Dávid

Z Necyklopédia

"Sloboda je prehlásiť že dva a dva sú deväť. Pokiaľ je toto dané, ja nevjem uš..."

- David Zidaň Orwell

"Viem, že ja nevjem uš."

- Davidkrates
Matematik Dávid Kacho
David
Matematik Dávid /9/

zaregistrovaný matematický poloboh
Narodenie Dátum: Ja nevjem uš. 9?
Kde: Luník "deväť", Košice
Známy vďaka Matematický zákon "deväť", Motorko zidan, ja nevjem uš
Deti Šalamún
Rodičia Zidalienka, Aristoteles, Evka z Bangladéša.
IQ Hojdací koník

Toto je ľudo, alebo aj nadľudo z Necyklopédie

Devet

Kliknite na tlačidlo play pre vypočutie matematického zákona "deväť".

Dávid ,(alebo aj เดวิด rómsky David - bez diakritiky) je cigáňský matematik, poloboh z deviatej dimenzie, vizionár, filozof, predstaviteľ Dávidizmu, motorkár, pokrvný príbuzný gréckeho Aristotela a Pytagora. Dávid je veľmi známy svojim matematickým zákonom „deväť“ (nie je prvočíslo!) a záľubou v motorkách (rómsky motorko).

[upraviť] Narodenie

O Dávidovom narodení sa toho moc nevie. Ako sám povedal „Ja nevjem uš“. Ale špekuluje sa, že Chuck Norris ho nepohlavne splodil. Zobral 5x chromozóm z Pytagora a 5x chromozóm z Aristotela a ostatné chromozómy doplnil z cigánky z Bangladéša, preto geneticky dosiahol také matematické nadanie a stal sa polobohom.

[upraviť] Štúdium

Obrovské znechutenie verejnosti vyvolalo Dávidovo vyhodenie zo školy, alebo ako tvrdia jeho blízki „výpoveď zo školy“, a to aj napriek jeho excelentným výkonom hlavne v oblasti matematiky. Hovorí sa, že sa tak muselo stať, lebo svojim osobnostným a vedomostným profilom Dávid dlhodobo, a hlavne drzo priam do očú, zatieňoval celý pedagogický zbor vrátane školníka a kuchárky. Zamedzilo sa tým kríze aj preto, lebo aj upratovačka hrozila výpoveďou.

Dávid je perspektívny aj v jazykovede. Intenzívne a so záujmom študuje národné diela. Bez problémov sa orientuje v prezentácii básnickej skladby: „Aka fuka fundeluka...“. Jeho rytmika prednesu tejto impozantnej slovesnej kompozície nemá páru a aj majster Chudík, či sám kráľ zvaný Rytmus ak si chcú udržiavať prestíž, majú čo doháňať. Jeho vzorom je Michal Dušička, ktorý sa v hudobnom priemysle pohybuje pod pseudonymom Majk Spirit. David svoju náklonnosť dáva najavo miernou imitáciou Majkovej mimiky.

David dobrovoľne a bez nároku na odmenu kodifikuje slovenský jazyk. Vlastnými slovami tlmočí samohlásky, spoluhlásky a starým slovám dáva nový význam. Iba on v nich vidí to svoje, na čo obyčajní smrteľníci nemajú šancu.

[upraviť] Zákon „deväť“

Dávid bol pre tento svet aj významným zákonodarcom. Vypracoval prelomový matematický „zákon deväť“. Prešťal tým aj samotného Zweisteina, lebo jeho, Dávidov zákon, hovorí, že ak ste cigáň, tak všetko môže byť v matematike relatívne a tým pádom sa rovná „deväť“.

[upraviť] Matematické vyjadrenie zákona:

9=IQc^2

Vzorec sa výrazne podobá známemu vzorcu: e=mc^2 Pretože ani cigáň nemôže presiahnuť rýchlosť svetla a maximálna možná energia na ukradnutie železa je deväť J (J=„džoule“). Z toho vyplýva že IQ cigáňa je relatívne malé, preto nedokáže aplikovať základné pravidlá matematiky. Tým pádom môžu nastať takéto matematické deviácie:

150+(-2)=9

2+2=9
4+4=9
3+2=8

Svoj matematický zákon prezentoval len v jedinom svojom známom videu „Cigáň počíta“, ale neskôr naspieval pre tento zákon pesničku aj Mark Christensen.

[upraviť] Osobný život

Dávid je vo svojom voľnom čase vášnivý rybár. Ako uviedol vo svojom známom videu, obľubuje „rybačku na kapraľ-e“ [lat. kapraľ]. Taktiež je Dávid známy tým, že udržuje blízke vzťahy s políciou Slovenskej republiky, ktorá zabezpečuje další vývoj jeho osobnosti a podporuje ho vo vedeckom bádaní.

[upraviť] Založenie firmy Zidan Moto

Dávid mal už od útleho veku veľké sklony ku motorkám.

Vo svojich ôsmich rokoch, keď v Patinciach niesol medené káble do zberných surovín. Prechádzajúc popri odstavenému vlaku, ktorému sa zrazu z nejakých nevysvetliteľných príčin nedala prehodiť na diaľku výhybka, zpozoroval vo výklade naleštenú motorku. V duchu si povedal: „táto motorko bude moja“. Prvý raz mal aj dlhodobú víziu.

O pár rokov od tejto udalosti ho vyhodili zo školy. Nebolo to však kvôli matematike alebo slovenčine, pretože tam dosahoval priam najlepšie výsledky z celej triedy. Krátko nato so svojim najlepším kamarátom Deziderom založili firmu Zidan Moto. Táto významná korporácia bola vlastne motoservisom. Firma však časom čoraz viac upadala a nezostávalo im už nič iné ako vyhlásiť „že skrachovali“. Celková prevádzka firmy trvala niečo vyše dvoch dní, z ktorých prvý bola nedeľa.

Dezider sa po rozpade podniku vrhol na včelárstvo a chovanie kún. Pritom vrhaní ho včely značne doštípali, no horšie to bolo s kunami, pretože jedna mala hepatitídu typu „B“, druhá mala besnotu a tretia bola homosexuálne orientovaná. Deziderova mama povedala, že kríž na hrob mu dá urobiť z duba. Zatiaľ je to iba vo výhľade. Po prepuknutí hepatitídy, čo je vlastne žltačka, o obchodné rokovania s Deziderom prejavila záujem Čína.

Dávidov životný príbeh sa uberal svojim vlastným smerom. Už strácal nádej, že sa ku vysnívanej motorke niekedy dopracuje. Jedného dňa mal však víťazný tiket, ktorý si podal v športke. Zmenil sa mu celý život.

[upraviť] Biblia o Dávidovi

Dávid je 100% ateista, a ako každý veľký vedec aj vizionár a teda filozof. Musí byť všade, a preto je zaujímavé že sa objavuje aj v Biblií. Dávid sa v Novom zákone uvádza aj v rodokmeni Ježiša Krista. Uvádza sa ako patrón hudobníkov, spevákov, básnikov a baníkov, čo nemá od matematiky veľmi ďaleko. Gréckokatolícka a aj pravoslávna cirkev si ho pripomína v nedeľu po Kristovom narodení.

"Boh zanevrel na kráľa Saula, kvôli jeho neposlušnosti a vyslal proroka Samuela k Izaimu, aby medzi jeho synmi našiel nového kráľa. Voľba padla na Dávida, Izaiho najmladšieho syna, ktorý pásol ovce svojho otca. Pretože sa Bohu zaľúbil, nariadil Samuelovi, aby Dávida pomazal ako ďalšieho kráľa Izraela."

- Biblia

Dávid kraľoval vyše 200 rokov, z toho deväť (prvočíslo, čo nie je náhoda!) rokov a osem mesiacov v Hebrone a 33 rokov v Jeruzaleme, popritom istý čas strávil na invalidnom dôchodku. Z Púte do Jeruzalema a následnom nástupe na trón vyplýva, že je židocigáň. Mal deväť manželiek a 80 konkubín čo by bolo primerané pre cigáňa. Po jeho smrti sa stal kráľom Judska a Izraela jeho syn Šalamún.

[[Súbor:http:/file:///C:/Users/Vlasto/Desktop/Prezent%C3%A1cia1.jpg /www.example.com názov odkazu]]]== Multimediálna príloha ==

[file:///C:/Users/Vlasto/Desktop/Zidan.png ]=== Zdroje === Youtube, Cigáň počíta