Analysus Dementis

Z Necyklopédia

Alkoholici z hrinovej(small).jpg
Alkoholici z Hriňovej
odporúčajú tento článok.

...lebo nie sú z Detvy.
Bezdomovec.jpg

Analysus Dementis, ľudovo nazývaná aj analyzačná choroba alebo analyzmus (pozor nemýliť si s análizmom).

[upraviť] Popis diagnózy

Analyzmus sa vyskytuje vo všetkých zemepisných šírkach, výškach a hĺbkach. Toto nebezpečné ochorenie si nevyberá, napadnutí sú starí, mladí, bohatí, chudobní, velkí, malí, škaredí, pekní no najme učitelia slovenského jazyka a literatúry. Priebeh ochorenia od nákazy až po vypuknutie je rýchly. Pri zanedbanej prevencii možu byť učinky analyzmu veľmi vážne. Človek trpiaci analyzmom si až na výnimočné prípady nie je ochotný priznať svoje ochorenie a stále uisťujú ľudi vo svojej blízkosti nech sa ničoho neboja.

[upraviť] Ako sa správať k nakazeným a ako sa brániť nákaze

Ľudia nakazení analyzmom sa vyskytujú v bežnom živote zdravého človeka denno-denne. Často zastávajú významné funkcie ( ako napríklad spomínaný učitelia slovenského jazyka a literatúry) a nevedomky analyzmus rozširujú medzi iných. Ak vieme že sa rozprávame s človekom trpiacim analyzmom (jeho identifikácia je pomerne jednoduchá, po piatich minútach hovoru sme si na 100% istý že sa bavíme s analyzátorom a medzi analyzátormi je riziko nákazy mimoriadne vysoké, až 31,7529 X e06a022b86322d6ee502b6760a0ed4ec.png %), snažíme sa vžiť do jeho tela. Nezabúdajme, že toto ochorenie je vážne a infikovaný potrebuje súcit. Len so súcitom môžeme dosiahnuť, že následky choroby nebudú vážne. S určitosťou sa dá tvrdiť že toto ochorenie je nevyliečiteľné, ale dá sa udržiavať na stabilnej úrovni. A na to sme tu my, ktorí sme neboli ešte zasiahnutí nebezpečným vírom analyzmu. Človeku trpiacemu analyzmom je vhodné dať za pravdu tak často ako sa dá, a tak často ako nám to mentálne zdravie dovolí. Na upozornenia typu (ktoré ale vôbec nie sú vtipné, ale o to sú vážnejšie):

  • ten Fico bol aj tak najlepší premiér akého sme mali
  • urobte mi Hviezdoslava
  • Števo chcem ti dať 2 ale máš to za 3
  • alebo to bola 1.A?
  • Dala som Vám úlohu?
  • volajte ma učiteľ/doktor/profesor/zdravotná sestra/synovec/magister/profesor/ober

odpovedáme "Dobre pán inžinieručiteľ/doktor/profesor/zdravotná sestra/synovec/magister/profesor/ober" ale len dovtedy pokiaľ vládzeme, lebo riziko nákazy je obrovské. U niektorých chorých ich požiadavky môžeme pokojne ignorovať, lebo analyzmus obyčajný ma sprievodný jav, ľahkú sklerózu dopĺňajúcu aj miernu schyzofréniu a preto si osoba napadnutá analyzmom temer nikdy nepamätá čo povedala. Horšie je to však pri analyzme notorickom, taký pacient si každú svoju kokotinu starostlivo uchováva vo svojej chorej mysli.

Ďalšia významná metóda prevencie proti analyzmu spočíva v náhlom a opodstatnenom Pičingu (alebo aj Pičungu pozn.aut.). Musí však vychádzať zvnútra a priamo od srdca, v opačnom prípade môže byť neúčinná, ba až kontraproduktívna. Pičing je najvhodnejšie uplatniť v priamom osobnom kontakte s postihnutým(avšak treba dať pozor na postavenie postihnutého v spoločnosti, škole). Táto metóda je najrozšírenejšou vrámci Trnavy , ale postupne v štatistikách dobiehajú aj zámorské krajiny.

[upraviť] história analyzmu

História analyzmu siaha až do praveku. Prvý zaznamenaný prípad pochádza z istého nemenovaného Trnavského gymnázia kde sa nakazil jeden zo zamestnancov a ten si teraz nepamätá či je na učňovke alebo gymnáziu, či je v 1.A alebo 1.B, ba dokonca ani to čo učí. Z Trnavy sa nákaza rozšírila do ďalších Slovenských veľkomiest a teraz je jej rozšírenie neznáme no predpokladá sa že s pribúdaním kníh na analyzmus sa rozšíri do celého sveta.

Odkiaľ si, dobrý človek?
Z Detvy, ty kokot!

Andrej Sládkovič

20110414071335!Puccini.jpg Choroby Migrena.jpg
Akútny zápal sviečokAlkoholizmusBarbaricitidaBurčákový nosČechomorDebilEMOGastropatizmusHomosexualitaKleptomániaKokotnosťLamerstvoMor ho!NedojebanitidaNegativizmusNegatívna energiaNegritidaNevinofobiaParanojaPohlavné chorobyPrasacia chrípkaRakovina prstovRosamunde PičerováRusifilitídaSamovznietenieSelfieSocializmusVýmelZhubná kefkaZolosynteza