Ander Forever

Z Necyklopédia

Ander Forever
Masters of Rock 2007 - After Forever - 03
Základné informácie
Pôvod Holandsko
Žáner(-re) metal
Pôsobenie 1995 - 2009
Členovia skupiny:
Dancefloor Jaseň, Šándor Goméz, Braňo Mojsej, Jožo Vandeľ Brúk, Lusk Von Gerbil, Andrzej Búrkmen, Robo Kazík
Bývalí členovia
Mark Jaseň, Lojzo van Gril, Jack Daniels, Karol Beck

After Forever bola partia holandských zhúlencov a alkoholikov ktorí podobne ako Portviš hrali symphonic-gothic-power-heavy-speed-progressive-death-a bohvie čo ešte metal.

[upraviť] História skupiny

[upraviť] Začiatky

Kapela bola založená v roku 1995 P.V.T. dvoma holandskými zhúlencami, alkoholikmi a fanúšikmi Andera z Košíc, Šándorom Gomézom, Markom Jaseňom (obaja boli gitaristi a death-metaloví speváci) a Lukom von Gerbilom (basgitara). Kapela sa pôvodne mala volať Anderkalypse ale zmenili to na Ander Forever.

V roku 1997 sa k nim pripojila Šándorova diskofilná frajerka Dancefloor Jaseň (len Chuck Norris tuší či je Dancefloor nejaká rodina s Markom), ktorá keď zistila, že bude v metalovej kapele tak sa naučila škriekať operným zavýjaním (také aké používala Tarja Turúrunie). V roku 1999 nahrali dve demá, ale nechcel ich vydať nikto okrem ukrajinského vydavateľstva Трансмісія записів (v preklade Transmission records), keďže sa im neponúkol nikto lepší tak vzali aj toto... no potom to aj tak dopadlo...

[upraviť] rok 2000 - Prines už Demižón

V roku 2000 sa im podarilo vydať album Prines už Demižón, ktorý zožal na Slovensku neuveriteľný úspech (počet predných nosičov sa vyšplhal až na 100 mil.). Na tomto albume si spoločne s Dancefloor, Šándorom a Markom zaspievala aj speváčka z ďalšej holandskej kapely Šeherezáda den Adela. Po vydaní tohto albumu z kapely odišli klávesák Jack Daniels a bubeník Karol Beck a boli nahradení Lojzom van Grilom a Andrzejom Búrkmenom.

[upraviť] rok 2001 - Demänovker

Rok 2001 bol pre Ander Forever tiež veľmi úspešný lebo vydali druhý album Demänovker, ale rok 2002 bol zas pre nich tak tragický (dokonca teta Márgit si nad tým poplakala), lebo vyhodili Marka Jaseňa ktorý sa neustále sťažoval na to, že Šándor rieši s Dancefloor. Ale nakoniec všetko dobre dopadlo lebo Mark bol nahradeným najlepším gitaristom vo vesmíre, najlepším spevákom vo vesmíre... atď, presne tak je to Braňo Mojsej!!!.

[upraviť] roky s Braňom

Spoločnými silami spolu vydali EP Absinthium (rok 2003) a následovne aj album Invisibilné krígle (rok 2004). Po vydaní tohto albumu odišiel klávesák Lojzo van Gril, ale bol nahradený Jožom Vandeľom Brúkom. Kedže s príchodom Braňa nemali na robote nič iné len chlastať a tvoriť hudbu, tak v roku 2005 vydali ďalší album RUMagine, na tomto albume si dokonca zaspieval aj Marco zo skupiny Portviš.

[upraviť] Finančné a iné suchoty

Aby im nebolo ľúto tak v roku 2006, sa začali problémy s nahrávacou spoločnosťou, pretože Ander Forever chceli odísť k nemeckej Nuclear Blast. A tak sa im potom Трансмісія записів pomstili , že im vzali autorské práva na ich pesničky. Členovia kapely by ich mohli teoreticky odkúpiť ale tvrdili, že na to nemajú peniaze (v skutočne však boli leniví odniesť vratné fľaše z chlastu).

Ďalšia pomsta zo strany Трансмісія записів bola taká, že vydali 2-Cd kompiláciu Moja Alpa za ktorú kapele nedali žiadnu výplatu. Kapela to nechala tak a odišla k vydavateľstvu Nuclear Blast u ktorých vydali v roku 2007 album s eponymným názvom Ander Forever.

Potom sa všetko posralo lebo Šándora začala trápiť tvrdnúca pečeň, a tak v roku 2008 dokonca prestali aj koncertovať. A 5. februára 2009 sa na to vysrali úplne a vyhlásili, že končia.

[upraviť] Zostava

[upraviť] Členovia skupiny

  • Dancefloor Jaseň (operné škriekanie)
  • Šándor Goméz (chrochtanie, gitara)
  • Braňo Mojsej (úžasný spev, gitara, vidly)
  • Jožo Vandeľ Brúk (klávesy, piano)
  • Lusk Von Gerbil (basgitara)
  • Andrzej Búrkmen (bicie)
  • Robo Kazík(donášanie na ostatných členov)

[upraviť] Na ex-členovia skupiny

  • Mark Jaseň (chrochtanie, gitara)
  • Lojzo van Gril (klávesy)
  • Jack Daniels (klávesy)
  • Karol Beck (bicie)

[upraviť] Diskografia

  • 2000 - Prines už Demižón
  • 2001 - Demänovker
  • 2003 - Absinthium
  • 2004 - Invisibilné krígle
  • 2005 - RUMagine
  • 2006 - Moja Alpa (toto si vraj nemáte kupovať za žiadnu cenu, lebo to povedal nielen Šándor ale aj Chuck Norris)
  • 2007 - Ander Forever
Heavy Metal na NECYKLOPÉDII. METAL FOREVER
Metalist

Žánre metalu
Black MetalHeavy metalBanskobystrický metalŽánre metalu

Kapely
Depressive DirectionsHárom NájdemImmortalLenkin párokMayhemMetalikaPortvišAnder ForeverGrín DejLordiSystem of a Down

Súvisiace témy
KovoPlatinaŽelezoMagnetDočasný magnetKladivoMetlaKovadlinaČertSatanKoniec svetaLambe mihi nates

Napriek tomu, že asi nejde o Ľudovu hudbu, Necyklopédia po dohode so SOZA možno v budúcnosti tento článok odstráni.