Afrika

Z Necyklopédia

Africa-satelite

Najnovšie utajované informácie o polohe kontinentu, ktoré náš redaktor ukradol od NASA

Earth-terminator

Najnovšie sme ukradli aj túto snímku.
Všimnite si, že vo vnútrozemí Afriky sú tu a tam svetlá, čo naznačuje, že tam niekto asi žije. Severná časť sa javí ako pokrytá sňahom.

Afrika, Africa je kontinent (pozor, kontingent je niečo iné), zvaný aj svetadiel, nachádzajúci sa južne od Slovenska. Každú zimu tam lietajú bociany, vďaka čomu si užívame počas časti roka bezpečný sex, len sa to dosť zle počíta (tzv. bezpečné mesiace).

O Afrike sa hovorí, že odtiaľ pochádza aj americká Obama.

[upraviť] História

Afrika je jedným z mále kontinentov o ktorom môžme s istotou povedať, že ho objavili vedci a to presnejšie archeológovia. Vďaka ich usilovnej lopote s lopatami, čakanmi, robotníkmi, ale aj štetcami odkrývaním vrstiev hliny a piesku prišli na takmer na všetko a ešte aj trochu viac. Málo by im nestačilo, lebo trochári to veru neboli. V Afrike totiž objavili históriu samotného ľuda a nielen jeho. O Afrike sa vie, že sa tam evidentne namakali aj mimozemšťania.

[upraviť] Bilicko-religionistická vsuvka

To, že je Afrika kolískou civilizácie, ba aj celého ľudstva vieme podľa toho, že tam pravidelne odlietajú bociany. V starodávnych dobách, pôvodne, keď sex ešte neexistoval, respektíve bol ešte v plienkach sa decká nerodili, ale dovážali podľa objednávok práve z tohto kontinentu. Niekde na jej území bola detská továreň, či farma to bola, a aj logistické centrá na distribúciu osídlenia ostatných kontinentov zemegule. Bolo to preto, lebo v dávnych časoch bola na tomto území fantastická poveternostná klíma. Taký meteorologický zázrak. Na mieste Sahary boli obrovské lúky, na ktorých existoval harmonický a mierumilovný potravinový reťazec dobre živených živočíchov. Každý mal v týchto idylických časoch rád každého. „Milujte sa, množte sa...“ to bolo heslo každého dňa aj noci.

Vieme to aj podľa toho, že vedci dokázali, že Adam a Eva mali svoju rajskú zem tiež niekde na africkom území. Niekde na africkom kontinente sa nachádzala aj jabloň, z ktorej rajskí obyvatelia chálovali hadie jablká. V Afrike bola aj Sodoma a Gomora, či koniec sveta a podobné potopy. Logicky by aj Noemova archa musela na tomto kontinente pristáť, lebo na niektorých jeho územiach sa ešte stále nachádza ohromné množstvo zveri. Dnešná je akosi viac nenažraná.

Aj potom, čo vyhnanci z Raja spôsobili ten dedičný hriech, sa na území Afriky, respektíve v jednej egyptskej enkláve narodil taký posol, ktorého k nám zoslal Boh. Už sme z toho trochu zmetení, lebo netušíme, nevieme celkom presne, či to mohol byť Ježiš, Ježid, či iné médium, respektíve aj indivíduum, či aj iný svätý.

[upraviť] Egyptská ríša

Ešte pred ním („mesiášom“, či čo to bolo) sa na tomto kontinente vyšantili čudné civilizácie. Vieme to podľa toho, že pre údajne pre nejaké mŕtvoly vládcov vytvorili také špicaté ozrutné kopčiská, ktoré mali údajne slúžiť ako hrobky. V dnešných dobách ich nazývame pyramídy. Výklady opodstatnenia ich existencie sú značne pochybné. lebo kvôli jednému nebožtíkovi niečo také ozrutné vytvoriť nemá jednoducho zmysel. Trvalo by to tak dlho, že kým to skončili tak aj zabudli, že prečo sa do takejto stavby pustili. Možno to aj tak bolo a v podstate pri dokončovaní, vedeli, že to má niečo spoločné s biologickým materiálom. Nakoniec sa zhodli, že to použijú ako špajzu na mäso. Nebožtík tam asi aj bol, len bol obstavaný skalami a nikto sa nevedel dopátrať, že kde asi. No nebožtíka asi parádne nasrali, lebo v Egypte po vládcoch zostali archeologické nálezy a, hlavne, faraónova pomsta, čo je v svojej podstate (povedzme si pravdu) obyčajná sračka.

Pred pyramídami sa vyzúril aj nejaký sochár, ktorý najprv robil sochu mačky, no potom jej prirobil ksicht svojej manželky. Tejto tvári neskôr v roku 1378 napravil nos nejaký arabský fanatik menom Muhammad Sa'im al-Dah. Údajne vraj za to aj odvisol. Jeho hrdinský čin si vraj neskôr rád prisvojoval aj Napoleon Bonaparte. Nemyslíme tým Muhammadove odvisnutie, ale odstrelenie sošného nosa mačky známej ako sfinga.

[upraviť] Historické faktovanie

Zahrňme to všetko faktami. Dnešní Európania ťažko pripustia, že aj ich prapraotcovia pochádzajú z Afriky, no ťažko vysvetlíme Američanom, že aj oni sú vlastne odtiaľ. Ešte sa nevie, či to je prekrúcaním faktov, no niektoré zdroje uvádzajú ako pravdivú verziu že otrokári mali za cieľ prepravovať z afrického kontinentu na iné svetové územia nových osídlencov, a nie lacnú pracovnú silu. Všetko sa to dialo preto, lebo veľká časť územia krajiny vplyvom príliš veľkej civilizácie vysychala, respektíve ustupovala saharskej púšti.

Okrem Afričanov, má svoje pôvodné obyvateľstvo z tejto krajiny väčšina súčasných veľmocí sveta. Bez Afriky by neexistovalo bohatstvo Británie, Holandska, Nemecka, Belgicka, Portugalska, či Francúzska.

[upraviť] Zemepis

"Hic sunt leones!"

- Neznámy cestovateľ tesne pred smrťou

Afrika leží na území, ktoré podozrivo pripomína konskú hlavu. Niekto by mohol namietnuť, že to je skôr hlava zebry, tak dobre: Afrika leží na území dielu sveta, ktorý má tvar hlavy zebry.

Najzaujímavejšie je zebrie ucho, lebo dostalo meno Africký zlatý roh. V tomto rohu sa nachádzajú krajiny ako hladujúca Etiópia a Somálsko. Sú to dva (prvočíslo) štáty, ktoré do sveta exportujú 80% svetovej produkcie kávy a 50% svetovej produkcie hovädzieho mäsa a banánov. Zo zvierat sa na tomto území nachádza až 220 druhov cicavcov. Ľudovia týchto krajín sú príznační svojou biedou, hladom a podvýživou. V zlatom rohu nájdeme ešte aj dva miništáty a to Džibutsko a Eritreu. Oko zebry tvorí najväčšie sladkovodné jazero, ktoré dostalo meno po britskej kráľovnej Viktórii a je viditeľné z Mesiaca... respektíve aj ono dovidí až na Mesiac.

Afrika nie je len kolískou ľudstva, či ľudstvo je kolískou Afriky, ale svoje korene majú zrejme na tomto kontinente aj súťaže Miss. Afričania na viacerých koncoch im dávajú totiž miskám svoju poctu, lebo tam majú všelijaké misy ako sú aj:

  • na severe: Biely mys
  • na juhu: Mys dobrej nádeje
  • na západe: Zelený mys
  • na východe: psí Mys Hafun

Zemepisné rekordy Afriky:

  • najvyššia hora: Kilimandžáro, more (5895 metrov)
  • najdlhšia rieka: Níl (6671 kilometrov)
  • najväčšia sladkovodná mláka: Viktórijine jazero
  • najväčší ostrov: Madagaskar

Z tohto kontinentu pochádza pohorie, ktoré je rozšírené vo všetkých knižniciach sveta pod menom Atlas. Afrika je celosvetovo významný zdroj stavebného priemyslu. Je to preto, lebo na jeho území sa okrem neuveriteľných zdrojov vody a múmií nachádza také kvantum piesku, že by tento kontinent dokázal zásobiť vakovkou stavebné firmy od Sidney cez Medzany, Bratislavu, Prešov, či Košice až po Ural.

V podstate ale môžme smelo konštatovať, že pre priemerného Európana v Afrike oficiálne existujú iba štyri krajiny: Egypt, Keňa, Južná Afrika a Sahara. A ak máte emailové konto, tak potom aj Nigéria a možno aj Zimbabwe. Musíme uznať, že v Afrike by sa mohla nachádzať aj Líbya, Tunis, či Maroko a Senegal a ešte veľa opíc. Podľa predstáv Európanov v Afrike žijú černosi a Arabi v hlinených chatrčiach, či chudobných slamoch podobných cigánskym osadám niekde na Slovensku. Takáto predstava je na západe tiež aj o obyvateľoch Slovenskej republiky.

Pravdou je, že na území Afriky sa nachádza, na rozdiel od Slovenska, oveľa viac nádherných svetových miest. Sú to napríklad metropoly ako Káhira, Johannesburg, Mombasa, Kinšasa, kde je väčšina obyvateľstva v barakoch odkázaná na milosť, či nemilosť zločineckých gangov. V ich centrách je bežné AIDS, drogy, násilie, vuvuzela a kriminalita.

[upraviť] Obyvateľstvo priemysel a kultúra

"Na kvízovú otázku, "kde sú ženy najkučeravejšie", odpovedal súdruh Novák správne, že v Afrike, a vy, súdruh, no fuj, a ešte ste to aj nakreslil!"

- Marie Kabrhelová, doživotná predsedníčka Zväzu žien

Afrika je jedným z najčernejších kontinentov sveta. Je to kontinent skutočne pokrokový. Iba tam sa stalo, že oficiálne zlegalizovali AIDS, kanibalizmus a dokonca aj rasizmus. Aj keby sa zdalo, že v Afrike by mohlo ísť o rasovú nenávisť medzi čiernou a tzv. bielou rasou, to jest údajnýapartheid“, ale na tomto kontinente je bežné, že sa dejú rasové čistky medzi dvoma kmeňmi tmavej pleti. Svoje rasové predsudky si tieto kmene bežne riešia mačetami.

Africká kultúra je primeraná úrovni obyvateľov. Tá slovesná sa šíri väčšinou ústnym podaním. Pochádza vraj odtiaľto aj Hip Hop, rap, či iné recitačné štýly, no na práci na poliach a počas hopsania do tranzu vznikali prvé bluesové prvky, ktoré dali základ dnešnej populárnej hudbe vrátane Heavy Metalu. V tejto krajine má silnú tradíciu otrocká práca, ktorá sa najprv prejavila pri stavbách chrámov a pyramíd, neskôr bola exportovaná do celého sveta. V Južnej Afrike je otročina hojne využívaná pri dolovaní diamantov a zlata.

V Afrike je hojne rozšírená drevorezba, no sú tam aj oblasti, kde sa vyskytujú niektoré domorodé tkané látky dovážané z Číny. Africký kontinent patrí medzi významných vývozcov slonoviny a rohov z nosorožcov a preborníkov v ľahkej atletike.

Afrika tiež ponúka mimoriadnu náboženskú rozmanitosť. Na jej území je rozšírený islam, radikálny islam, fundamentalistický islam, konzervatívny islam a niektoré domorodé náboženstvá, ako sú napríklad voodoo kult a čierna mágia. Afrika je aj kolískou starovekej egyptskej mytológie, kde okrem bežných bohov bol aj minimálne jeden žijúci, ktorý sa volal faraón. Faraóni v podstate ani nezomreli, lebo po smrti ich balzamovali a uskladnili ako múmie v mauzóleách. Múmie sa v istých periódach stávajú mediálnymi hviezdami, ktoré hrávajú vo filmových trhákoch. V každom prípade v tejto kolíske civilizácie je náboženstvo tak silné, že si je neradno z neho robiť prdel.

Aby sme to neobišli len tak aj o Afrike musíme objektívne povedať, že aj táto krajina kráča modernou cestou vývoja. Áno aj tam vládnu v niektorých štátoch politici a parlamenty. Majú aj tam krajiny, kde vládne prezident a je to všetko podľa jeho demokratických pravidiel. Kto tam prezidentovi neverí, že to tak myslí, ten má isté, že čoskoro nebude potrebovať čiapku.... iba ak by sa našla jeho hlava. Niekedy zase netreba preňho zháňať nohavice. Vzorom africkej dementkracie je napríklad taký generál Mugabe.

Zem
Kockatá plochozem Svetadiely: AfrikaAustráliaÁziaEurópaAmerikaAntarktída

KontinentyAfrikaAntarktídaAustráliaEuráziaJužná AmerikaSeverná Amerika
Iné čudáAlteraAtlantídaArea 51GalaxiaMyrtanaOceániaSvet

Wrldmap