Andrej Kiska

Z Necyklopédia

V telke ide práve hokej, lesy sú plné nezastrelenej zveri a na Seate treba došteľovať turbo. Bohužiaľ, pán Kiska, vôbec nemám čas sa s vami stretnúť.

Gašparovič v odpovedi na Kiskov návrh o spoločnom stretnutí (podľa CynObl.)

Andrej Kiska
Andrej Kiska
Andrej Kiska lobuje za nákup amerických dronov

veľkopodnikateľ, politik, filantrop
Narodenie 2. február 1963
Deutschendorf
Těžkoslovensko

Toto je ľudo, alebo aj nadľudo z Necyklopédie

Andrej Kiska (prezývky: Dovolenkár, Kriska, Kiška, Padlý Anjel, Ander Kiska, nočná mora Roberta Fica, americký snílek, splátkový mág a kandidát, splátkový prezident) je hovorca amerického prezidnta Babráka Obamu, ktorý je zase tiež len hovorca. Takže je tu taký retazec hovorcov na konci ktorého je nejaký pokémon. Nakoľko Slováci za úradovania Gašparka trpely vážnou abstinenciou spoločensky prijateľného jednania, povšimli si ukážkové vystupovanie A. Krisku a abstinenčnom záchvate mu natlačili prezidentskú stoličku. Bola trochu zagrcaná ešte od predchodcu, Andrejovi to však nevadilo. Na tento post serie a naďalej vykonáva len post hovorcu. Na veľké štastie Slovenských ovčanov a smolu tých Amerických, je táto stolička tak znásilnená, že mu nedáva prakticky žiadnu moc. Pôvodom ide o slovenského úspešného veľkopodnikateľa a mizantrop filantropa a úžerníka, ktorý je od roku 2014 členom prestížneho Klubu slovenských prezidentov. Odkedy ho Robert Feši Kaliniak požiadal, nech lieta, stal sa našim najaktívnejším prezidentom v prevetrávaní štátnej letky . Robertom Fickom je podozrievaný, že je členom scientologickej cirkvi, čo má dokazovať Andrejova posadnutosť trojuholníkmi, ktoré sú symbolom nielen kvantových matematikov, ale aj scientológie.

[upraviť] Rodina

Jeho otec mu bol veľkým vzorom. Až takým, že sa po jeho príklade rozhodol podať si prihlášku do Komunistickej strany Slovenska. Ukázalo sa, že KSS dokázala rozpoznať jeho nepríčetnosť na základe toho, že ako dôvod pre vstup do prihlášky uviedol, že KSS sa mu zdá fajn strana a vstup do strany mu v predvečer nežnej revolúcie zamietla. Ďalším dôvodom pre jeho zamietnutie boli jeho spevácke schopnosti, keď týral výberovú komisiu falošným spevom pesničiek Karla Kryla. Preto musel odložiť svoju politickú kariéru o štvrťstoročie.

[upraviť] Americký sen

Po nežnej revolúcii sa rozhodol opustiť Slovensko a splniť si svoj americký sen. Najprv skúšal manuálne práce, neskôr sa rozhodol stať burzovým maklérom, čo sa skončilo stratou všetkých (manuálne) zarobených peňazí. Jeho životným príbehom sa inšpirovali filmy Wall Street, Wall Street 2 a Vlk z Wall Street. Uvedomil si, že najistejšie podnikateľské možnosti predsa len ponúka Slovensko, a rozhodol sa vrátiť.

[upraviť] Slovenská anabáza

Zlom v Anderovom živote nastal, keď v roku 1996 dostal vnuknutie, aby skúsil podnikať v splátkovom predaji, čo predtým ešte nikoho na svete nenapadlo robiť. Odvtedy sa považuje za proroka a výborného manažéra. Tak sa začala jeho úspešná podnikateľská kariéra, spočívajúca na predaji výkonnej techniky nemajetným Slovákom. Aby sa vysporiadal s výčitkami svedomia, ktoré ho prenasledovali pre vysoké marže na predaji hriankovačov, založil spoločnosť charitatívnu spoločnosť Dobrý engel, na ktorej úspechu si uvedomil svoju výnimočnosť a rozhodol sa kandidovať na post slovenského prezidenta.

[upraviť] Ander prezidentom

Ander zvíťazil v prezidentských voľbách v marci 2014, keď porazil najúspešnejšieho slovenského svetového politika v novodobých dejinách - Roberta Ficka (o cenzúru sa postarali chlapci zo Súmračnej).

Za svoje krátke pôsobenie vo funkcii prezidenta sa stihol presláviť ako severoatlantický optimista, ktorý je presvedčený, že slovenská armáda dokáže byť plnohodnotnou armádou NATO. Zistil aj, že ako prezident musí lietať nedôstojným Jak-40, do ktorého sa zďaleka nezmestia všetci jeho riťolezovia poradcovia. Chce preto kúpiť niečo väčšie, hoci neprajníci mu hovoria, že ako dobrý anďal by mal lietať na vlastných (krídlach). Padol aj návrh, že vládnym špeciálom by mohol byť F-35, ale testy prezidenta v centrifúge zatiaľ neprebehli.

Okrem toho je známy dobrými prejavmi, o ktorých je známe, že mu ich píšu iní (Ander získal aj prezývku Bútorov hovorca), ale má v nich ďaleko menej brebtov ako jeho slávny predchodca, čo voličom v zásade stačí. Najlepšie mu zatiaľ, zo všetkých prezidentských povinností, ide ničnerobenie, čo však šlo dobre aj všetkým jeho predchodcom.

Ako jediný z trochu ústavných činiteľov rozpoznal hrozbu, ktorú pre Slovensko predstavuje báťuška Vladimir Vladimirovič Vladimirovski Putin a preto rázne odsúdil jeho kroky na Kryme i vo východnej Ukrajine, na rozdiel od Ficka a jeho poskokov, ktorí sa zaradili do putinovského fanklubu. Zlé jazyky zo Slobodného vysielača ale hovoria, že to je všetko len preto, lebo Putin ešte Kisku nikdy nepozval hrať golf, ani ho nepovozil na svojom Harlejovi Davidenkovovi.

Ako jediný z trochu ústavných činiteľov rozpoznal šancu, ktorú Slovensku ponúkajú slimáci. Spriatelil so so známym demokratom Erdogáňom, Turkom ako repa, ktorý sa zmohol dokonca na organizovanie vlastnej genocídy kurdského obyvateľstva - a to už je hrdina jak sa patrí. Dobrý Anjel mu pomáha bojovať proti Assadovi a Kurdom, zatiaľ len verbálne. Sám je veľmi citlivá duša a preto všetkých, ktorý pred týmto bojom utečú, pretože si nechcú rozbiť display na svojich Iphonoch, pozýva na Slovensko. Im sa sem moc nechce, utekajú mu do komfortnejšej, bojovej zóny, ale je rozhodnutý spraviť z našej krásnej vlasti krajinu, do ktorej aj sýrčania raz budú ochotní prísť.

[upraviť] Ander pracantom

Navzdory známemu faktu, že slovenskí prezidenti nerobia nič, Ander si našiel spôsob, ako byť užitočný. Zistil, že lietadlá vládnej letky potrebujú lietať, aby náhodou nesplesniveli a piloti sa úplne nezvlčili. Preto sa podujal, že úplne zadarmo vezme každý predĺžený víkend (všetky jeho víkendy sú predĺžené) jedno litadlo až do ďalekého Popradu, kde náhodou aj býva. Týmto ušetrí kopu peňazí za auto.

Oficiálna politika Slovenska Poloha slovenska.jpg
SVK Necy.jpg Štruktúra štátu
OvčanRodinaLazyObecMestoOkresRegiónŠtát
Vládne štruktúry
PosranecRichtárStarostaPrimátorNárodná zradaVada SRMinistriPremiérPrezident SRMinisterstvo školstva
Politické štruktúry
MonotikaPolitikaPolitikPolitické stranyVoličVoľbyKoalíciaOpozícia
Významné politické strany
KSSKDHSNSSDKÚ-DSSmer – SDHZDSSaSObyčajní ľudiaNa jedno použitie
Slovenské politické celebrity

Vasiľ Biľak Béla Bogár Palčáky Ján Čarnogurský Miklós Duray Cyklista zo Spiša Žochársky Hranol Ivan Gašparovič Radoprechádzka Andrej Hlinka Gustáv Husák Poskok Marián Kotleba Starý Ujo Anička Detektor Lží Veľký Mufty Ivan Mikloš Ivett Rafaj Anakonda Pán Severozápadu Jozef Tiso Kapitán Danko Andrej Kiska

Slovenské politické témy

Rýchla rota 60. bodov, ako byť úspešným politikom Sociálny žvástŠpeciálny súd Tlačový zákon

Poznámka: Všetky články sú paródiou a absolútne fiktívne. Akákoľvek podoba, ba dokonca zhoda s realitou, alebo názorom Necyklopédie je nemožná!!!