Adela Banášová

Z Necyklopédia

Adela Banášová
Adela

Narodenie 12. október 1980
Bratislava
Výška 170 cm
Váha 52 kg (vrátane nosa)
Známa vďaka všadeprítomná
Rodičia Dvaja
IQ 451 °F
Webstránka www.somuzvsade.ab

Toto je ľudo, alebo aj nadľudo z Necyklopédie

Adela plavky

Adelka v plavkách (na snímke vpravo), vykonáva veľkú potrebu na ružovej toalete.

"Podívaj na ten frňák.."

- Bolek Polívka

Adela Banášová (prezývaná tiež ako "Tá krivonosá", "Tá suchotelá", "Nosatka", "Pinokio", "Veď-vieš-ktorá") je slovenská všemoderátorka, spisovateľka, ex-modelka, a predovšetkým ďalšia významná slovenská celebrita. Je známa ako odborníčka na všetko, moderuje relácie od česko-slovenských reálií až po hľadanie talentov v konzervárňach.

[upraviť] Rodina a život

Nebudete veriť, ale aj také niečo, ako je Adela Banášová sa narodilo. Vlastne každý sme sa niekedy niekde narodili. Ona sa napríklad narodila tesne pred oslavami VOSR v roku 1980 v Bratislave. Jej otec, Jozef Bananáš, je (že vraj) spisovateľ a kvázipolitik. Má veľa dobrých známych. Kedysi písal do vydavateľstva ŠtB pod pseudonymom Lotos. Ako činorodý ovčan, literát a športovec vďaka svojim cenným bestsellerom mohol dať Adelu na štúdiá. Navyše vďaka tejto jeho aktivite Adela ako malá spoznala všetky krajiny východného bloku. Zo skúseností, ktoré nabrala po cestách do NDR, čerpá a vychádza doteraz. Pozná jazyky ako nemecký, angličtinu, francuzák ale aj slovenčinu, či češtinu pozná.

Okrem rodičovskej rodiny má Adela ešte jeden verejný záujem. Je to jej obľúbená téma veku, „biologických hodín“ a potreby splodiť potomka. Všetkých na svete to musí zaujímať. Na to s kým to bude rada zameriava pozornosť bulvárny žvástov. Jej potencionálnych oplodniteľov pozná celé Slovensko. Je to veľmi dôležité vedieť! Dôležité je to preto, lebo ako verejne známa a činná osoba formátu celebrity aj týmto udržuje svoj slovensko-medzinárodný mediálny kredit dôležitej osobnosti.

[upraviť] Kariéra

Do povedomia verejnosti Adela vstúpila a je to podobné ako so stúpaním do hovna. Zostane na topánkach, smrdí tam a ani za toho svätého boha sa odtiaľ nemieni stratiť. Nakoľko ŠtB nestráca na Slovensku dodnes svoj vplyv, jej kariéra je, bola a naďalej bude typicky tlačenkovo závratná. V šestnástich rokoch vrtela prdelou pred malými deťmi v teleráne. Samozrejme neuspela. V STV behala s mikrofónom po Poluse a snažila sa kúlovo oslovovať nakupujúce decká. Neuspela. Počas svojho života sa ďalej venovala aj herectvu, modelingu a spevu. Pri speve zistila, že má katastrofálny hlas (v hodobníckom žargóne - Adela škrieka). Je pravda, že aj katastrofálny hlas sa dá nekonečným omieľaním popri dopravných hláseniach a reklamách vysielať... respektíve byť aj „najväčším hitom“, no nepomohlo. Neuspela.

[upraviť] Moderovanie / rádio

Na Uff Rádiu moderovala, a ešte stále moderuje svoju überinteligentnú reláciu spolu s istou zrejme mimogalaktickou neustále vnucovanou entitou zvanou Sajfa!. Relácia sa volá Ranná show, pretože ju vysielajú (a to je škoda!) ráno. Adela so Sajfom(-u?) v Rannej show rozoberajú aktuálne kraviny z ich laického pohľadu a nezabúdajú sa pri konverzácii smiať na veciach, ktoré nie sú vtipné. Asi si vlastným smiechom na vlastných vtipoch testujú svoj zmysel pre humor. A zrazu sú úspešní!

[upraviť] Spisovateľka

Adela noh

Adela nechtiac v iste relácii skoro ukázala svoje prirodzenie. Vďaka novinárom sa toto prirodzenie stalo slávnym na povästné štyri dni.

Adela (spolu so SAJFOU!) napísali knihu. Čerpali nápady z toho, čo považujú a za najdôležitejšie a o čom vlastne vedia veľa a tak písali sami o sebe. Kniha mala názov "Veci, o ktorých viete pomerne málo". Rozoberali v nej Adelin zovnajšok, jej sexuálny a dokonca aj život, inteligenciu, súkromný život, kamarátov (všetkých troch). Neobišli ani tú najvážnejšiu, nazaujímavejšiu a najväčšiu tému Adelinho života, ktorá zaujíma celú bežnú verejnosť vo viacerých mediálnych galaxiách a tou je Adelin nos.

[upraviť] Humoristka

Humoristkou sa Adela stala potom, čo raz (prvočíslo) účinkovala v Sedem s.r.o.. Bol to prvý, a zároveň aj posledný deň Adelinej kariéry v odbore: Humor. Odvtedy je Adela lídrom jej verbálneho prejavu samý sarkazmus a vtipno. Je to proste bavička ako vyšitá hlavne vtedy, keď si do relácií prizve tú svoju Sajfu, či čo to je.

[upraviť] Moderovanie/ televízia

Za vrcholný bod jej kariéry sa považuje práca moderátorky v Slovensko (márne) hľadá Superstar. Spolu s Martinom Pitchom Rauschom moderovali túto opäť-mimoriadne-inteligentnú reláciu cez tri kompletné série. Adela sa tým preslávila ako moderátorka. Neskôr uvádzala na TV Narkóze aj Let's Tancovať a roku 2006 spolu s českým moderátorom Daliborom Gondíkom spotrebiteľský kvíz s názvom Test záchoda.

Adela, podobne ako my všetci, stále cíti potrebu a niekedy aj na to, že by mala niečo moderovať. Spolu so svojím nosom v Narkóze moderovala reláciu Adela show. Narkóza onehdá vzrušila kvôli tejto relácii svoju najstaršiu a zatiaľ najúspešnejšiu reláciu Aj múdry schybí. Nepprešlo veľa času, lebo moderátori toho zchybí ešte žijú a tento originálny projekt prevzala v poradí štvrtá televízia.

Pri Adele ale nikto nikdy nevie skade ešte môže vyliezť. Zapnete si napríklad takú špičkovú spravodajskú televíziu TA3, ktorá je prakticky porovnateľná s americkou CNN a kto tam je: Adela! Chcete si pozrieť nejaké reprízy zo sedemdesiatych (osemdesiatych) rokov, či talianske filmy s titulkami na STV2? Prepnete si na tento kanál a zrazu je tam nejaká Colnica, hodnotná relácia, v ktorej svojím darom reči a taktom Adela úplne zatienila svojho českého spolumoderátora, speváka skupiny Framus 5, Michala Prokopa.

Dámy zo slovenského šou-biznisu, ktoré určite nie sú kurvy, ale sú už aj na našej NECYKLOPÉDII

Silhouette Female
Female Icon svg

ŽenaDievčaManželkaMamaStará maťDcéraVzdelaná SlovenkaStará dievkaSliepkaČajaBlondína

Lucie BíláMariana ĎurianováOľga FeldekováMaša HaľamováHedviga MalinováAnna MalíkováEva MázikováNora MojsejováIvetka RadičováPaviel RochnyakRuža z TopoľčianHelena von DráčkováAdela BanášováMária KotlárováAmerika KundínyováDyjana ChlórováMandarinka Rolincová