Counter Strike

Z Necyklopédia

Counter Strike (niekedy aj csko, kanter strajk alebo Country-Steak) je videohra (alebo aj hravideo), ktorá je určená pre PC a bola vydaná spoločnosťou Valve ako simulátor pre začínajúcich teroristov a zloduchov ako nastražiť vlastnú bombu, alebo vydierať policajtov zajatcami (ľudo chytený teroristami ako zajac). Ibaže hra prenikla na verejnosť a preto už takmer každý mladý ľudo vie nastražiť bombu.

[upraviť] História hry

Jednotlivé verzie hry:

  • Version 1.0
  • Version 1.1
  • Version 1.3
  • Version 1.4
  • Version 1.5
  • Version 1.6
  • Version 1.7 (nebola nikdy vydaná lebo verzia 1.6 bola považovaná za tak dokonalú, že ďalšia verzia nebola potrebná)

Pôvod hry sa datuje keď sa dvaja ľudovia, ktorých meno sa bohužiaľ nezachovalo rozhodli modifikovať serióznu hru Half-Life na absolútnu haluz, čo sa bohužiaľ nepodarilo a vznikol z toho simulátor, na ktorom svoje metódy cvičil aj slávny Bin Ládin. To bolo niekedy v roku 1337, vtedy vďaka tejto hre vzniká aj Internet-Slang čo je séria výrazov, ktorej ľudo nehráč alebo ľudo negamer neporozumie (ide o istý druh šifry ale keďže už hrá takmer každý nemá táto šifra význam).

Názov Counter Strike vznikol z názvu Kánter Strajk čo pochádza zo staroslovanského Skántrim Ťa, čo v preklade znamená Umlčím ťa alebo Padneš na zem.

[upraviť] Princíp hry

Hráči alebo gameri (čiže ľudovia čo hrajú hry (takže teraz už každý ľudo)) sú rozdelení do dvoch tímov na teroristov a counter-teroristov (terorista- zradca) a snažia sa navzájom vyhubiť pričom zažívajú rôzne haluze.

[upraviť] Zaujímavosti

Vraj touto hrou bol inšpirovaný policajný manuál s kódovým označením Skántri štrajk, opisujúci postup polície proti štrajkujúcej čvarge. V reakcii na túto nechutnú klebetu policajtský prezident poprel akékoľvek podozrenia, že polícajti sa touto hrou cvičia na elimináciu štajkujúcich!