Alojz Hlina

Z Necyklopédia

Hlina sns

Hlina je nielen majstrom ústupu, ale aj útoku. Obrázok ukazuje, ako bravúrne ukoristil vlajku nepriateľa, ktorý tým pádom prehral, Game Over.

Hlina na plti

Polgári aktivista Alojz Hlina pri útoku na Budapešť

Alojz Hlina (Špina, Sviňa), slovenský exhibicionista a politik-amatér s veľkými ambíciami. Veľký stratég, ktorý vie, kedy takticky ustúpiť. Hlina je oporou ďalšieho podobného fenoménu, ktorým je Igor Matovič.

"Moja kandidatúra dospela do štádia, keď musím poslúchnuť slová starého slávneho stratéga Sun Tzu: Nebojuj, ak nemôžeš vyhrať."

- Alojz Hlina

Je zástancom Svätoplukovej sochy na Hrade, proti Kotlebovcom, ktorí ju zrejme chceli zničiť, ju neváhala brániť hnojom.

"Extrémistov čakal na hrade hnoj a Hlina. "

- správa TASR

Preslávil sa aj pokusom o znesvätenie maďarského koberca s mapou Veľkého Uhorska v sídle v Bruseli. Umiestnil naň protestné plagáty, na čo ochranka reagovala privolaním polície.

"Na polícii sa zaujímali o jeho minulosť a dokonca si na internete našli o ňom všetky dostupné informácie. Po piatich hodinách ho bez vysvetlenia a akejkoľvek sankcie, či trestu prepustili."

- Správa TASR

Po prepustení konštatoval, že Belgicko je omnoho totalitnejšou krajinou ako Slovensko, kde sa mu za jeho spanilé jazdy nikdy nič nestalo. Následne vyjadril svoju vďaku Mečiarovi, Slotovi, Spišiakovi, Kaliňákovi a ďalším popredným slovenským demokratom za to, že u nás si každý môže prezentovať svoj názor, nech je akokoľvek blbý.

[upraviť] Hlina a stvorenie ľuda

Podľa Biblie je Hlina priamym predchodcom ľuda, pretože Boh stvoril ľuda "z prachu zeme". Keď sa pokúsime toto poetické vyjadrenie analyzovať vedecky, prach zeme je zrnitostnou frakciou 0,002 až 0,05 mm a takáto frakcia prevláda v hlinitých pôdach, ľudovo povedané v Hline.

Boh teda zobral Hlinu a urobil z neho ľuda. Nevieme, ako sa mu to podarilo, Biblia detaily neuvádza. Ale sme tu, čo znamená, že sa to nejako podarilo. A je tu stále aj Hlina, pretože Boh spotreboval len časť Hliny. Navyše, Hlina sa stále recykluje v duchu známeho "Hlina si a v Hlinu sa aj obrátiš".