Balzamovací Ústav

Z Necyklopédia

Monalisa

príklad balzamovania predtým a potom

Balzamovací ústav je zázračná inštitúcia, ktorá vykonáva úpravy menej ideálnych ľudov na ideálnych.

Zákroky majú za úlohu odstrániť všetky známe chyby a chybičky osobnosti, od vymazania vyrážok, bradavíc a vrások, po pridanie milého úsmevu, žiarivých očiek a mladistvého vzhľadu. Balzamovanie omladzuje vzhľad pŕs, zadku, krku a iné časti, ktoré chradnú vekom. Cieľom balzamovania je vraj zbavenie sa zbytočných predsudkov a ukážka pravej tváre.

Poznáme viacero politikov a celebrít, ktoré zákrok balzamovania podstúpili a dosiahli tak pozornosť verejnosti. Politici používajú tento spôsob balzamovania počas svojich reklamných kampaní, keď kandidujú na korytá. Volá sa to „voľby“. Ostatné celebrity tento zákrok podstupujú preto, aby sa na nás mohli usmievať z titulných strán časopisov ktoré sú vyložené na pultoch novinových stánkov. Proces balzamovania býva niekdy tak dokonalý, že niekedy aj úplná mediálna, či politická mŕtvola a nula na chvíľu vstáva z mŕtvych. Majú svoje tri dni slávy a potom sú zas nikto.

Hrozné je, že sa niekoľko trúfalcov pokúša balzamovať Chucka Norrisa, alebo aj Lenina o ktorých je predsa všeobecne známe, že sú večne živí. Takíto večne živí majú postavené obydlia, ktoré sa nevolajú „krypty“, ale „Maus oleumolá“ (či tak nejak).

[upraviť] Galéria výtvorov