Dagmar Honsová

Z Necyklopédia

Bird hand
Podľa práva na odpoveď v zmysle tlačového paškvilu schváleného našou vládou uverejňujeme všetky odpovede na článok v rovnakom rozsahu a forme ako článok samotný:
Dagmar Honsová:

„Tento článok je lož! Ja som žiadny pomer s riaditeľom Meteopressu nemala! “

Ak tento článok nepovažujete za pravdivý, ak Vás uráža, alebo sa Vám proste nepáči, napíšte svoju odpoveď sem, a bude tu uverejnená v rovnakom rozsahu a forme ako pôvodný článok.

[upraviť] Detstvo a začiatky

Dhons

Dagmar...

Dagmar Honsová sa podľa teórií narodila samotnému bohovi hromu a blesku, veľkému Perúnovi a jeho mačke. Keď však Perún videl, čo vlastne splodil, zoslal ju do Prahy, kde sa jej ujali profesori na Českej poľnohospodárskej univerzite. Od malička mala steny polepené plagátmi Jozefa Iľka, ktorý bol jej veľkým vzorom. Neskôr začala na Poľnohospodárskej fakulte študovať, keďže na viac nemala. Vyštudovala odbor Pestovania golfových trávnikov a áno, po skončení školy sa tým aj chvíľu živila. Jedného dňa, keď sa premávala s kosačkou na ihrisku, začala sa veľká búrka a krúpa veľkosti a tvaru golfovej loptičky (aká irónia) jej padla priamo na hlavu. Búrky ju zaujali a začala o nich písať svoj béčkový blog. Onedlho o ňu prejavila záujem spoločnosť Meteopress, zhodou náhod po tom, čo pomocou svojho blogu zviedla riaditeľa tejto spoločnosti.

[upraviť] Kariéra

Po prijatí Dagmar do Meteopressu mala konečne možnosť sa presadiť vo svete meteorológie. Chvíľu iba kosila na pozemku tejto spoločnosti trávnik, lenže pomaly ju to prestávalo baviť. Chcela byť zaujímavá, výnimočná a v očiach spoločnosti nenahraditeľná meteorologička. Po nociach začala usilovne čítať slovník cudzích slov a učebnicu fyziky pre 8. ročník základných škôl. Po tom, čo ovládala niekoľko meteorologických termínov, ako napríklad "mezomerítkový konvektívny systém", "supercelulárna búrka" a.i., zašla za riaditeľom Meteopressu, či by nemohla pôsobiť ako meteorologička. Ten to chvíľu odmietal, lenže po tom, ako pred ním Dagmar roztvorila nohy nemohol odolať. Dagmar začala moderovať počasie v televíznych novinách a uchvacovala verejnosť svojimi frázami. Po niekoľkých mesiacoch však verejnosť zistila, že väčšina jej fráz buď neexistuje, alebo popisuje vzťahy elektrického poľa a poľnohospodárskych plodín. Verejnosť sa začala deliť na viac táborov:

1) takzvané Hejtkluby, ktoré vedeli o čom tá bláznivá ženská točí a búrili sa proti nej,

2) Nezasvätená časť obyvateľstva, ktorá jej tieto kecy ďalej žrala,

3) Apatická časť obyvateľstva, ktorej bolo jedno.

Dagmar však ostávala kľudná a všetky narážky na jej kvalifikáciu, vzdelanie a obvod pása ignorovala. Nezmysly trepe v televízií, v novinách, na internete. Zlé jazyky tvrdia, že sa plánuje jej kapitulácia, ale spoločnosti Meteopress by trvalo niekoľko rokov, kým by svoje dobré meno napravila.

[upraviť] Úspechy

1) Počas jej Meteorologického turné sa jej podarilo získať podpis Dr. Iľka na ľavý prsník.

2) Od roku 2005 zmiatla verejnosť neuveriteľných 977 krát.

3) V pretekoch neúspešných meteorologičiek získala 3 zlaté medaile: Jediná účastníčka, Prvé miesto v Behu neúspešných meteorologičiek a jednu len tak.

4) Od verejnosti si vyslúžila titul "Škodca meteorológie a všetkého iného."

Weather clear
Predpoveď počasia na 42. týždeň
Weather clear
Necyklopédia dbá na to, aby boli jej návštevníci dobre informovaní. K tomu prispieva aj vždy aktuálna predpoveď počasia na každý deň tohto týždňa.

Ráno: 04Gnome-weather-few-clouds
Hat tak, nijako...
Cez deň: Weather-more-clouds
Hat tak, nijako...
V noci: 03Gnome-weather-few-clouds-night
Hat tak, nijako...
Šak nezúfajte: aj horšie bolo a dobre bolo...