ŠDaJ Mladosť

Z Necyklopédia

ŠDaJ Mladosť, nazývaný tiež Mladosť alebo Pajzel, je miesto (plejs) v Bratislave, kam sa chodia študenti STU vyšťať po Satkových prednáškach.

Kedysi dávno to boli intráky a niektorí hardcore pamätníci to tak stále nazývajú. Ale každý turista, alebo aj bežný ľudo, ktorý by tam vošiel, by mal iný názor. Okrem WC sa tam nachádzajú aj zvyšky nábytku (zopár nekonečien) z roku tisíc deväcto päcto P.V.T. (ale nie je to prvočíslo) a niekoľko iných zaujímavostí. Pomer ženského a mužského pohlavia je tam 1:100 (nečíslo), ale aj tá jedna je väčšinou Vzdelaná Slovenka. Viac ich je na Šturáku (tam sa štúra).

[upraviť] História

Tieto paneláky boli postavené v roku 1977 P.V.T. bleskovou rýchlosťou, pretože rudí chceli prekonať rýchlosť stavby Berlínskeho múru. Ich rekord prekonala až Rišova sračka SaS, ktorá rekordne rýchlo dostala feťákov, gájov a Matoviča do volebných miestností (a vlastne aj do parlamentu). V roku 1981 kúpili (s povolením Gustáva a Roba) do vtedajších izieb nábytok a WC misy. Odvtedy sa tam nič významné nestalo, iba pri bloku D postavili bufet.

[upraviť] ELAM

ELAM je pokus niekoľkých zúfalcov o vytvorenie neziskového študentského discoklubu. Ale jediné čo sa im podarilo je, že čapujú Krušovice za 1.2 . Barmanky sú ochotné ísť s vami na drink, ale na šukačku zabudnite. Tá je vyhradená pre tých dvoch macatých chlapákov čo stoja za barom (alebo ležia pod barom, poprípade honia ocas). Okrem toho tam je ešte akvárium s rybkami a šesť televízorov, ktoré aj tak nikto nepozerá, lebo tam púšťajú píčoviny. Väčšina zákazníkov sú šprti s notebookmi pod pazuchou, ktorí si sadnú pred kofolku a vyťukávajú články na Necyklopédii. Ale o týždeň tam má byť striptíz, tak možno sa niečo zmení...

[upraviť] RUŠ

Spolok študentov, kde panici nemajú miesto, čo napovedá už názov (Raz Už Šukali). Ako jedni z mála si zašukajú, lebo bývajú na blokoch C-D, ktoré nie sú tak rozjibbané ako A-B a bývajú tam kurvičky. Spoznáte ich tak, že majú izby pre jedného, pritom bežní študenti sa tlačia po troch (niekedy aj viacerých). Keď ich nepotrebujete, zavadzajú na každom kroku, ale keď áno, sú zamestnaní honením vlastného ocasu. Je to elita Mladosti, ale ani to im pri Satkových skúškach nepomôže :).

[upraviť] Junák

Pokus o vytvorenie posilky na internáte. Je tam síce jedna hrdzavá lavička, ale tú využívajú RUŠ-kári na šukanie, takže choďte radšej do Hectora na Átriákoch.

[upraviť] Jedáleň

Je to neuveriteľné, ale Mladosť má aj jedáleň. Býva málo navštevovaná, lebo študenti obľubujú pivo a vifonky, a to tam nemajú. A keď už raz za mesiac (prvočíslo) prídete na obed, povedia vám, že si máte hodinku počkať na kuracie prsia, pritom na jedálnom lístku sa píše Bravčové mäso. Jadrový výskum (študentov FCHPT STU) potvrdil, že jedáleň Mladosť si zaslúži byť nominovaná na Nobelovú cenu za chémiu. Ozaj, ak sa chcete najesť, choďte do jedálne Mlyny na Átriákoch, kde je aj väčšia šanca natrafiť na babenky.

[upraviť] Pripojenie na internet

Mladosť nemá wifinu, iba zo steny tam trčia nejaké recyklované káble. Ale aj keď nie sú rozjibbané (čo je dosť veľká rarita), na net sa nepripojíte, ak neplatíte veľké poplatky. (To si už radšej zavediem Magio.) Vraj sa o to stará združenie YNET, ale to sú v podstate RUŠ-kári v oranžovom kabáte. A potom sa čudujme, koľko šprtov chodí do ELAMU. Toto opatrenie vlastne slúži na to, aby bol ELAM aspoň poloplný (alebo poloprázdny? buďme optimisti).

[upraviť] Fauna a flóra

Za veľké povšimnutie stoja aj živočíchy, ktoré obývajú tento bizarný komplex. Okrem študentov, sociek a iných čávov sa tu vyskytujú aj rôzne hlodavce, a to najmä v dierach v stene na A blokoch, kde každý hádže smeti a občas sa tam aj vyští, takže celý A blok smrdí ako fekálistické doupě. Vedenie Mladosti sa robí, že ich likviduje, ale v skutočnosti ich ticho toleruje z niekoľkých dôvodov:

  • Aby nasrali RUŠ-károv
  • Aby mali nasratí RUŠ-kári a iní -kári do čoho strieľať softbalovými pištoľami
  • No a hlavné využitie spočíva v tom, že potkany požerú odpad, čo tam nahádžu miestni kári, takže Mladosť by bez nich bola dávno zaplavená borďelom

V posledných dňoch ste si ale mohli všimnúť, že spomínané priestory sú zatlčené doskami. Dopadne to asi tak, že potkany potom, čo požerú veškeré zásoby, skapú a bude tam ešte väčší smrad ako doteraz. Zvyšok osadenstva sa zdržiava vo výťahovej šachte a pod stropom. Vo výťahovej šachte plnia podobnú funkciu ako v tých dierach. No a keď idete po chodbe smerom na Áčko, nebuďte prekvapení, ak vám nad hlavou niečo behá. Iná fauna sa tam príliš nevyskytuje, lebo tam pravidelne chodia frajeri s veľkými stríkačkami, ktorí sa vám najebú na izbu v tej najvhodnejšej chvíli a celú izbu zajebe smradľavými chemikáliami. Sú to väčšinou bývalí FEI- a FIIT-kári, ktorí po práci nasadnú do svojich BMW-čiek a potom večer balia kurvičky v tridsaťdevine.

[upraviť] Satko

Satko na Mladosť nechodí, lebo by to tam zderivoval a následne zintegroval, v dôsledku čoho by RUŠ-kári mali po piči.

[upraviť] Pozri tiež

Školstvo Openhouse student
VZDELANCI
Riediteľ školyMučiteľProfesorŠtudentŽiakŠkolníkUpratovačkaVzdelaná SlovenkaAnylfailbet
ŠKOLY
Materská škôlkaZŠ s MŠ Pionierska 2Zš Komenského SNVTomášikova 31 KošiceNereálna stredná školaFIITGymnázium Andreja SládkovičaGymnázium Javorová 16Gymnázium Jozefa Gregora TajovskéhoGymnázium Mikuláša KováčaGymnázium (Liptovský Hrádok)ŠDaJ MladosťUniverzita Konštantína FilozofaBohoslovecká univerzita Šerca Ježišovho v HostoviciachVysoká škola teroristickáGymnázium Žilina
VEDY
MatematikaFizykaChémiaDejepisZemepisBiológia