Breathariáni

Z Necyklopédia

"Breathariánstvo, samozrejme, funguje, o tom niet ani najmenších pochýb - všetky články hlásajúce opak sú platené výrobcami toaletného papiera."

- konšpiračný teoretik

Breatharián (mn.č. breathariáni) je ľudo, ktorý nežerie a neserie, k životu mu stačí dýchať a opaľovať sa. Ide o fenomén, ktorý by mohol spasiť ľudstvo, keby rôzni lobisti a, samozrejme, debilní vedci, nehlásali, že to nie je možné, čím odrádzajú adeptov od tréningu. Názov je odvodený od anglického slova breath (dýchať), čo dokazuje, že breatharián, pokiaľ vie, čo a ako má dýchať, môže dosiahnuť obezitu priemerného Angličana (angl. Brita).

[upraviť] Základné fakty

Ľudovia žerú, aby získali energiu pre pohyb a ďalšie činnosti. Je dlhodobo známe, že energia sa zďaleka nenachádza len v žrádle. Nachádza sa aj v slnečnom žiarení alebo vo vzduchu. Dá sa prijímať vo forme tzv. pránickej stravy (z českého pranic, slovensky pranič, a teda správne má byť "praničotnej stravy"). Pokiaľ vezmeme do úvahy známu Zweisteinovu rovnicu E=m.c^2, je jasné, že energie je vo vzduchu a v slnku dosť. Navyše je známe, že rastliny zo vzduchu žiť dokážu, tak prečo by to nedokázal človek, ktorý je od rastlín približne 2,7 krát inteligentnejší (toto je len priemer, v praxi je možné stretnúť ľudov, o ktorých to neplatí, pozri Gaussova krivka). Výhodou breathariánstva, popri cene, je aj skutočnosť. že pri ňom nevznikajú nijaké odpadové produkty (t.j. hovná). Vaša riť preto ostane trvalo čistá, pripravená pre iné aktivity. Ušetríte aj namáčacie prípravky, pretože vaše slipy/nohavičky budú nanajvýš zapotené.

Ďalším dôkazom, že breathariánstvo funguje, je fakt, že ho vyznáva aj Adela Banášová, známa hviezda kultového filmu Adéla ještě nevečeřela.

[upraviť] Ako začať s breathariánstvom

Napriek uvedeným výhodám sa odporúča začínať opatrne (dôkazom je smrť väzňov v koncentračných táboroch, ktorú si nikto nedovolí popierať). Pre prvé pokusy si treba vyberať čo najvýživnejší vzduch, t.j.vzduch obohatený prdmi, lieatajúcim hmyzom, smradom, lietajúcimi šľahačkovými tortami, vtákmi (vhodné sú najmä pečené holuby) a p. Taktiež je vhodné, aby vzduch bol čo najvlhší, v prípade silného smädu sa odporúča priamo dýchať vodu (pozor,len chvíľu!).

Cep de vigne Haluz
Tento článok je príliš krátky na to, aby ste sa z neho niečo dozvedeli, preto mu hovoríme haluz. Keby mal tak o dva centimetre viac, už by haluzou nebol. Ak sa chcete pozrieť na podobné halušky, navštívte túto stránku.