Bielorusko

Z Necyklopédia

Bielorusko dlhý tvar Bieloruská totalitná diktatúra je štát v Európe kde môže byť prezident (diktátor) každý chuj ! Vláda sa skladá z teroristov na úteku, schovaných nacistov a extrémnych komunistov a rasistov. Vláda sa tvári že je demokracia ale každý vie že je to skurvená diktatúra kde je diktátor jedna z najväčších novodobých svíň ! Pána Lukašenka si miestny utlačený ľud "zvolil" za prezidenta. Voľby prebehli veľmi súkromne a demokraticky: Policajt povedal koho máte zaškrtnúť, povedať svoje meno a ak ste sa rozhodli nevoliť Lukašenka znásilnili členov vašej rodiny a vás už nikto nikdy nevidel.

Bieloruská vlajka

Vlajka Bieloruskej Totalitnej Diktatúry

[upraviť] Bielorusko

[upraviť] Bieloruská Totalitná Diktatúra

[upraviť] Komunistický skurvisynovia

Hlavné mesto: Moskva (vraj že Minsk :-D To tak) Najväčšie mesto: Moskva (nie Minsk je stále blamáž) Úradné jazyky: ľudia majú zakázané kritiky Bieloruska a v Bielorusku je všetko kritika aj hlásenie dážďdného počasia Štátne zriadenie: Totalitná Diktatúra (vraj že Demokracia :-D To tak) Vznik: ZAJTRA ZÁNIK: DNES Mena: Zákaz súkromného vlastníctva tak ľudia nič nemajú ani peniaze

[upraviť] Obyvateľstvo

Myslím že po tom čo si pozriete obrázok bežného občana netreba viac nič písať. Bieloruský občan

[upraviť] Náboženstvo

Z donútenia ľudia veria že je len jeden boh a to je ich prezident Lukašenko

[upraviť] Dejiny

Prvé známky osídlenia sa datujú až v roku 2017 n.l. áno ja viem je to strašne dávno. Bielorusko bolo súčasťou pradávnej ríše Májov až do roku 1991 kedy sa rozdelila Pangea a zrodili sa dva kontinenty : Vyspelá demokratická západná civilizácia a Rusko. Na nešťastie Bielorusko ležalo v Rusku čo bol pravý opak západného kontinentu. Ale prvý ľudia čo osídlili Bielorusko boli Cigáni ktorí založili mesto India pomenované po svojom vodcovi Indiana Johns v roku 2016 to bolo neskôr premenované na Jeruzalém potom na Banskú Bistrycu a na dnešný názov Minsk. Najznámejší človek z Bieloruska je Allah ktorý tam založil nové náboženstvo FC Barcelona. To náboženstvo je teraz veľmi rozšírené v Španielsku konkrétne Barcelona. Členovia tejto cirkvi nosia zvláštny červeno-modrý hábit. Ďalšie dejiny doplnte vy mňa už to nudí...