Bunjijumping

Z Necyklopédia

Pozor na bungee.jpg

Tento kolega si splietol džamping s žumpingom a počas letu zahájil sranie. Produkt má vo svetri.

Bunjijumping (nesprávne slovensky nazývaný bandžídžamping) je druh masochistickej (tzv. adrenalínovej) zábavy, ktorú si niektorí jedinci dávajú viackrát a často (nečíslo!) sa stáva, že iní ho dostávajú ako darček na narodeniny. Pri tejto zábave ľudia prežívajú istý druh orgazmu.

Podobne ako pri sexe sa pri bunjijumpingu ako ochrana používa guma no na rozdiel od neho pri prasknutí tejto gumenej pomôcky je o jedného (jeden je absolútne prvočíslo!) človeka menej. V prípade bunjijumpingu sa preto niektorými odborníkmi odporúča na uchytenie skokana namiesto rôznych zbytočne komplikovaných popruhov, ktoré spôsobujú záťaž dolných končatín (údov) a silné prekrvenie mozgu, slučka okolo krku. Tento spôsob kotvenia je teraz vo fáze testovania. Vývojárske tímy v Číne a niektorých iných krajinách dolaďujú jeho drobné nedostatky.

[upraviť] Dejiny.

Banjijumping vznikal už v 17. storočí, najprv iba z malej výšky. Aj známy filozof Teodotos povedal: „Ľudia už odjakživa chcú skákať a lietať ako vtáci, sťa by skokom z neba zavŕšili poznanie, ktoré ich oddeľuje od terajška a budúcnosti.“ Neskôr, vynálezca a fyzik John Brookson prišiel na to, že keď sa človek priviaže, môže skočiť aj z veľkej výšky na zem, a pokiaľ nespadne priamo na zem môže aj prežiť. Začiatky bunjijumpingu však boli skôr tragické. Celková podoba veľkého bunujijumpingu, takého, aký poznáme dnes bola vytvorená Markom Ëblom v roku 1954.

[upraviť] Najväčší bunjijumping sveta

Súčastne je najväčší bunjijumping pre verejnosť pristavený v Kanade v meste Winnipeg do konca júla 2010. Pre verejnosť je otvorený denne od 8:00 do 16:00 miestneho času.

Tento bunjijumping meria 2 km. Ľudia sú chránení proti pretrhnutiu lana isteným druhým lanom a pod nimi je mäkká trampolína a okamžitá pomoc. Pozor! Len pre ľudí, ktorí sa neboja výšok.

Šport
Mario-sonic-olympic-games.jpg

BicykelBojové umeniaBunjijumpingCurlingFitnessFormula 1FutbalGolfHokejKorčuľovanieKrvavý kúpeľPoweriserRiťolezectvoStacionárny bicykelŠachTukosenieVolejbal

Me sfz.jpg

Hlášky slovenských komentátorovKorupciaIvan NiňajNiňajove hláškyOlympijské hryZimné olympijské hry 2014Púnske vojny

V iných jazykoch