Area 51

Z Necyklopédia

a ďalšie svinstvo

Area 51, alebo Oblasť 51, je prísne tajné výskumné stredisko nachádzajúce sa v púšti USA.

Toto stredisko sa skladá z hlavnej budovy, výskumného strediska a letiska. V interiéroch môžme nájsť bazén, WC, sprchy, pingpongový stôl, stoličky, dvere, kľučky, nové aj staré zámky, ihrisko na rugby, basketbal, baseball a na futbal (dokonca aj na stolný). Takisto sú tu aj tajné výskumné strediská.

Do tohto areálu majú prístup vybraní agenti FBI, CIA(teda aj CIB až po CIK), Barack Obama a samozrejme Chuck Norris. Každý má však prístup, len do istých častí, teda nie všetci môžu ísť do bazénu, alebo si zahrať bejzbal výnimkou je Chuck Norris. Ten kto má prístup k letiskovej hale nemôže byť v tajnom výskumnom centre a zase naopak. Je to podobne ako keby ste chceli naraz jesť príborom a písať perom. Hrozilo by, že budete mať počmárané ústa, či pokrájaný list papiera, z ktorého by veľa (nečíslo) kusov mohlo aj chýbať. Iba sranie by vyriešilo problém ako sa dostať k dokumentom...

Avšak Chuck Norris má prístup všade. Prebehne sa po areáli na stacionárnom bicykli, a to tak že sa stihne pritom okúpať v bazéne pokiaľ hrá pingpong a basketbal sám so sebou a ešte aj suverénne vyhráva. Obyčajní ľudia nemajú prístup k areálu, keďže akonáhle sa niekto priblíži k plotu, ktorý je v okolí tridsať kilometrov od strediska, hneď ho zastrelia, bez ohľadu na to, či zablúdil alebo nie. Znamená to, že im nedokáže pomôcť ani Nikto.

[upraviť] História

Vzhľadom na to, že veci ohľadom oblasti 51 (možno je to prvočíslo) sú prísne tajné, tak sa nedá povedať, kedy to tu vzniklo. Ale je hovorí sa že vraj ufóny ako E.T.Y. mimozemšťal pomáhali stavať Areu 51 (nie je to prvočíslo, bolo by ak by to bolo 53) ale na stopercent sa to nevie. Rfqafqw.jpg Príklad44444.png Toto sú dvaja mimozemšťania ktorých držia v oblasti 51. Prvý dostal meno ET na počesť toho ožratého fastfoodového človeka a druhý sa volá Alf podľa planéty z ktorej pochádza Alfa Centaury Bb. Na obrázku vidíme že ETho nadrogovali aby prezradil tajné informácie že pyramídy v Egypte postavili vesmírny krtkomuži.

[upraviť] Výskumný inštitút

V tomto výskumnom inštitúte skúmajú vedci mimozemšťanov (nielen ich, ale aj tých, čo to robili na zem...), ktorí havarovali na území USA. Agenti ich potom vypočúvajú. Jedného mimozemšťana nazvali EBE avšak po chvíli zomrel na AIDS. Iní sa vyhovárajú, že to AIDS pochádza práve od neho.

Problém je aj s tým ako s mimozemštanmi (aj „-šťankami“) komunikovať. Márne posielajú prekladateľov a tlmočníkov, lebo ani jeden nehovorí po marsansky. Jediný, kto tak vie hovoriť je Chuck Norris, ale toho sa mimozemšťania boja a Chuck už dávno vie všetko čo vedia oni. Nachádza sa tu aj tajné mimozemské väzenie, kde humánne držia mimozemšťanov. Na rozdiel od rusov, ich nedržia v gulagoch, ale v denaturovanom liehu, no bežný je aj formaldehyd. Lieh je denaturovaný preto, lebo potom ako sa tam zamestnalo niekoľko Slovákov, ten naturálny prudko ubúdal. Zlé jazyky hovoria, že s Čechmi je to vraj podobne a že je v tomto prípade šťastie, že nebohých cudzincov z iných planét nedržia v pive. Je to neuveriteľné, ale z tohto väzenia sa údajne nikto nikdy nedostal.

Takisto sa tu nachádza výskumné centrum, kde Američania vyvíjajú zbrane na zničenie celej planéty. Raz omylom odpálili celú zem, keď si jeden agent CIA položil Colu na červený knoflík, pod ktorým bolo frajersky napísané že „Central Stop“. Našťastie chrabrý Bruce Willis McClane to opäť (napriek tomu, že je tam „päť“ nie je to číslo, ba ani nečíslo) poriešil a všetko zachránil.

Všetky výskumy nie sú nastavené na nijaký „hurá systém“. Celý projekt financuje odnož českej ODS (skr. oddelenie deštrukcie sveta), ktorá schválila výstavbu zariadenia na území Česka. Zariadenie by v prípade potreby zničilo svet. Tento objekt vynájdený v Oblasti 51 je maskovaný ako radar. Avšak, kvôli Rusom sa od plánu ustúpilo. Rusi totiž zistili, že ten radar je len klišé na odpútanie pozornosti od iných mimozemských aktivít.