Živočíšne uhlie

Z Necyklopédia

Živočíšne uhlie je dôkazom toho, ako sa dá konečný produkt živočíšneho tepla, t.j. kremácie živočícha použiť v prospech zbytku žijúcej živočíšnej menšiny.

Takéto uhlie sa nepoužíva ne opekanie stejkov, ale používa sa na úpravu porúch trávenia. Sú nimi nadúvanie, nadmerné prdenie (teda vetry), slušnejšie nazývané ako plynatosť alebo flatulencia (teda vetry). Okrem tých vetrov sa takéto uhlie používa aj zvracanie (grcanie) a hnačka (sračka) alebo všetko dohromady vo vzájomnej nadväznosti čiže harmónii, ktorú slovenské orgány nikdy nedosiahnu.

Iný druh živočíšneho uhlia sa požíva ako turbodmýchadlo, ktoré spoločne s detoxikáciou preženie tráviaci trakt. Nie je uhlie ako uhlie a preto si treba dávať pozor aby hnačka nebola riešená preháňačkou. Nie vždy platí, že klin sa klinom vybíja.

Cep de vigne Haluz
Tento článok je príliš krátky na to, aby ste sa z neho niečo dozvedeli, preto mu hovoríme haluz. Keby mal tak o dva centimetre viac, už by haluzou nebol. Ak sa chcete pozrieť na podobné halušky, navštívte túto stránku.