AAA Auto

Z Necyklopédia

Aaaautologo

"Pane ale tu budeme musieť ísť s cenou o 500,-€ dole, nakoľko Vám píska turbo..."

- zamestnanec AAA Auto pri vykupovaní vozidla

"Ty vypatlanec sprostý drbnutý, však toto auto ani turbo nemá!"

- majiteľ vozidla
Aaaauto1

AAA Auto alebo aj SRAŤ Auto, prípadne OVNA (Odrbeme Vás Naším Autom) je spoločnosť známa svojou charitatívnou činnosťou na poli automobilizmu, úverov, zhabávania nehnuteľností a pod.Charitatívna činnosť prebieha nasledovne:

[upraviť] Výkup vozidla

Vzhľadom k tomu, že sa rozhodnete vaše vozidlo predať, pretože už nemáte ani na suchý rožok a vodu prídete so svojím oceľovým tátošom do charitatívnej organizácie AAA Auto, nakoľko máte 100%-nú istotu, že tu vám pomôžu. Po niekoľko hodinovom čakaní k vám príde slušne oblečený človek, ktorý však auto videl jedine v televízore a opýta sa vás "No tak čo by ste si želali?" Vy s vyprahnutou hubou odvetíte "chcel by som sa už kurva konečne zbaviť tohto vraku..!" Na to tento dobre oblečený magor odíde a nechá vás podusiť ešte ďalšou hodinou čakania. Potom príde iný dobre oblečený magor s papierom s tým, že popíše drísty o aute napr. na malú preliačinku veľkosti trojeurovky na streche napíše do protokolu - zbombardovaná strecha. Na drobnú hrdzu v spoji - hrdzavé predné ľavé dvere a pod. Samozrejme, že nezabudne pochváliť voňavý stromček v aute a manželkyne nechty. Po spísaní hovadín sa vás opýta na cenu. Po vašej odpovedi a 20 minútovom záchvate smiechu vás vyzve aby ste s ním išli na skúšobnú jazdu ale aby ste išli len vy, pretože auto s dvoma osobami má nižšiu spotrebu ako plne obsadené - a tu sa začína charita.

[upraviť] Skúšobná jazda

Aaapredajca

A takto to začína

Po nasadnutí a naštartovaní - prevažne to týmto odborníkom trvá polhodinu - vás tento zodpovedný pracovník, ktorý nemá ani vodičák prevezie takou cestou, za ktorú by sa nemuseli hanbiť ani ukrajinci. Počas skúšobnej jazdy nezabudne poznamenať, že auto nemá ťah, pritom si však nevšimne, že má zatiahnutú ručnú brzdu, že auto pri brzdení na štrku ide do šmyku, pričom auto má bezchybné ABS, že niečo búcha v prednej náprave, pritom túto stratil pred 100 metrami, že niečo klepe v motore, ktorý mu už dávno zdochol atď. Po návrate zo skúšobnej jazdy sa zase stratí na dve hodiny aby vás zase podusil čakaním. Následne na to príde zronený sadne si odfúkne a smutným hlasom vám oznámi:"Nóóóó pane v Prahe mi schválili za vaše auto namiesto vami požadovaných 17.000,-€ žiaľ iba 1.000,-€." Keď vás vaša žena po polhodine bezvedomia preberie k životu oponujete, že je to strašne málo, že pod 15.000,-€ nepôjdete, na čo si zbalíte veci sadnete zničený, smädný, hladný a hlavne nasratý - (z toho ten názov "NASRAŤ Auto") do auta a pálite do prvej krčmy.