Božské pomelo

Z Necyklopédia

Pomelol

Božské Pomelo je len ťažké zachytiť

Božské Pomelo (skrátene Pomelo) je Boh. V skutočnosti práve toto Pomelo stvorilo pomocou svojich Guľatých síl všetko a zároveň nič na tomto svete. Pomelo naučilo kokosy fenomenálnosti, figy sebestrednosti a citróny kyslosti.

[upraviť] Nie je pomelo ako pomelo

Veľmi veľa ľudí si mýli Božské pomelo s obyčajným pomelom. Čo sa výzoru týka, Božské pomelo má mierne hrboľatý, no napriek tomu stále jasne guľatý tvar. Vždy býva zelené, zatiaľ čo obyčajné pomelá sú buď žltozelené, zelenožlté, oranžovožlté, žltooranžové, alebo žlté. A hlavne? Môžu sa jesť! Keby niekto zjedol Božské Pomelo, v najväčšej pravdepodobnosti by sa otrávil a už doživotne by mal nazelenalý odtieň pokožky (viď Had).

Ak rozprávame o Božskom Pomele, musíme pred "pomelo" pridať "Božské". To isté platí, ak o ňom píšeme. Taktiež existuje skratka - Pomelo. Musíme ho písať s veľkým P, keďže pomelo s malým P je len obyčajné ovocie. Samozrejme nemôže mať Pomelo rovnaké pomenovanie vo všetkých krajinách sveta, kde ho Božská menšina vyznáva. Prv to tak bolo, ale niektorí sa sťažovali, že to nevedia vysloviť a chceli sa od tejto viery odtrhnúť.

Prehľad prekladov do najrôznejších jazykov:

  • Afrikánčina - Divine Pomelo
  • Albánčina - Hyjnore Pomelo
  • Angličtina - Divine Pomelo
  • Arabčina - إلهي هندي أو جريب فروت
  • Arménčina - Աստվածային Pomelo (Astvatsayin Pomelo)
  • Francúzština - Divine Pomelo
  • Gréčtina - Θεία Φρουτ (Theía Frout)
  • Hebrejčina - האלוהי פומלה
  • Chorváčtina - Božanska Grejpfrut
  • Japončina - 神のザボン (Kami No Zabon)
  • Kórejčina - 신의 포멜로 (Sin-Ui Pomello)
  • Latinčina - Divina Pomelo
  • Maďarčina - Isteni Pomelo
  • Nemčina - Göttlichen Pomelo
  • Poľština - Boski Pomelo
  • Ruština - Божественной Помело (Bozhestvennoy Pomelo)
  • Španielčina - Divino Pomelo
  • Taliančina - Divina Pomelo
  • Turečtina - Ilahi Pomelo
  • Vietnamčina - Thiên Chúa Bưởi

[upraviť] Pomelo prepisuje dejiny

Ľudstvo si zo začiatku myslelo, že je to len obyčajné ovocie, ktoré Boh miloval a preto si zaslúžilo titul "Božské". Neskoršie výskumy (ktoré len tak mimochodom podporoval Aštar Šeran, ktorý ho má rád a nezavrhuje, nedovolí ho očipovať) však potvrdili, že sa jedná o naozajstného Boha.

Existuje legenda o tom, že sa Chuck Norris narodil zo semienka Pomela, jeho prívrženci však túto legendu zavrhujú s prehlásením, že niečo tak mocné sa nemohlo narodiť z "obyčajného ovocia". To sa v náboženstve Božského Pomela berie ako veľmi veľká urážka a Pomelisti vedú proti Chucknorristom malú náboženskú vojnu (tj. hádžu po nich obyčajné pomelá, ktoré nazývajú rodičmi Chucka Norrisa).

Od chvíle, keď ho uznali za Boha, si Božské Pomelo vládlo presne podľa svojich predstáv, hoci nie vždy boli časy ružové ako Ibalgin - ku sporom, ktoré viedlo s Chucknorristmi sa pridali aj citrusy (mandarínky, pomaranče a neuveríte, že dokonca aj citróny!). Tie mu jeho nepremožiteľnú krásu a zelenosť hriešne závideli, preto sa niekoľkonásobne pokúšali na Pomelo spáchať atentát pomocou striekania ich vnútorných štiav. Ich veliteľkou bola Mandarinka Rolincová, avšak aj pod takýmto dobrým vedením nedokázali citrusy zvíťaziť, preto túto skúsenosť Mandarinka nespomína vo svojom životopise.

Ďalší spor bol s Jánošíkom, ktorý chcel nevinné Pomelo skántriť. Posielal mu rôzne výhražné listy, že ho do siedmich dní zabije a vymaže z povrchu zemského. Ešte aby toho nebolo málo, do každej obálky pridával jedno semienko z iného, obyčajného pomela. Jánošíkov osud bol však spečatený vo chvíli, keď Božské Pomelo za pomoci svojich už spomínaných Guľatých síl vyslalo svoju Hrachovú armádu (tá bola zase pod vedením Janka Hraška), ktorá sa nášmu milému Jurajkovi rozsypala pod nohy, čím obetovala svoje životy a on si svojou valaškou spôsobil nepríjemné zranenia v oblasti brušnej dutiny. Ej, druhý raz na Pomelo nezaútočil.

Pomelo má tiež prsty v príbehu Isaac Newton a jablko (Gravitácia). Totižto sa nesprávne uvádza, že "Na gravitáciu prišiel syr Newton tak, že liezol za jablkom na strom a napadlo ho, aké pohodlné by bolo, keby to jablko samo spadlo."

To však nie je pravda! Jablko prišlo úplným neprávom k sláve a to preto, že je rovnako zelené ako Pomelo. Ak ste sa už stihli dovtípiť tak áno, to Pomelo spadlo zo stromu, v žiadnom prípade nijaké jablko. Keďže je samotné Pomelo mohutnejšie, spôsobilo syrovi Newtonovi doživotnú retardáciu, ktorá sa tak často neprejavovala. Tým sa však Pomelo nepýši ale áno - aj ono má zlú minulosť, čím sa viac približuje k nám, ľuďom.

[upraviť] Prikázania Božského pomela

Uctievaniepomela

Takto sa má správne uctievať a modliť sa k Pomelu za všetky jeho prínosné činy

  1. Len pomelo budeš jesť.
  2. Len Pomelo budeš uctievať.
  3. Do Pomelo-školy chodiť budeš.
  4. Ježiš neexistuje.
  5. O Pomele učiť sa budeš.
  6. Nič než Pomelo neexistuje.
  7. Svet je veľké farebné Pomelo.
  8. Ochraňuj všetko, čo je guľaté.
  9. Len Pomelo budeš spomínať. (OMP, pomelol, do pomela atď.)
  10. Pred každým budeš Pomelo brániť.
Nekresťanské témy na NECYKLOPÉDII. Evil pope2
Praying hands

Lietajúce špagetové monštrumAxis MundiApiBožské pomeloBudhaBudúce výskumy religiozity religionistovErev šabatReinkarnácia a ChasidizmusSlobodomuráriΟυροβςaβóροςแม้วโครซัค วินเด้าส์ReptiliániSatanČertTeória o vzniku teóriíVesmírni ľudoviaVeľká TreskaČubizmusProfesor DawkinsSafinizmusCthulhu

Apage!!!    Tieto príspevky sú výsledkom rôznych aj zvrátených náboženských predstáv a my vôbec netušíme, ako sa sem dostali! Akási zlomoc tu bola asi!