DJ Stalin

Z Necyklopédia

DJ Stalin
DJ Stalin

Umelec, DJ
Narodenie 18. december, 1878
Gori, Gruzínsko
Známy vďaka Vysoko kvalitným koncertom

Toto je ľudo, alebo aj nadľudo z Necyklopédie

DJ Stalin je najväčší a najznámejší hudobný génius všetkých čias! Zaujímavý je fakt, že počas celého života (a teraz ešte aj po smrti) bol neustále na vrchole svojej kariéry! Dokonca ani hudobníci ako DJ David z Ghetta neboli schopní vyliezť spod tieňa veľkého DJa Stalina !! DJ Stalin, celým menom Joseph Vissarionovich Stalin so sebou bral DJa Nikola Tesla na všetky svoje koncerty z dôvodu výroby extrémne kvalitných reproduktorov ktoré fungovali na princípe plazmy (elektrické výboje pulzujú vo frekvenciách a tým vytvárajú ohromné dunenie prezývané aj zvuk). Ku konkurencii DJa Stalina patrí napríklad DJ Hitler

[upraviť] Kariéra DJa Stalina

Ako je možné že DJ Stalin je stále na vrchole svojej kariéry (aj po svojej smrti)? O tejto téme existuje zopár hypotéz.

[upraviť] Hypotéza číslo 1: Reproduktory od DJa Nikoly Tesly

Je dosť možné, že vyššie spomenuté plazmové reproduktory ktoré vytvárajú blesky so špecifickou frekvenciou ktoré okrem toho že produkujú vysoko kvalitný zvuk a udierajú do ludí udierajú aj do samotného tela DJa Stalina čo spôsobuje že jeho svaly sa aj po smrti pohybujú a tým produkujú vysoko kvalitnú melódiu ktorá predčí všetkých ostatných DJov z celého sveta!

[upraviť] Hypotéza číslo 2: Dokonalé posmrtné reflexy

Taktiež je možné, že jeho svaly len vykonávajú to, na čo boli zvyknuté počas života: reflexy samé od seba mixujú dokonalú vysoko kvalitnú hudbu a to aj po smrti!! Tá následne vráža hlboko do hláv poslucháčov ako blesky a pôsobí na nich priam hypnotizujúco. Alebo za to môže chémia?

[upraviť] Hypotéza číslo 3: Psychika

Spolu s 1. alebo 2. hypotézou mu s najväčšou pravdepodobnosťou pomáhali podprahovky: Na koncertoch, plagátoch a všade kde sa dalo mal podprahové aj nadprahové vecičky, ktoré sa ľuďom nezmazateľne vryli do pamäte, takže ho považujú za najväčšieho hudobného idola všech čias. Už ho nikto nenahradí a každý to dobre vie. Ak sa ho podarí niekomu oživiť, pošlite mi prosím pozvánku na jeho koncert "Zmŕtvychvstanie".

[upraviť] Chemické hovadiny

Chemická reakcia, ktorá prebieha pri výbojoch vysoko kvalitných plazmových reproduktorov od DJa Nikola Tesla znie takto: O2 --> 2 O a dokonca aj N2 + O --> N2O čo spôsobuje, že ľudia sa na koncertoch neskutočne dobre zabávajú. Niektorým luďom bohužiaľ prekáža, že plazmové reproduktory produkujú blesky, ktoré do nich často udierajú a spôsobujú im ohromné bolesti, takže sa niekedy cítia ako v stredovekej mučiarni!

[upraviť] Fotodokumentácia

Tento obraz vznikol ako plagát na 1 z tisícok koncertov veľkého hudobného génia DJa Stalina

http://img25.imageshack.us/img25/9576/djstalin.jpg

[upraviť] Najznámejšie a pripravované koncerty

V tejto sekcii si môžete prečítať informácie o niektorých koncertoch DJa Stalina ktoré sa konali alebo sa ešte len konať budú.

[upraviť] "Hiroshima Tour" 6. August 1945

Hiroshima Tour 1945 je bezpochyby jeden z najznámejších koncertov na ktorých DJ Stalin pracoval. Spolu s DJom Nikola Tesla hrali v Japonských mestách Hiroshima a Nagasaki. Na záver koncertu sa predstavila kapela "Atomové pumy", ktorá to bohužial prehnala so špeciálnymi efektami. Aby nebol DJ Stalin kritizovaný za nukleárnu katastrofu, dohodol sa s vtedajším prezidentom USA Franklinom Delanom Rooseveltom, ktorý chcel USA za každú cenu zviditeľniť, že nukleárnu explóziu spôsobili jeho bombardéry.

[upraviť] "Černobyľská" 26. apríl 1986

26. apríla 1986 prebehol ďalší veľmi známy koncert DJa Stalina, samozrejme na ňom nechýbal ani DJ Nikola Tesla. Koncert prebehol v Ukrajinskom meste Pripiať. Koncert bol taký veľkolepý, že sa naň prišlo pozrieť celé mesto Pripiať a aj všetok personál Černobyľskej jadrovej elektrárne. Všetci diváci boli z koncertu taký unesený, že aj po jeho skončení prenasledovali DJa Stalina až do Moskvy, takže mesto Pripiať a Černobyľská jadrová elektráreň zostala prázdna. Ohromné šťastie v neštastí bolo, že v tom čase prebiehala nukleárna reakcia len v reaktore 4.

[upraviť] "Konečná" 21.12.2012

21. decembra 2012 pripravuje DJ Stalin veľký comeback, unikli informácie že sa na koncerte predstaví aj DJ Antikrist a DJ Usáma Bin Ládin, ale nepredbiehajme, koncert sa uskutoční v Moskve 21. decembra 2012! Už je čas kupovať si lístky, očakávame že sa vypredajú rýchlo!

UPDATE: Koncert sa uskutočnil, no DJ Antikrist sa žial nedostavil a koniec sveta preto nenastal

Terno.jpg

[upraviť] Záznamy piesní

[upraviť] Paroubek Rap - Mixed by Stalin

Video Paroubek Rap01:21

Video Paroubek Rap

[upraviť] The Butcher of Moscow

The Butcher of Moscow (Stalin Techno)01:36

The Butcher of Moscow (Stalin Techno)

[upraviť] Záznam z koncertu "Spomienky na ZSSR"

DJ STALIN IN SESSION02:07

DJ STALIN IN SESSION

[upraviť] Najznámejší výrok

Najznámejší výrok DJa Stalina znie: "Život je DJ. Mixuje si s vami ako sa mu zachce..."

[upraviť] Poznámka k DJovi Nikole Tesle

Vysoko kvalitné technické zariadenia od DJa Nikola Tesla boli použité aj pri nahrávaní pesničky "Ahoj, čo ty?" od Majka Spirita. Tu je úryvok z textu, v ktorom spomenul jeho meno ako vďaku za technické pokroky:

Najlepšie párty robí 16tka, blesky v budove jak keby hral NIKOLA TESLA, enegria prúdi, do hláv j*bú decibely, mladý rebel v tvojom dome - povedz, neni skvelý?...

Hip Hoperské témy na NECYKLOPÉDII. Rytmus.jpg
Recyklace6.jpg

HIP HOPDJDJ StalinH šestnásťKengoroMajk SpiritMiki z MoraRytmusPetržalkaRapRytmusSuper Bomb Trio

Napriek tomu, že asi nejde o Ľudovu hudbu, Necyklopédia možno po dohode so SOZA možno v budúcnosti tento článok spáli.