Americká vojna za nezávislosť

Z Necyklopédia

Triezvy janko.jpg Štátny znak SR.png Ján Slota Štátny znak SR.png Slovensko kraje.JPG
miluje tento článok
Lebo nie je po maďarsky!

Americká vojna za nezávislosť sa začala roku 1773 P.V.T. V jednej Americkej diere, vtedy zvanej Boston sa rozpútali nepokoje, pretože sieť supermarketov Lidl zvýšil ceny o 30%. Ako by toho nebolo dosť, v krčmách bola záverečná už o ôsmej večer.

Ako to býva zvykom v týchto končinách, bolo potrebné sa pomstiť. V jeden na prd deň začali z lodí v prístave vyhadzovať debny zo slivovicou, spolu ich bolo cca 400. Táto pamätná udalosť, nazývaná Bostonské slopanie slivovice, sa slávi dodnes, ako ináč, slivovicou.

Angličania vyslali do Ameriky 10000 vojakov a s nimi asi toľko ľudí z protialkoholického oddelenia. Američania podporení alkoholom a duchom slobody vyhrávali aj vďaka tomu, že Angličania boli zaneprázdnení hraním hokeja v Kanade proti Francúzom (nakoniec vyhrali 20:2).

George dott.png

George Washington

Zvrat prišiel spolu so superčlovekom Georgeom Washingtonom. Ten pomáhal podguráženým Američanom vo vojne. Obsadili mnoho krčiem a obchodov. Po skončení hokejových zápasov prišli oslabených Angličanov zbiť aj francúzski hokejisti, na čele s chuligánom Roschambeauom.

[upraviť] Vznik USA (United States of Alcoholism)

Koniec vojny sa datuje do roku 1781 P.V.T. keď bolo obsadené posledné lôžko na záchytke v diere Yorktown (Jarkovo). Vytriezvení Američania sa teda so zlými spomienkami na vojnu stali prvým ozajstným nekomunistickým štátom, čo začalo liezť na nervy Číňanom a preto zaplavili americký trh ilegálnymi prisťahovalcami.

Vojny
Make-war.jpg Bitka pri WaterlooAmerická vojna za nezávislosťPrvá svetová vojnaDruhá svetová vojnaTretia svetová vojnaPúnske vojnyStudená vojnaOperácia OverlordIracká vojnaBitka pri SlavkoveÚtokÚstupVendettaAtómový BimboNintendoFlamewarKomando Necyklopédie Tu býva Vojna.jpg
Adolf HitlerJosif Visarionovič StalinSaddám Husajn