Špeciálna teória relativity

Z Necyklopédia

Merge-arrows Tento článok počúva o tom istom, čo článok Všeobecná teória relativity.

To je dobré, lebo ich môžeš navzájom ich prepojiť a potom jeden čítať jedným okom a druhý druhým.

Future SK1 Hungary flag 1867 Pál Csáky Hungary flag 1867 Palcsaky
miluje tento článok
Lebo nenarušuje práva menšín!

Špeciálna teória relativity (ŠTR) je špeciálna, lebo berie do úvahy iba zvláštny matprípad, keď sa gravitácia môže zanedbať. Tento stav nastáva pre nadmernú spotrebu alkoholických nápojov na Slovensku len veľmi zriedkavo, zväčša použitím trávy. Špeciálna je aj preto, že sa nevzťahuje na Chucka.

[upraviť] Matematická formulácia

Základom ŠTR je najznámejší vzorec: e=mc^2

Pre jeho pochopenie je nevyhnutné poznať základy matematiky:

1 + 1 = 2
1 - 1 = 0
1 * 1 = 1
1 / 1 = 1

Bird hand
>>Ak ste tu náhodou nenašli samotnú teóriu, jej slovné znenie a vysvetlenie, dobre vám tak!!!<<

Špeciálna teória relativity má avšak aj jeden naozaj prekvapujúci dopad na fungovanie tohto sveta (A teraz sa naozaj podržte! Bude to husté!) Špeciálna teória relativity umožňuje Hedvige Malinovej mať niektoré schopnosti na vyššej úrovni, ako Chuck Norris. Chuckovi to však neprekáža, pretože môže so schopnosťami Hedvigy Malinovej kedykoľvek skoncovať.

Celé je to dosiahnuté tým, že vlastne v žiadnom svete neexistuje nič, čo by mohlo niečo ničím prekonať. Tento výrok je derivovaný, interaguje s pravdepodobnostnou maticou a potom sa ponorí do kyseliny sírovej, z toho sa deriváciou dostaneme k tomu, k čomu sme sa chceli dostať.

Poznámka: Ak ste z tejto témy na konci článku „väčší jeleň“ ako na jeho začiatku, nič si z toho nerobte. O tom je predsa Veda!