Charakter

Z Necyklopédia

Charakter je niečo ako jedlo v Afrike. Večšina ľudov ho nemá. Definícia charakteru sa mení podľa krajín z ktorých ľud, vlastniaci charakter pochádza. Pre príklad, v niektorých kultúrach je charakter ženu neudrieť v iných naopak. Charakter je možné predať spolu s nosičom chrbotvej kosti, alebo kúpiť v podobe dobročinných zbierok, ktoré zase smerujú tým čo charakter predávajú a tak sa obchodný kruh uzatára. Všeobecne platí že charakter nie je príliš príliš praktický, no napriek tomu je značne cenený. Podobne ako veľké kozy. Čím menej charakteru ľud má, tým viac sa ním chváli, pretože s klesajúcim množstvom si uvedomuje jeho cenu. Využitie charakteru je rozne, niekde sa vyžaduje, niekde je jeho prítomnosť priam nevhodná. S charakterom sa napríkľad nedostanete na podu parlamentu, udájne ani ako novinár. Prítomnosť charakteru kontroluje detektor charakteru, podľa smerníc EU umiestnený vo vchode každej diplomatickej budovy.

Chrbtová kosť

Je nosič charakteru.Podobne ako duša ľuda sídli v pohlavných orgánoch aj charakter má svoje miesto kde sa nachádza. Je ním chrbtica. To však neznamená, že kategória ľudov zvaný kripli s krivými chrbticami majú kryvý aj charakter, poprípade že majú charakterov viac. O chbtovú kosť sa dá príjsť hľavne výmenným obchodom. Večšina ľudov svoju chrbtovú kosť predali za simbolické sumi v zachvate amatérskeho nadšenia. Následne ale predávali svoju chrbotvú kosť ďalej a s ich profesionalitou rástli aj zisky. Zo skúseností týchto eperimentov vieme, že chrbtová kosť sa dá s trochou praxe veľmi výhodne predávať a to opakovane, čo z nej robí veľmi dobrú biznis príležitosť. Kam boli všetky chrbtové kosti predané nieje známe, ale vedecký team necyklopédie predpokladá, že niekde žije neuveriteľne charakterný ľud.