Bohoslovecká univerzita Šerca Ježišovho v Hostoviciach

Z Necyklopédia

skratka BUŠJvH
Busjvh
Kontakt
adresa: Hosťovice. Slovensko
(ne)oficiálny web: www.busjvh.net
telefón:
Veľkosť
rozmery:
počet tried: 19
študentov: 1500
Vedenie
vedenie: Ježiš Kristus, Otec Kkt. Anus
riaditeľ: Boh
zástupca: Marek Trúbač
sekretárka: sestra Chlamýdia

"So Šercom v šerci. ♥"

- Otec Deicidus

"Dietky,
nikdy, aľe naozaj nikdy spolu nekombinujte LSD, borovičku a kokaín. Výsledok je vskutku ohavný a prevyšuje i hrôzu a utrpenie pravoverného katoľíka pri návšteve bratislavského nákupného centra. Nie že by som to niekedy osobne skúšal, Šerco zavaruj."

- Otec Celeron

Bohoslovecká univerzita Šerca Ježišovho v Hostoviciach (skr. BUŠJvH) je prvá významná pedagogická inštitúcia ktorá sa zaoberá vychovaním tých najodbornejších katoľikov, bohoslovcov a iného cirkevného personálu ako sú mučenníci, kostolníci, exorcisti, miništranti či teológovia. Otec Sokol položil Svätú základnú stolicu v najduchovnejšom mieste Slovenska v Hosťoviciach.

[upraviť] Poslanie

Chce vychovávať novú generáciu odborne zdatných bohoslovcov a cirkevného personálu. Boj proti najhoršej pliage a výkalom spoločnosti ako sú pohani, bratislavskí luteráni, satanisti, homosexuáli a slobodomurári.

[upraviť] Aktivity

Univerzita má rozbehnutých niekoľko univezitných aj mimounirzitných aktivít ktoré majú za cieľ prinášať Šerco medzi zatiaľ zblúdilimi dušami ktoré sú svojou bezbožnostou odsúdene do pekna lebo materialistického úpadku, vymývania mozgov a odklanania od Šerca Ježišovho. Jeden z hlavných svetských nepriateľov je Hranol.

  • Exorcistická jednotka Ábelov hnev zasahuje proti bezbožnikov do ktorých vstúpil Satan či ľudom ktorý uverili istotám ktoré sľuboval Hranol a jeho komplici. Momentálne je touto nákazou postihnutých okolo 40% slovenskej polúcie.
  • Ďalšiu aktivitu s ktorou šíria Šerco medzi jednu z najprimitívnejších vrstiev spoločnosti, HIP-hap-HOPerov je rapové zoskupenie v podaní Ivana Gašparoviča a Ježiša s názvom Straight Outta Bethlehem. Duo sa snaží medzi spleť vulgarizmov vsúvať božie slovo no tak aby nepoškrvnili pôvodnú štruktúru textov.
  • Aktivita "Sevas, parťaci!!!" slúži ako poradňa pre ľudí ktorý stratili vieru a začali ju nenávidieť. Ježiš v nej dáva týmto nešťastníkom rady do života.
  • Najmasovejšia akcia je Šercofest ktorý sa koná periodicky každé leto v Hostoviciach. S navštevnosťou 90 000 lúdí patrí k najväčším festivalom v strednej Európe. Najobľubeniejšia aktivita na festivale je samoukrižovanie najúspešnejších študentov univerzity, verejné pranierovanie exkomunikovaných kňazov, súťaž Ičkov olovený projektil v streľbe na bezbožných poľovníkov v hosťovickom pralese.

[upraviť] Incidenty

  • 1. vlna bezbožných útokov na sociálnych sieťach (jeseň 2012)- hŕstka bezbočných heretikov začala kampaň proti prezentovaniu BUŠJvH za sociálnych sieťach. Zo strachu pred silným nátlakom si založila univerzita vlastnú webovú stránku.
  • 2. vlna bezbožných útokov na sociálnych sieťach (prelom rokov 2012-2013) - opakujúce sa útoky a dobré meno univerzity prerástli a web začali napádať exkomunikované katolícke mníšky. Zasiahnuť musel Ježiš Kristus. Preto vzniká poradňa Sevas Parťaci
  • Pošpiňujúca kampaň TV HNOJ - vo vysielaní TV HNOJ bolo v televíznom spravodajstve uverejnená správa o takzvaných satanických praktikách univerzity. TV HNOJ uskutočnila pošpiňujúcu anketu v homosexuálnej štvrti Hostovíc ktorú následne zverejnila a odprezentovala občanom.

[upraviť] Postavenie v spoločnosti

Ako každá inštitúcia ktorá sa zaoberá náboženskou problematikou aj BUŠJvH sa stretáva s priazňou aj odporom spoločnosti. V poslednom období zobrala univerzita pod svoje Šerce cez 7 000 ľudov ktorí bojujú za pravdu Šerca Ježišovho.

Budovy BUŠJvH a detašované pracoviská:

  • Katolícke wellness a posilovňa sv. Lazara
  • Univerzitný kostol
  • internát sv. Berhadbasciabáša
  • Poschodová garáž otca Sokola s farou v Hosťoviciach
  • detašované pracovisko Vilôčka otca Sokola na Maľedivách
  • polhviezdičkový hotel Sústruh
  • Športový areál Dr. Jozefa Tisa
  • Kaplnka Julie Roberts a Hermanna Goringa
  • univerzitná knižnica arcibiskupa Lenina
  • Katoľícka jadrová elektráreň
  • Materská škola sv. Mstislava

Odborný personál:

[upraviť] Akreditované štúdijné programy na univerzite

  • kostolník/ inžiner - Sedemročné inžinierske štúdium, odborne pripravujúce absolventa na náročnú pozíciu moderného kostolníka. Absolvent získa znalosti súčasných kostolnických systémov riadenia prevádzky kostola i priľahlej fary.
    Získaný titul: KIng. (kostolnícky inžinier)
  • odborný miništrant - Päťročné magisterské štúdium, dôkladne pripravujúce budúcich profesionálnych miništrantov na zodpovednú úlohu asistent kňaza a kostolníka.
    Získaný titul: Mgr.
  • odborný animátor - päťročné špeciálne štúdium, ktoré z našich absolventov vychová špičkových animátorov so špecializáciou na cirkevné aktivity rôzneho charakteru.
    Získaný titul: PeDO (Pedagóg detských organizácií)
  • manažér zakrististie - päťročné manažérske štúdium, zameriavajúce sa na manažérske systémy riadenia zakristie.
    Získaný titul: Mgr.
  • kňazstvo/ teológia - desaťročné špeciálne štúdium, pripravujúce kňaza v duchu učenia milosrdného šerca Ježišovho a zároveň ho oboznamujúce s katolíckou teológiou.
    Získaný titul: Kkt (katolícky kňaz a teólog)

[upraviť] Zo života univerzity

Oznam "Dietky, zajtra sa chod Uňiverzity po ťemer dvojtýždňových morových prázdninách vracia do normálneho režimu.
I zákerná morová pliaga si vyžiadala približne štyristo obetí z radov študentov, aľe ak sa na to pozrieme z tej lepšej stránky, aspoň sa viac nebudete tiesniť v maličkých uňiverzitných učebniach a v jedálni.
Vrelo ďakujeme tímu našich katoľíckych medikov, ktorí za použitia najmodernejších …prostriedkov (ružencové maratóny, púšťanie žilou, klystír a podávanie ortute) udatne bojovali proti tejto pliage. Zároveň vyzývame študentov ubytovaných na internáte, aby telá svojich spolubývajúcich a kamarátov zhromaždili pred zajtrajším úsvitom na hranici na parkovisku – predtým sa aľe uistite, či sú skutočne mŕtvi!
So Šercom v šerci.♥"

- Otec Deicidus.
Školstvo Openhouse student
VZDELANCI
Riediteľ školyMučiteľProfesorŠtudentŽiakŠkolníkUpratovačkaVzdelaná SlovenkaAnylfailbet
ŠKOLY
Materská škôlkaZŠ s MŠ Pionierska 2Zš Komenského SNVTomášikova 31 KošiceNereálna stredná školaFIITGymnázium Andreja SládkovičaGymnázium Javorová 16Gymnázium Jozefa Gregora TajovskéhoGymnázium Mikuláša KováčaGymnázium (Liptovský Hrádok)ŠDaJ MladosťUniverzita Konštantína FilozofaBohoslovecká univerzita Šerca Ježišovho v HostoviciachVysoká škola teroristickáGymnázium Žilina
VEDY
MatematikaFizykaChémiaDejepisZemepisBiológia