Barok

Z Necyklopédia

Done

Barok je architektonický sloh 17. Až 18. storočia vášho letopočtu.

Baroka

Charakteristika baroka.

[upraviť] Rozdelenie baroka

[upraviť] Podľa obdobia

  • Ranný barok
  • Obedňajší barok
  • Večerný párok

[upraviť] Podľa miesta a spôsobu

  • Barok v exteriéri (z vonka) sa nazýva baroko.
  • Barok v interiéri (domy, zámky, radnice z vnútra) sa nazýva rokoko.
  • Barok v garáži sa nazýva motorko.
  • Barok na školách, úradoch a v čakárňach na autobus, vlak, lietadlo či armageddon sa volá okoľko.
  • Barok v potravinástve je to moloko (nespisovne : mlieko).
  • Barok v hip-pope sa volá iba Roko.
  • Barok v lese sa volá divoko.
  • Barokové priehrady sa nazývajú hlboko.
  • Barokové chatrče na kopcoch a v horách sú daleko alebo vysoko.
  • Mosty postavené v baroku sa nazývajú naboko alebo som-spoko.
  • Provizórne stavby pre filmový priemysel sa volajú naoko.
  • Barok na severozápade Afriky sa volá Maroko.
  • Na juhu Francúzka Monako.
  • Vysší stupeň baroka ktorí sa prelína s Klasicizmom sa vola storoko.

Americký vedci zistili, že vedecké kapacity národného ústavu v Kambodži zistili, že prvé 2 nemajú v Slovenčine zmysel a tak sa rozhodli zlúčiť všetky ostatné do prvých dvoch a možno to bolo aj preto, že keď ich je až tolko tak to nieje ani vtipné. Slovenský vedci protestovali proti ich tvrdeniam, ale nikoho to nezaujimalo.

[upraviť] Charakteristika

Barok nie je len archiektonický sloh, je to aj literárny a umelecký sloh a tiež aj životný štýl. Je velmi charakteristický tým že ako náhle je vidieť barokové dielo dostanete sa Vám vnem do mozgu na frekvencii 450THz čo spôsobuje nevoľnosť a okamžité zvracanie. Barok totiž v preklade z Romulančiny Rómštiny znamená hnus (alebo číslo 4 podla toho kde vo vete sa použije). Podstata slohu bola v tom že mal chrániť zbehov cvikly a neveriacich pred veriacimi. Všetci museli byť školený a vzdelaný aby dokázali ovládať všetky zmysly a tak sa nezgcať. Nevedeli to ovládať len veriaci lebo neboli vzdelaný. Obdobie baroka je tiež charakteristické tým, že reťkev zakazovala Necyklopedie ktoré písali známi filozofovia, a tiež aj negativným postojom voči cvikly, v tom období vznikali protestsntské cykly. Barokové chrámy sa stavali len výnimočne v skutočnosti kostolné veže guľatého tvaru nepochádzajú z baroka, ale z Moskvy. Dokazujú to aj výskumy Bengládešských vedcov.

[upraviť] Zánik

Je vedecky dokázané že barok je desiatým (nieje prvočíslo) slohom v poradí od kedy vzniklo kresťanstvo a tým pádom spomalili čas o 1500 rokov keby nevymyšlali kokotiny ale pustili by sa do vied, mohli by už za 100 rokov dosiahnúť takú mentálnu, materiálnu ale aj kapacitnú úroveň ako ateistická Severná Kórea, kde z doby kamennej preskočili dobu rovno na dobu Modernú, využivajúc moderné slohy a umenie. Severná Kórea je aj známa svojími nanukleárnymi hlavicami ktoré vlastnia v desiatkách kusoch zatial čo barokové Taliansko ich ma presne 0. Severná Kórea má dokonca intranet zatial čo všade na svete je iba biedny internet vynájdený barokovým inžinierom v 18. Storočí a znovuobjavený Stevom Gatesom.

Barok2

Teplé obliečky a pančušky.

Baroko bol pre svoje nezdravé účinky zakázaný Chuckom Norrisom a bol nahradený Klasicizmom. Napriek tomu všetky barokové diela a pamiatky sa zachovali z troch dôvodov:

  • Už si na ne ľudovia zvykli
  • Nikomu sa nechcelo to búrať
  • Všetky pamiatky boli ponechané ako výstraha, aby už nikdy nevznikol podobný sloh a všetky budovy boli obostavané novými Klasicistickými budovami. Tie sa však stavali iba na čierno lebo boli ďaleko za euronormamy a povolenými limitmy zateplovania,a to donútilo v roku 2005 prehodnotiť EU stavebnotechnické euronormy.

[upraviť] Obliekanie v baroku

Charakteristické oblečenie baroka sú postelné obliečky. Ženy mali naoko o 150 kíl viac a muži boli všetci priteplený čo presiahlo medze a tesne pred vymretím ľudov musel rázne zakročiť samotný Chuck Norris a barok zrušil.
Barok1

Posteľné obliečky.