Artemis Fowl

Z Necyklopédia

Ak hľadáte redaktora s menom Artemis Fowl, prejdite na stránku Redaktor:Artemis Fowl.

Artemis Fowl II., narodený 5. 6. 1993 P.V.T. je najznámejší Ír na svete, 4. najbohatší človek na svete (hneď po Veľkej trojke), spolumajiteľ firmy Fowl Enterprises a riaditeľ Raptor c.c.s.c. pre Írsko. Je známy objavom podzemnej civilizácie elfov v roku 2002. V roku 2009 získal spolu s Jakubom Konečným Nobelovu ceny za mier pre násilné upokojenie nepokojov na Blízkom východe.

[upraviť] Detstvo

Arty, ako ho volá rodina, aj keď sa mu to nepáči, vyrastal v rodinnom sídle vo Fowl Manore v strednom Írsku. Vo veku 6 rokov začal navštevovať najprestížnejšiu školu na celých Britských ostrovoch, Bugsleyho školu pre mladých džentlmenov. Jeho otec, Artemis I., povedzme si otvorene, nemal čisté kšefty. To samozrejme začalo lákať aj malého Arta. Potom, ako jeho otca v roku 2002 uniesla ruská mafia, musel Artemis prevziať velenie nad rodinou a získať peniaze na jeho oslobodenie. Práve vtedy narazil na škriatkov.

[upraviť] Elfské dobrodružstvo

Potom, ako Artemis objavil škriatkovskú ríšu v podzemí, zistil, že škriatkovia sú technologickí veľmi dokonalí a finančne veľmi bohatí. Preto sa ich rozhodol obrať o približne tonu zlata. Potom však natrafil na šarmantnú policajtku Lokálnej Elfskej polície Helu Krátku, ktorej nakoniec bude pomáhať pri občianskej vojne proti goblinským triádam Bwa'kell.

[upraviť] Pozri tiež

Raptor c.c.s.c.
Raptor logo 2009 005 Firmy: Raptor IndustriesRaptor ComputersRaptor MutualRaptor EntertainmentRaptor ArmyRaptor AirlinesRaptorstavRaptor Music GroupRaptorristal PicturesNámorníctvo RaptoruDanube WingsUbi hoZMRD

Iné:Piešťanská pristávacia plochaSajn Šandský incidentKandahársky incidentKurací príklad Jakuba KonečnéhoChuck Norris classMajor classÉire classThessaloníki classAsi Syn Z KriedyKomando NecyklopédieTriptych CMY

Raptor Industries
Osobnosti: J. Konečný (CEO) • R. Kozovský (CTO) • P. Šišan (CFO) • S. KonečnýCh. Norris
B. Mojsej L. CroftA. FowlF. ŽinčičiakO. TuranT. Umba Gula

Sídla: • BratislavaDublinKonštantínopolNew YorkPiešťanyPustá Ves