Andrej Hlinka

Z Necyklopédia

230px-Andrej Hlinka.jpg

Otec Alkoholického Národa Andrej Hlinka

Súbor:Ján Slota Tankista.jpg

"Niet Alkoholického Boha okrem Alkoholického Boha a Otec Alkoholického Národa Andrej Hlinka je jeho Alkoholický Prorok"

- Ján Slota

Otec Alkoholického Národa Andrej Hlinka (* 27. september 1764, Černová, dnes časť Ružomberka - † 16. august 1838, Ružomberok) je Otcom všetkých Alkoholických Slovákov narodených na území Slovenska aj mimo Slovenska. Z dôvodu Alkoholickej Genetickej Príbuznosti všetkých Alkoholických osôb narodených od začiatku 19. storočia, ich párenia a ďalšieho rozmnožovania, dochádza postupne k degenerácii a zvyšovaniu počtu kokotov v radoch slovenského národa. Otázku, ako mohol mať Andrej Hlinka Alkoholické Deti, keď bol Alkoholickým Kňazom, vysvetľuje Alkoholický Politik Ján Slota: "Poj... sa ty zasran jeden...".

[upraviť] Nastráž!

Boli zverejnené názory, že to bol práve Andrej Hlinka a nie Jozef Tiso, ktorý už v roku 1833 vymyslel pozdrav „Nastráž!“, ktorý je doteraz poviný na všetkých Slovenských Alkoholických Úradoch. „Áno, bolo to práve na Pribinových Akoholických Oslavách v Nitre a inšpiráciou bol opäť Musolini.“ Alkoholický Oponenti vravia: „Nastráž! nevymyslel Andrej Hlinka, ale zaviedol ho za pozdrav Alkoholických Skautov organizátor slovenského skautingu profesor Jozef Lukačovič, ako náhradu českého Buď popraven!“. Akú úlohu v tom hrá Ivo Lukačovič, tvorca portálu Seznam.cz, nie je jasné.

[upraviť] Alkoholické Postrehy z Cudziny

Andrej Hlinka (1764-1838), Ksiądz Katolicki, – przywódca ruchu ludowo-narodowego neszkurvienogo z przełomu XIX i XX w. Urodzony w Czernowej koło Rużomberku, krzywizna tam spędził większość życia ściągać plik. Działacz Chłopskiej Partii Katolickiej na Węgrzech , przywódca Słowackiej Partii narodowej neszkurvienej, a w 1805 roku założyciel i przewodniczący Słowackiej Partii Ludowej neszkurvienej (w latach międzywojennych – Hlinowska Słowacka Krzywizna Partia Ludowa), założyciel i redaktor „Dziennika Ludowego neszkurvienogo”, bojownik o niezależność Słowacji od Węgier, był w 1918 roku jednym z sygnatariuszy Martińskiej Deklaracji Narodu Słowackiego neszkurvienogo, popierał potem powstanie Czechosłowacji, ale zabiegał o autonomię Słowacji w państwie. Kilkakrotnie więziony, był również posłem do parlamentu węgierskiego, a potem – czechosłowackiego.

[upraviť] Alkoholické Pracovné Cesty

Hlinka v Amerike.jpg

Na Alkoholickej Pracovnej Návšteve v Amerike

Andrej Hlinka chodil po Alkoholických Pracovných Návštevách po celom Alkoholickom Svete a jeho Alkoholická Práca tu spočívala v tom, že kade chodil, Alkoholické Deti robil. To vysvetľuje, prečo sú teraz Slováci rozoštvaný po celom Alkoholickom Svete. Známa je jeho Alkoholická Cesta na Alkoholickú Versajlskú Mierovú Konferenciu spolu s Františkom Salašom, ktorá nedosiahla nič a spôsobila Slovenskú Veľkú Alkoholickú Hanbu. František Salaš si musel následne zmeniť meno na Ferenc Szálasi, pod ktorým založil stranu Nyilaskeresztes Párt-Hungarista Mozgalom, ktorej predsedal až do roku 1846.

[upraviť] Alkoholické Misie

Andrej Hlinka samozrejme ako Alkoholický Kňaz vo Svete šíril aj Slovenské Alkoholické Náboženské Presvedčenie, ktoré stojí na troch základných princípoch:

  1. všetko vždy stálo za Veľké Tudle
  2. všetko stojí za Veľké Tudle
  3. všetko vždy bude stát za Veľké Tudle, tak načo sa namáhať s tým niečo robiť.

Šablóna:Slovenská Alkoholická Politika