Albrightovie Madlenka

Z Necyklopédia

Bush neschvaľuje tento článok
pretože je plný pravdivých informácii, čo po úspešnom ťažení so šírením demokracie neprospieva jemu a ani jeho prostate.
BUSH-HITLER
Albrightovie Madlenka, rod. Korbeľovie
Dancing Madeleine

Madlenka sa vie aj zabaviť. V patriotskom duchu.
Narodenie vtedy
na Smíchove
Úmrtie jedného krásneho dňa
hocikde
Výška 156 cm
Váha 230 kg (po diete)
Známa vďaka bombardovaniu, tanečným kreáciám a čiernej diere
Manžel Albright, agent 008
Deti dvojičky, chúdence
IQ 0,4
Poznámky veľká vojvodkyňa a strategička

Toto je ľudo, alebo aj nadľudo z Necyklopédie

Albrightovie Madlenka, narodená ako Madlenka Körbelová v slávnej ére Československej republiky, vydatá Albrightová, prezývaná aj Halfbrightová (polobystrá), čo je však ohováranie, pretože zarábanie peňazí jej ide, je bývalá ministerka a šíriteľka demokracie v Európe ba aj po celom svete. V Srbsku je známa skôr pod prezývkou Suka, v rodnom Česku pod láskavou prezývkou Krvavá Madla. Slováci ju zas volajú Čierna Diera, t.j., v podstate, piča, čo si zaslúžila výrokom, ktorý uvádzame nižie.

[upraviť] Život a kariéra

Rané detstvo strávila v Belehrade a Londýne. Šťastie (Albrighta) našla v Amerike, kde sa šťastne sa dozvedela aj o svojom židovskom pôvode. Isté obdobie chránila záujmy Izraela (a svoje) ako ministerka zahraničných vecí USA. Preslávila sa svojim označením Slovenska za čiernu dieru v Európe. Mali by sme tomu veriť, s čiernymi dierami mala istotne viac skúseností, ako priemerný alkoholik.

Albrightová už nemá nič so starým Albrightom. Nemá tiež nič s Blbušom. Albrightová je (babka) demokratka; v istom zmysle. Blbuš mal svoju vlastnú ministerku zahraničných vecí, Kundolízu Rajsovú, žiačku Jozefa Körbela, Madlenkinho otca, pravicovo orientovanú afro-američanku, ktorá ľúbi ženy.

Albrightová nie je vesmírny človek. Bola však priateľkou Vaška Havlů, s ktorým spoločne vynašla humanitárne bombardovanie. Zo svojím prechodom sa vyrovnala tak, že nechala zbombardovať Belehrad. Celkovo je zaujímavé, že americké ministerky zahraničných vecí bývali ďaleko krvilačnejšie ako ministri. Asi si tým chceli vynahradiť neabsolvovanie základnej vojenskej služby.

[upraviť] Podnikateľka

Prekvapivo sa ukázalo, že Madlenka riadila zahraničnú politiku svetovej veľmoci podľa svojich podnikateľských záujmov. Spoločnosť pod názvom Albright Group, ako spoluvlastník popredného kosovského mobilného operátora Ipko, zarobila na predaji svojho podielu 20 miliónov evri.

Horlivá angažovanosť Albrightovej[1] na strane kosovských Albáncov sa bývalej ministerke zahraničných vecí teda oplatila - už v r. 2011 zarobila 20 mil. evri[2]. Dnes už vieme, že Ipko nebola jej jediná akvizícia[3]. Rovnako Madlenkin kamarát, generál NATO Wesley Clark, ktorý velil spojeneckým operáciám pri „kosovskej kríze“ v roku 1999, sa chystá kúpiť hnedouhoľné lignitové bane a zaoberať sa výrobou kvapalného paliva z tohto menej kvalitného uhlia.

My ostatní si môžeme z Madlenkiných schopností, a zo schopností jej etnika všeobecne, zobrať len príklad. Keby sme aj my mali také ministerky, nemuseli sme byť v takej piči ako sme.

[upraviť] Poznámky

  1. Spoločnosť Albright Capital Management
  2. „Veď to nie sú žiadne peniaze, tá suma dokazuje Madlenkinu čestnosť“, komentoval udalosť anonymný demokrat.
  3. Napr. známy prosrbsky orientovaný denník SMEti 6.11,2012 píše, že „Kosovo je v rukách organizovaného zločinu“.

Ak neprídeš k demokracii Politici
ReligionSymbolAbr Politické systémy ReligionSymbolAbr
PolitikMonotikaPolitikaŠtátPrezidentNáboženstvoPápežAtentátDementkraciaFeminizmusKonštruktívna monarchiaKorupciaAl SrajdaMossadCIANATO
Atlantic ocean Významní svetoví politici Atlantic ocean
Adolf HitlerStalinLeninJurko KríčekBill ClintonBabrák ObamaFidel CastroKormidelníkJFKMussoliniŠalvio BezlysiniGenerál MugabeNapoleon BonaparteSaddám HusajnUsama bin LádinVáclav KlausVáclav HavelFidel Castro
V iných jazykoch