Antihmota

Z Necyklopédia

VTN VEDECKÝ TÍM   NECYKLOPÉDIE
odporúča článok Antihmota,
pretože odhaľuje odborné fakty.

Tento článok môže byť použitý
ako referencia v odborných kruhoch.

Antimatter

Toto je vraj antihmota. Nevieme to celkom iste, pretože fotograf zmizol.

AntiMatterExplosion

Toto je vraj výbuch antihmoty vo vesmíre. Ide o posledný záber, ktorý sa podarilo odvysielať Hubbleovmu teleskopu.

Antipasta

Jedinou nepochybne existujúcou a súčasne aj jedlou formou antihmoty je antipasta.

Antihmota je opakom hmoty, čo znamená že ju tvoria samé opačné častice (napr. antiprotóny miesto protónov, pozitróny miesto elektrónov, antineutróny miesto neutrónov, antiporózia namiesto osteoporózy, kameň miesto skaly a slivovica namiesto borovičky).

Je to teda akási analógia k tomu, že by v spoločnosti vládlo, to čo je anti: po voľbách by vyhrala opozícia, či by sme žili v krajine tvorenej len homosexuálmi, na Slovensku by vládli Maďari a iné menšiny. Skrátka nezmysel, až na to to, že antihmota údajne existuje.

[upraviť] Vznik

Všeobecne sa verí, že počas Veľkej Tresky bolo antihmoty rovnako, ako hmoty. Teda remíza 1:1. Čo sa s tou antihmotou stalo, vedci nevedia, vie to však Chuck Norris, ale nerád o tom hovorí. Každopádne potom dlhú dobu žiadna antihmota nebola pozorovaná a napr. praľudovia sa jej výskumom vôbec nezaoberali a skúmali radšej obyčajnú hmotu, najmä mäso, kameň a kožušinu. Pre našu civilizáciu dokázali antihmotu vytvoriť až starí Slovania, ktorí vďaka tomu získali meno Anti. Využívali ju potom ako zbraň hromadného ničenia. Žiaľ, na Slovensku chýbali na výrobu antihmoty potrebné suroviny, a tak to tu obsadili Maďari.

Talianom sa potom podarilo vytvoriť antihmotu k cestovinám (tal. pasta), ktorú nazvali antipasta a dodnes ju servírujú pred cestovinami. Vďaka tomuto sú potom štíhli, pretože antipasta anihiluje pastu.

Pastafariáni veria, že antihmota je dielom Lietajúceho špagetového monštra, ktoré ňou chce navrátiť vesmír do pôvodného špagetovitého stavu.

[upraviť] Vlastnosti a možné využitie

Základnou vlastnosťou antihmoty by malo byť, že keď sa stretne s našou hmotou, tak dôjde k anihilácii, t.j. zneutralizuje sa a vznikne z toho chemicko-fyzikálne čisté nič. Táto vlastnosť je vcelku zbytočná, pretože bežný ľudo dokáže nič z dačoho vytvoriť kedykoľvek. Spoločenskovedci smutne konštatujú, že to vyzerá tak, že je to jeho cieľom.

Pri tom vzniku ničoho však uniká niečo, konkrétne energia. Ľudstvo sa už teda na antihmotu teší, pretože takto získa obrovský zdroj energie. Postupne premeníme našu planétu na nič, ale zato budeme mať na čo jazdiť. Pozitívnym efektom bude aj to, že pri autohaváriách nebudú žiadni ranení, pretože jednoducho zmiznú.

[upraviť] Ďalšie dôsledky

V antisvete nemôže existovať seriál Výmysly uja Elektróna.

V iných jazykoch