Daniel Marcinko

Z Necyklopédia

Daniel Marcinko
Danielpohattricku

Daniel pri hattricku v roku 2016
Narodenie 6. február 1997,
Táborisko neskôr aj Prešov
Známy vďaka Hokeju , Zubár , parašutista
Manželka Katarína Dží

Toto je ľudo, alebo aj nadľudo z Necyklopédie

Daniel Marcinko je legendárny slovenský parašutista Hokejista, Zubár a príležitostný Krasokorčuliar a obľúbený člen zasadnutia Anonýmních Alkoholikov (relácie v slabej chvíľke označované ako humoristické). Vďaka svojmu zdravému chrupu vyhral viacero turnajov či už v kusani do dialky alebo vyskok s úsmevom.

Je prezývaný aj menom Rifľar, kedže jeho jediné nohavice čo mal boli rifle preto ho ľudia na začiatku NBA začali volať pod ménom Rifľar

[upraviť] Detstvo

Daniel Marcinko, keď sa svojim vzhľadom ponášal na decko, vyrástal ako cudzí no mali ho za svojeho. K hokeju sa dostal ako sedemnásťročný kde na prvom turnaji prišiel aj o svoj prvý zub no to ho motivovalo isť ďalej a stať sa legendou číslo 68. Svoje detstvo najradšej trávil pri hudbe Braňa "Mojzi" Mojseja neskôr dokonca sám účinkoval v jeho klipe.

[upraviť] Klubový hokej

Ťažké depresie a pri týchto stretnutiach mu navrhli, aby skúsil namiesto krasokorčuľovania hokej.

[upraviť] Zubár

Na kariéru zubára sa pustil veľmi mladý hneď v roku 2015 hneď po tom čo mu odpadla predná dvojka jeho motto pri práci znie "Urob si sám".

[upraviť] Parašutizmus

Viacerí kozmonauti hovorili že tento chlapec ma viac (nečíslo) napadané ako nachodené, hovorí sa že viac letel ako bežal. Medzi jeho najväčšie úspechy patri base-jumpový skok zo stromoradia bez padáku. Alebo let z kozmickej lode s kamarátom Kumim.