto terča areál vzdialený 2km od strelnice.

[upraviť] Fotogaléria

Celá fotodokumentácia: [1]