FANDOM

Necyk

Toto je seriózny článok Necyklopédie!!!
Tento článok bol označený komunitou za seriózny článok. Je natoľko kvalitný, absolútne seriózny a pravdivý, že sa mu dostalo cti byť na jej Hlavnej strane. O ďalších serióznych článkoch sa rozhoduje tu.

Gold piece

Kikolas (aka. Kilo)
AstarSeran

Narodenie 16. Október 160988 P.V.T.
Stred vesmíru (pozn. nie Bratislava)
Úmrtie Aštar šeran neumrel iba sa reinkarnoval v podobe archandjela uriela, taktiež známeho ako kačenka.
Výška 235 cm
Váha 0 kg(vo vákuu)
Známy vďaka Ivovi A. Bendovi
Manželka Vesmírni lidé sa neženia
Deti má ich vyše 10000, preto ich nebudeme menovať
Rodičia má len jedného, volá sa Ivo A. Benda
Príbuzní Jašterkovia
IQ -2350
Webstránka http:\\vesmirnilide.cz

Toto je ľudo, alebo aj nadľudo z Necyklopédie

Aštar Šeran,známy aj ako Haštag Štefan(#Štefan) alebo Jašter Štefan možné su aj kombinácie (#Šeran alebo jašter Šeran) vesmírny ľudo, láskuchtivý narcis, milovník chlpatých, ohanbí. Prevádzkovateľ symetrickej tváre. Veliteľ neskutočne veľkej vesmírnej flotily 10 456 231 vesmírnych lodí, ktorý velí na vesmírnej lodi ŠÁDE. Vyžarujú z neho rôzne veci, občas rádioaktivita atď., občas z neho tiež razí alkohol. V poslednej dobe totiž nezvláda riadenie tak obrovskej flotily, preto sa ho mnohým pozemšťanom nedarí už dlhšiu dobu kontaktovať.

Stručný životopis Edit

League of Legends je online hra pre viacerých hráčov, ktorá je inšpirovaná známou mapou DotAv hre Warcraft III: The Frozen Throne. Ide o hru typu free to play s podporou tzv. mikroplatieb. Pre platformu Windows bola vyvinutá štúdiom Riot Games. Hra bola oznámená dňa 7. októbra 2008 a spustená 27. októbra 2009. Hru nemožno hrať priamo v prehliadači, je potrebné stiahnuť si klienta. Toho možno získať na oficiálnych stránkach a po inštalácii je nutné sa zaregistrovať. V súčasnosti Riot Games spravuje servery EUNE (EÚ Sever a Východ), EUW (EÚ západ), NA (Severná Amerika), OCE (Oceánia), LAS / LAN (Južná a Severná Latinská Amerika), RUS (Rusko), TR (Turecko) a BR (Brazília). Ďalej existujú servery CN (Čína), TW (Taiwan), GARENA (Singapur), JPN (Japonsko) a KR (Južná Kórea), ktoré sú oddelené od zvyšku a nedá sa na ne z inej krajiny zaregistrovať. Pre Česko a Slovensko sa odporúča hranie na serveri EUNE (EÚ Sever a Východ) a to kvôli najrýchlejšiemu spojeniu so serverom a plnej podpore českého jazyka.

Záľuby Edit

  • čipkovanie poťahov na psy
  • kanoistika na vlnách rádia
  • vyberanie zelených káblov z pouličného osvetlenia
  • servis pre riadne chlpaté ohanbie
  • chodí obrábať ženy do 3 dimenzie

Priatelia Aštara Šerana Edit

Nepriatelia Aštara Šerana Edit