Aštar Šeran

Z Necyklopédia

Necyk.png

Toto je seriózny článok Necyklopédie!!!
Tento článok bol označený komunitou za seriózny článok. Je natoľko kvalitný, absolútne seriózny a pravdivý, že sa mu dostalo cti byť na jej Hlavnej strane. O ďalších serióznych článkoch sa rozhoduje tu.

Gold piece.png

Aštar Šeran
Aštar Šeran

Narodenie 16. Október 160988 P.V.T.
Stred vesmíru (pozn. nie Bratislava)
Výška 235 cm
Váha 0 kg(vo vákuu)
Známy vďaka Ivovi A. Bendovi
Manželka Vesmírni lidé sa neženia
Deti má ich vyše 10000, preto ich nebudeme menovať
Rodičia má len jedného, volá sa Ivo A. Benda
Príbuzní Jašterkovia
IQ 1300
Webstránka http:\\vesmirnilide.cz

Toto je ľudo, alebo aj nadľudo z Necyklopédie

Aštar Šeran, vesmírny ľudo, láskuchtivý narcis, milovník chlpatých, ohanbí. Prevádzkovateľ symetrickej tváre. Veliteľ neskutočne veľkej vesmírnej flotily 10 456 231 vesmírnych lodí, ktorý velí na vesmírnej lodi ŠÁDE. Vyžarujú z neho rôzne veci, občas rádioaktivita atď., občas z neho tiež razí alkohol. V poslednej dobe totiž nezvláda riadenie tak obrovskej flotily, preto sa ho mnohým pozemšťanom nedarí už dlhšiu dobu kontaktovať.

[upraviť] Stručný životopis

Po ťažkom boji s neskutočne vybavenou a ozbrojenou vesmírnou loďou Andromeda, mala jeho flotila lodí 6, no Andromedu porazili. A tak sa mohla jeho flotila ďalej rozrastať. Po 600 rokoch sa podarilo vybudovať flotilu s neskutočným množstvom 100 tisíc aj dačo vesmírnych lodí, člnov, parníkov aj ponoriek.

Medzi jeho najväčšie úspechy sa radí porazenie celej rasy Borgov a Replikátorov. V súčasnosti je druhým najobávanejším tvorom vo vesmíre. po Chuckovi Norrisovi /Amerika/ ,Americký herec vo filme Texaský Ranger /Texaský ochranca/.

Portrét Aštara Šerana je vhodné vytlačiť, zalaminovať a potom vám poslúži k spojeniu s Aštarom samotným.

Aštan Šeran je jediný neočipovaný klon z dynastie makangohrniec je to spasiteľ ľudskej duše i okan. Na svojej lodi má ľudí z celého vesmíru (všehomíra) a dôkladne im osobne vyberá čipy (pomocou svojho osobitého údu).

[upraviť] Záľuby

  • čipkovanie poťahov na psy
  • kanoistika na vlnách rádia
  • vyberanie zelených káblov z pouličného osvetlenia
  • servis pre riadne chlpaté ohanbie
  • chodí obrábať ženy do 3 dimenzie

[upraviť] Priatelia Aštara Šerana

[upraviť] Nepriatelia Aštara Šerana

V iných jazykoch