ASScorp

Z Necyklopédia

Bird hand.png
>>Tento článok je priamo odvodený od 2. Mečiarovej amnestie.<<
Commando.jpg

Takto sa pripravujú ozbrojené sily ASScorpu na útok proti Incheba Expo Aréne, kde sídli ich úhlavný nepriateľ - reality show SuperStar.

ASScorp je medzinárodne uznávaná tajná služba a militaristická skupina, ktorá sa rozhodla všetkými možnými mierovými aj násilnými prostriedkami bojovať proti SuperStar, komercii a Diere Berkyovej, ktorá predstavuje typickú SuperStar, pretože je sprostá a zlá. Názov ASScorp vlastne znamená "AntiSuperStar corporation".

[upraviť] Vznik

Istý nemenovaný človek (ďalej uvádzaný už iba ako INČ) už nemohol zniesť všetok ten hnus, ktorý ponúkala ľudskej populácii tá hnusná komerciou nasiaknutá reality show známa ako SuperStar. Tak sa rozhodol, že proti nej bude bojovať. Najprv organizoval demonštrácie pred petržalskou Inchebou, kde sa to svinstvo koná. Potom prešiel k radikálnejším krokom a začal pred kamerami páliť plagáty finalistov tejto retardovanej pseudoshow. Keď to nepomáhalo, rozhodol sa, že založí hnutie, ktoré bude spájať všetkých odporcov SuperStar. A tak vznikol ASScorp. Neskôr sa z neho stala tajná služba a militaristická skupina. Podľa najnovších správ je ASScorp známy už aj ako politická strana a v preferenciách dokonca predbehol aj Smer-SD.

[upraviť] Metódy

Warrant.jpg

Aj pomocou takýchto zatykačov na najhľadanejšie indivíduum planéty sa ASScorp snaží upozorniť na potrebu bojovať proti zlu, ktoré nám SuperStar ponúka.

ASScorp sa riadi heslom "Účel svätí prostriedky." V tomto prípade je účelom poraziť SuperStar a zachrániť ľudskú civilizáciu pred istým zánikom, ktorý jej hrozí, keď sa celá stane závislá od tejto komerčnej show. Každý člen ASScorpu je poverený zastreliť všetko, čo sa podobá na finalistu SuperStar a taktiež všetko, čo SuperStar propaguje (plagáty, tričká atď.). Cieľom ASScorpu je zachrániť svet pomocou vyvraždenia nielen finálovej desiatky, ale aj poroty, moderátorov a vôbec všetkých, čo sa na tvorbe SuperStar podieľali a čo SuperStar podporujú. Podľa predbežných údajov bude mať planéta Zem po tejto čistke 2 miliardy obyvateľov. Hlavné ale je, že bude zachránená.

[upraviť] Prečo je najväčším zlom práve Diera Berkyová

Warning.jpg

Diera Berkyová je okrem iného aj nukleárnym rizikom a môže spôsobiť zamorenie Slnečnej sústavy rádioaktívnym odpadom.

Diera Berkyová je typický príklad SuperStar, pretože má všetko, čo by SuperStar mala mať. Je sprostá, zlá, namyslená, arogantná a okrem toho je to p*** (toto slovo je cenzúrované preto, lebo ASScorp uznáva hodnoty ako vzdelanie a dobročinnosť, pretože sú v protiklade so speváckym talentom, ktorý je základnou hodnotou SuperStar). Prečo práve ju považuje INČ a jeho najbližší spolupracovníci za najväčšie zlo a zároveň najväčšiu hrozbu pre našu už aj tak dosť zničenú planétu? Jednak preto, lebo odmocnina z hodnoty jej IQ je komplexné číslo, čo znamená že samotná hodnota jej IQ je menšia ako 0. A po druhé preto, lebo pochádza z klanu maďarských Rómov žijúcich v Čechách, ktorí boli už v minulosti vyšetrovaní pre podozrenie z trestných činov ako demolácia štátneho majetku alebo krivá výpoveď proti drevenej skrini. Diera je okrem toho známa svojským spôsobom zábavy, ktorý spočíva v provokácii nič netušiacich dôchodcov, ktorým klope na okná ich pivničných bytov. Navyše sama priznala, že nevie po anglicky, nerozumie výrokom poroty, pletie si názov svojej rodnej dediny s menom predsedu poroty a nevie, čo znamená skratka MHD. Zrejme preto aj nakoniec získala titul kráľovnej slovenskej stupidity (SuperStar) a je najintenzívnejšie hľadanou kreatúrou, po ktorej ASScorp pátra.

[upraviť] INČ-ove najznámejšie výpovede a argumenty

  • SuperStar je zlo. A tento svet na zlo nie je pripravený. SuperStar je koniec našej civilizácie, koniec sveta, ako ho poznáme.
  • Diera Berkyová? To je kto? To je tá cirkusová prostitútka známa svojím priblblým ksichtom a tým, že sa hrá na neviniatko a pritom je to tá najskorumpovanejšia sviňa na svete?
  • SuperStar treba poraziť za každú cenu! Aj keby nás malo poraziť!
  • To je normálne, aby v Afrike umierali deti od hladu, tu u nás na detskej onkológii na rakovinu, aby v Iraku a Afganistane zomierali milióny nevinných ľudí a aby napriek tomu nejaký hotentot míňal svoje úspory na esemesky do takej primitivity, akou je SuperStar? Všetci, čo to robíte, hanbite sa!
  • My sa nevzdáme a budeme bojovať, pretože každý jeden človek, ktorý vďaka nám prestane pozerať SuperStar, nám za to stojí.
  • Ľuďom treba zabrániť v pozeraní SuperStar. Aj keby sme im mali zničiť televízory!
  • Namiesto každej esemesky poslanej do SuperStar by ste si kľudne mohli v zelovoci kúpiť banán.

[upraviť] Agenti pracujúci pre ASScorp

Najznámejšími elitnými agentmi pracujúcimi pre ASScorp sú Kapitán Škvor a Harry Kombajn. Všetci ostatní pracujú v utajení a ich mená nie sú známe. Morálnym vodcom ASScorpu je INČ. Morálnymi víťazmi tej smradľavej komerčnej reality show sú podľa ASScorpu Macko Uško a Jigga Jigga. Preto existuje podozrenie, že majú istú spojitosť s ASScorpom. Ale okrem toho sa naozaj nič nevie. Najprísnejšie ASScorp stráži informáciu o INČ-ovej identite.

[upraviť] Čo ak náhodou?

Čo ak náhodou bude ASScorp porazený a SuperStar zvíťazí? Môžme teoreticky predpokladať, že by to asi vyzeralo nejak takto:

Niečo také ale našťastie nie je reálne. ASScorp má situáciu plne pod kontrolou a víťazstvo SuperStar je rovnako nepravdepodobné ako to, že Diera Berkyová niekedy dostane rozum, čo znamená, že pravdepodobnostná hodnota sa rovná 0.

[upraviť] Varovanie a výzva

Každý, kto si prečítal tento článok a je prívržencom SuperStar bude vyhľadaný operačnými jednotkami ASScorpu a zneškodnený. Všetkých ostatných INČ vyzýva, aby sa pridali a pomohli spoločnými silami zničiť SuperStar a zachrániť ľudskú civilizáciu, svet a vôbec celý vesmír.

[upraviť] Motto

Bojujeme proti zlu. Komercia, SuperStar a Diera Berkyová predstavujú zlo, takže bojujeme proti nim. A my zvíťazíme, pretože Diera Berkyová už dávno prehrala zápas so svojim životom a tým vtiahla do problémov aj SuperStar a komerciu.

Dakujeme.jpg
  • ASSCORPORATION RULEZ
  • ANTISUPERSTAR ROCKS
  • SUPERSTAR SUX
  • FINALISTI SUPERSTAR DOUBLE SUX
  • DIERA BERKYOVÁ TRIPLE SUX
Komando Necyklopédie
800px-DM-SD-04-00770.JPEG Al SrajdaASScorpCIACTUDomobranaFBIHamasIT-aci z MSKBSКГБMossadNATONámorníctvo RaptoruNCISPolicajtCestný radarSISSlovenská Antiškolská SkupinaTeroristaVojak 2615.69img35g1.jpg

Spolky Necyklopédie
Zachlastvelka2.jpg

Slovenská Antiškolská SkupinaKBSNCISAl SrajdaASScorpKomando NecyklopédieVedecká komora...IT-aci z MSKlub anonymých homelesákovTartarosTeplá ligaAbbaBelanská elita

Thumbs.jpg