Barbaricitida

Z Necyklopédia

"Keby som nevedel lietať, volal by som sa George W. Barbarič."

- Superman
Juraj Barbarič
Barbaric1
Ďuri, keď nič neťahá.

valibuk, miesiželezo, lomidrevo a mastibrucho v jednej osobe
Narodenie 27. júl 1958
Košice, Slovensko

Toto je ľudo, alebo aj nadľudo z Necyklopédie

Barbaricitída (na strednom Slovensku mäkko: Barbaričitída) je veľmi ojedinelá a vzácna choroba, ktorej vznik sa datuje na 27. júna 1958 P.V.T., kedy sa v metropole východu - Košiciach na svet rodí jej zatiaľ jediný držiteľ vyznamenaní: Slovien, valibuk, miesiželezo, lomidrevo a mastibrucho v jednej osobe, Juraj Barbarič. Juraj, taktiež známy ako Košický Herkules, je vďaka svojej chorobe najsilnejší muž v celom vesmíre (je možné, že sa teraz pýtate sami seba, že to nie je možné, pretože Chuck Norris je najsilnejší, lenže to je chyba, nakoľko Chuck Norris nie je ľudo Chuck je nadľudo).

[upraviť] Príznaky a priebeh

Juraj, už ako malé dieťa, bol iný ako ostatné deti. Kým ostatní ťahali po dvore káčera, on ťahal škodovky. A to nie hocijaké - 1203ky! Rapídne zhoršenie nastáva, keď Ďuri dosahuje 21. rok života. V ten osudný deň s meškaním prichádza na vlakovú stanicu v Spišskom Štvrtku, aby chytil Orient Expres domov.

Tu mu nervózny miestny vlakový výpravca, tiež známy ako spišský patkan, chladnou vetou zásadne mení život - "Ťahaj už konečne do piče aj s tým vlakom, nemám na teba celý deň, básne mi treba písať!" A Ďurimu viac veru nebolo treba. Ďurimu mama vždy hovorila: „Jurko tebe pánbožko nadelil viacej sily ako rozumu a preto vždycky poslúchaj múdrejších.“ Jurko preto zablyskol očkami, neokúňal sa veľmi a začal ťahať. A ťahá dodnes!

[upraviť] Rok 1999

Juraj ťahá súpravu nákladných vagónov na úseku 4,45 km s celkovou hmotnosťou 1 000 (slovom tisíc; tisíc nie je prvočíslo, ale Jurajove číslo) ton (pozn. 1 tona = 1 000 kilogramov, 1 kilogram = cca jeden liter vody a skoro dva litre borovičky).

Barbaric2

[upraviť] Rok 2005

Juraj beží 42 195 kilometrov (maratón; číslo 42 195 je príliš veľké číslo, aby sa dalo určiť, či je to prvočíslo, ale asi je...) v čase 23 hodín 40 minút. Tento čas je pravdepodobne najhorší v histórii maratónu (asi aj ženského, či paraolympijského). Na druhú stranu asi treba spomenúť, že Juraj utekal so špagátom, na ktorého druhom konci bolo pripevnené lietadlo o hmotnosti 500 (slovom päťsto) kíl.

Barbaric3

[upraviť] Rok 20??:(predikcia)

ASN - ani srnka netuší, hoci šušká sa, že...

Barbaric4

[upraviť] Guinessove rekordy

Tu sú rekordy, ktoré Ďurimu ukradol nejaký Guiness. Kto ich nájde nech to oznámi Ďurimu, kto nájde toho Guinessa nech to Ďurimu povie tiež. Ta, Ďuri zaplatí poctivému nálezcovi nálezné a aj s totym „Guinesssom“ poriadky porobí... takže ten kurva Guinness by mal mať tieto jeho rekordy:

  • 1995 - ťahanie vagónov s uhlím, celková hmotnosť 200 ton.
  • 1996 - ťahanie vagónov s uhlím, celková hmotnosť 400 ton
  • 1999 - ťahanie vagónov s uhlím, celková hmotnosť 1 000 ton

Ako vidno vďaka Ďurimu o uhlie v Košicoch núdza v 90. rokoch nebola.

[upraviť] Liečba

Ktorý dement by sa z toho dobrovoľne nechal vyliečiť?!

[upraviť] Kontraindikácie

Varovanie pre všetkých okrem Chucka Norrisa: Ťahať Ďuriho za nos sa neodporúča!

[upraviť] Záver

Napriek tomu, že tento trápny článok písal len ľudo, obidva Guinnessove rekordy (zatiaľ len jeden oficiálne) sú pravdivé ako výrok Braňa Mojseja: "Ta tieto 700 Eurové kožené gamaše od Gucciho sú mi tesné, a tlačí ma v nich k.... ."

20110414071335!Puccini Choroby Migrena
Akútny zápal sviečokAlkoholizmusBarbaricitidaBurčákový nosČechomorDebilEMOGastropatizmusHomosexualitaKleptomániaKokotnosťLamerstvoMor ho!NedojebanitidaNegativizmusNegatívna energiaNegritidaNevinofobiaParanojaPohlavné chorobyPrasacia chrípkaRakovina prstovRosamunde PičerováRusifilitídaSamovznietenieSelfieSocializmusVýmelZhubná kefkaZolosynteza