911 (Konšpiračné teórie)

Z Necyklopédia

911

Poľutovanihodné zahrávanie sa s ohňom na začiatku tohto tisícročia.

911 je krycí kód akcie, ktorú v utorok 11. septembra 2001 zorganizovali špeciálne jednotky riadené službami ako sú: CIA, FBI, the Mossad a W.A.R.L.O.C.K.. Tieto služby zneužili štyri komerčné dopravné lietadlá na to aby zlikvidovali miesto, kde bola hádam tá najväčšia svetová koncentrácia pracovných príležitostí.

Stalo sa to v ten neslávny deň akurát v čase raňajok. Pri náraze do veží jeden, dva (tzv. „dvojičiek“) a sedem (patrili k stavbám komplexu World Trade Center v New Yorku) a pri útoku na časť kultúrnej mekky západu v Pentagone (Arlington, Virginia, USA), zahynulo 2 974 ľudí, veľké množstvo holubov a akváriových rybičiek.

Miliardy ľudí na celom svete z tohoto hrozného činu zostalo v šoku. No boli oklamaní. Americká vláda im natárala, že strojcom týchto útokov je zloduch Usáma bin Ládin so svojou obchodnou firmu nazvanou Al Srajda. Dodnes ešte väčšina populácie sveta je presvedčená, že to spáchal Usáma, no hrozné na tom všetkom je, že rovnaká väčšina z nich (hlavne z USA) pravdu poznať ani nechce. Došlo to tak ďaleko, ža aj sám Bin Ládin so svojou Srajdou uverili, že to urobili oni.

Našťastie, niekoľko rokov po roku 2001, stovky rozzúrených (niektorí hovoria vraj „šialených“) amerických občanov zozbierali množstvo nepopierateľných dôkazov, ktoré potvrdzujú, že praví organizátori tých, ktorí túto skazu spôsobili sa nachádzali vo vnútri zničených budov.[1]

[upraviť] Stručný náčrt incidentu

Deň, ktorý sa do internetu zapísal ako deň, keď celý deň padali dlaždice, mramor, betón, sklo, černosi, drevo, sadze a mäso. V tento deň, resp. dňa 11. septembra 2001 (utorok - ďalej len 911), je deň, keď Američania zdemolovali svoje "dvojičky", tzv. Svetové Obchodné Centrum (WTC, World Trade Center), len preto aby mohli presunúť svoju armádu do Iraku, čo je krajina s priam nechutným nadbytkom ropy.

Plán bol jednoduchý, jednoduchá bola realizácia s bohatým prínosom. Umiestnili niekoľko náloží v oboch mrakodrapoch (trápnych zväčšených napodobenín našich panelových stavieb), ktoré neskôr odpálili a následne sa presťahovali do Iraku, bez toho aby proti tomu ostatné krajiny sveta nejak zasahovali.

[upraviť] Konšpiračné teórie

Keďže väčšina zo stovky rozzúrených ľudí považuje tento krok americkej vlády za neskutočne hlúpy, postupom času vznikali tzv. "konšpiračné teórie", ohľadom 911, aby okolnosti okolo pádu dvojičiek vysvetlili rozumnejším spôsobom. Populárnych konšpiračných teóriií je mnoho, no medzi najpopulárnejšie patria jednoznačne tie nižšie uvedené.

[upraviť] Teória Vaderovej ofenzívy

911starwars

špionážne zábery z lode Death Star.

Jedna z možných možností je, že pád dvojičiek spôsobila Vaderová hviezda smrti. 11. septembra 2001 Darth Vader uniesol prezidenta Georga Busha a vo svojej bojovej vesmírnej lodi Death Star (Hviezda Smrti), ho chcel prinútiť, aby vyhlásil vojnu Iraku. George Bush statočne odolával, no Vader nepustil. Aby dokázal svoju moc, prikázal svojím pomocníkom aby nabili laserové delo a ním potom zničili dvojičky.

Až potom, ked George Bush videl svoje dvojičky v troskách, sa poddal Darth Vaderovi a vyhlásil vojnu Iraqu, proti svojej vôli. Vaderovi to samozrejme nestačilo, dodnes stále ovláda americké vojská na území nepriateľa. Potom čo Luke Skywalker zničil aj druhú Hviezdu Smrti, potrebuje Darth Vader peniaze na tretiu, ešte silnejšiu a mocnejšiu Hviezdu smrti. Toto všetko je síce pekné no proti tejto teórií hrajú dva dôležité fakty:

[upraviť] Fakty

  1. Začiatok každého dielu Hviezdnych vojen nám prezrádza fakt „long time ago in a galaxy far far away“", čo v preklade znamená to že Hviezda Smrti spolu s Dart Vaderom a impériom vznikli a aj zanikli dávno predtým ako padli dvojičky. Preto Hviezda smrti nemohla zničiť dvojičky, kedže už v našom tisícročí určite neexistovala, napriek tomu že sila rytierov Jedi ostáva aj po ich smrti, moc Hviezdy Smrti to nijak neovplyvňuje.
  2. Laser Hviezdy Smrti bol tak silný, že jednou ranou zničil celú planétu Alderaan. Preto nie je možné aby rovnaký laser bol zasiahol budovu, a zničil len niekoľko poschodí. Ako autor si dovolím ešte dodať poznatok, že laser zasiahol planétu(podobnej Zemi), ktorá po 2 sekundách explodovala. Explodovala celá planéta, po asi 2 sekundách, pričom dvojičky "padali" asi hodinu. Z fyziky vieme, že ani mramor, ani černosi, ani oceľ nemajú nijaké špeciálne, absorbčné vlastnosti ktoré by dodávali lepšiu statike budov. Ani v prípade že by boli dobre strategicky rozmiestnený. Proste proti obrovskému sci-fi laseru nemajú žiadnu šancu.

[upraviť] Záver

Faktov je samozrejme viac, no tie ostatné sú spochybnitelné, zatiaľ čo fakt o sile lasera a fakt že cestovanie časom nie je možné ani v našom svete, ani vo svete star warsu - bohužial vyvracia celú túto konšpiračnú teóriu, ktorá inak zo začiatku vyzerala ako prvé rozumnejšie vysvetlenie okolností 911.

[upraviť] Teória Boeingov 747

911bojing

Stúpenci Vaderovej teórie na tieto zábery hovoria:
„Šak neznate Hollywood...“

Ďalšia z teórií nám tvrdí, že teroristi z Iraku uniesli dva lietadlá typu Boeing 747 a vrazili nimi do svetového obchodného centra WTC. Táto teória patrí medzi tie najmedializovanejšie pretože veľmi rozumne vysvetľuje dôvod, prečo Američania vyhlásili vojnu Iraku.

Irak sa k prípadu poriadne nevyjadril, no v televízore povedala jedna teta že sa k tomu prihlásila nejaká teroristická skupina. Priznajme si to, arabi na USA zatiaľ nemajú, a vôbec si nemôžu dovoliť lietať s lietadlami nad americkou zemou a vrážať do amerických mrakodrapov. Zatiaľ nie, práve preto, lebo keby začala vojna, určite by ju prehrali, no vzhľadom na to že sú aj fanatici, tak si snáď môžme priznať, že by toho schopní snáď aj boli. Napriek tomu, proti tejto teórií hrajú dva dôležité fakty.

  1. Konštrukcia bola vyrobená z ocele. Z fyziky vieme že oceľ sa roztápa až pri teplotách nad 1 500°C, pričom horiaci benzín vytvára teplotu maximálne nejakých 600°C. Preto nie je možné aby jedno lietadlo zničilo celú budovu. Zničiť mohlo akurát tak niekoľko poschodí, viac nie.
  2. Ďalším dôležitým faktom je, že mrakodrap sa nemôže rozpadnút „na prach“ ak má pevnú konštrukciu (ktorá sa rozsypala v tomto prípade tiež podstate na prach). Pre lepšie pochopenie si predstavte 6 rovnakých tehál, ktoré uložíte na seba. Ak to spravíte, možno Vám to troška pripomenie miniatúru toho mrakodrapu. Vezmite tú naj vrchnejšiu tehlu, zodvihnite ju a pustite ju na ostatné tehly, z hociakej výsky.. Preto spomíname vrchnú tehlu pretože v pomere to vychádza rovnako ako u WTC, niekoľko poschodí v prdeli, vrch aj spodok v porádku. To čo bolo „v prdeli“ je vlastne ten priestor, ktorý vznikne tým že zodvihnete vrchnú tehlu. Proste nie je možné tie ostatné tehly rozdrviť.. Jedine.. ak by chýbala väčšina stredu z ostatných tehál, bol by len okraj.

[upraviť] Záver

Teória je dobrá len na vysvetlenie dôvodu, alebo teda odôvodnenie, prečo američania zaútočili na Irak. Bohužiaľ, čo sa týka všetkého ostatného, táto teória zlyháva, preto ľudia začali hladať ešte rozumnejšie vysvetlenia prípadu 911.

[upraviť] Referencie

  1. Zdroj: Uncyklopedia - September 11 attacks
V iných jazykoch