CIA

Z Necyklopédia

World-dartboard

Agenti CIA si určili nepriateľov hádzaním šípok do mapy sveta. Geniálne!

Central Intelligence Agency, skrátene CIA, po slovensky Citrusovo Integrovaní Američania je americká výzvedná služba, ktorá sa zaoberá hlavne vyzvedaním toho, čo vyzviedli agenti iných výzvedných služieb od nich.

Šéfom CIA je Chuck Norris, ktorý priamo spadá pod velenie Jano Slota ████████████. █████████████ je dosť dobrý kamoš Chucka Norrisa. Táto skutočnosť je jediným dôvodom, prečo je ešte nažive.

[upraviť] Náplň práce

Okrem vyzvedania od KGB, NCIS, CSI, SIS, SaS, MI6 a hlavne od FBI sa agenti CIA zaoberajú hlavne pozeraním seriálu Disney's Hannah Montana, či pre tvrdšie povahy Prisonbreak: Útek z väzenia. Ženská časť agentiek hlavne číta časopis Cosmopolitan, v ktorom sú ukryté mnohé dôležité informácie pre chod štátu.

[upraviť] Ciele C.I.A.

Medzi jej „šípkových“ nepriateľov patria už tradične islamskí teroristi z Talibanu a Al Srajdy, francúzski hasiči, britskí hudobníci, talianski smetiari, aljašskí a grónski rybári, austrálski kamionisti či americké upratovačky mexického pôvodu.

Ďalším z programových bodov je chvályhodný boj za zrušenie pestovania drog v Guatemale a vo Venezuele, veď načo ich dovážať z takej diaľky, keď sa dajú pestovať aj u nás doma v USA alebo na Pustej Vsi u P. Šišana.

CIA sa takisto podieľa na výskume mimozemšťanov, ktorých skúma v prísne tajnej Oblasti 51, o ktorej aj tak vie už každý jedinec s IQ nad 50 (čo vlastne ani nemusí byť vysoké číslo) popri tom, ako hrajú pingpong so samoodpaľovacími raketami, ktoré sú pre tento účel dovážané spoločnosťou Rexpress z Galaktickej republiky.

CIA spolu s FBI však bojujú aj proti dlhoročným nepriateľom USA, aj to Rusom, lebo majú viac snehu, Číňanom, lebo je ich viac, Indom, lebo majú viac kráv, Juhoafričanom, lebo majú viac AIDS a Kubáncom, lebo vekový priemer áut majú väčší ako vekový priemer obyvateľstva (a aj preto, že Fidel Castro má väčšiu bradu ako Babrák Obama).

[upraviť] Sídlo

CIA sídli v mestečku Langley, vo Virgínii. Toto mesto je zaujímavé tým, že okrem toho, že tu skapal pes, tu skapal aj orol. A podľa dosiaľ neoverených informácií tu zomrela aj andulka Rockyho Balbou potom, ako ju Rocky porazil v boxerskom ringu.

[upraviť] ███████ a ████████ pre CIA

██████ ███████ pre █████████ ███ no a ████████. ██████ ███ okrem ██████████ ███████ a ███████ i keď ██████████ sa to ███████! A keďže ████████ a aj ten ███! Samozrejme, že ██████████ ███████████ sa ███████ to ███████ ████████ ████████ ██████ ██? Áno! █████ ███████ a ███████ ██████ a █████████ a aj ███████? Až ████████ no a ████████ tiež █████████ ████████ ██████. Až sa ███████ ██████ ████████████ ███████████ ███ ██! A ██████████ ██████████ █████████ ███ a ███ ██████...

Preto ██ a █████████ ███████ toto ████████████ ███ ███████!!! Je jasné, že █████████ █████ ██ a aj ███████ ██████. ████ ██████████ ██████, ████ ████████ █████? To ████████ █████ ███ ██████ ███ ████ █████ ██ ████ ███! No, no, no █████! Až sa ██████████ █████ ████, a aj ████████ █████████ ███████ ███ ██████ █████ ██████... no a on odpovedal, že „███ ██████ a pre █████████!“

[upraviť] Agenti

Agenti CIA dostávajú podľa jazykového zákona USA z roku 2005 výlučne krycie mená končiace sa na -y. Medzi najznámejších agentov patria:

[upraviť] Tajná galéria

Komando Necyklopédie
800px-DM-SD-04-00770 Al SrajdaASScorpCIACTUDomobranaFBIHamasIT-aci z MSKBSКГБMossadNATONámorníctvo RaptoruNCISPolicajtCestný radarSISSlovenská Antiškolská SkupinaTeroristaVojak 2615.69img35g1