Domobrana

Z Necyklopédia

Domobrana je paramilitantná organizácia založená Jánom z Lietavskej Lúčky a jeho poskokmi, v súčasnej dobe je jej existencia oficiálnymi činiteľmi, pri ktorých stojí Tlačový zákon, popieraná. Jej účelom je obrana pred zmenšovaním Slovenského impéria a boj proti všetkému neslovenskému. V neposlednom rade i snaha o presadenie nového jazykového zákona.

[upraviť] Vznik

Organizácia vznikla zo závisti slovenských nacionálnych socialistov z obdobných organizácií v susedných štátoch. Jej tvorcovia sa inšpirovali najmä českými sokolmi, a maďarskou faszistickou organizáciou Turul. Ako oficiálny utajovaný motív vzniku bola v dokumentoch spomínaná snaha Jána z Lietavskej Lúčky o vlastnú jednotku rýchleho nasadenia, prípadne použiteľnú i na iné účely.

Po tom čo Janči v roku 1953 opustil Chucka Norrisa a zostúpil z nebies medzi Slovákov aby medzi nimi šíril nenávisť k okolitým národom a sebe samým, vyžadoval od nich aby mu každý deň doniesli pred jeho stan jednu pannu, alebo aspoň flašku pálenky. Tento dlhodobý nezdravý životný štýl však mal za následok, že vo vyššom veku začal mať Janči problémy s niektorými úkonmi predchádzajúcimi pohlavnému styku. Po viacnásobnom zlyhaní preto pyšný na to aby o pomoc poprosil svojich priateľov, prišiel s návrhom na založenie jednotky rýchleho nasadenia. Pre organizáciu ihneď vymyslel aj podružné ciele, ako boj proti Maďarskej iridente, mimozemšťanom a ochranu kultu ucitievania Chucka Norrisa. Popri týchto veľkolepých cieľoch, má preto Domobrana za úlohu hliadkovať každý večer pri vigvame veľkého Jančiho a pomáhať mu pri nasadzovaní gumenných ochranných pomôcok.

[upraviť] Vedľajšie ciele a ostatná činnosť

Keďže nasadzovanie preservatívov nie je činnosť, ktorá by ochránila celý národ od vonkajšieho nepriateľa, vodcovia Domobrany vymysleli pre radových členov aj iné rozptýlenie. Z histórie dobre vedeli, že pre obranu Slovenska je potrebné mať okrem dostatku jadrových zbraní a Kalašnikovov aj odhodlaných a skúsených obrancov, ktorí zvládajú prežitie v divočine. Okamžite preto začali s kurzami prežitia. Prvý takýto kurz však skončil, ako to už na Slovensku zvykne bývať, fiaskom. Velitelia vyhnali všetkých 8 radových príslušníkov do lesa a rozkázali im nech tam prenocujú. Avšak ako sa velitelia spokojní s priebehom výcviku vrátili do dediny, zistili, že cvičenci ich už dávno predbehli a miesto lesa nocujú v miestnej krčme.

Aj ďalších niekoľko cvičení prebiehalo v podobnom duchu, kým nedošlo k incidentu po ktorom príslušníci Domobrany už neriskovali ďalší vstup do krčmy. Po niekoľko týždňovom presviedčaní a nákupe nového vybavenia nakoniec všetci príslušníci zvládli prežitie v lese. Horšie dopadli pri kurze prežitia v poľnohospodárskom poraste, kde sa jeden z nich stal obeťou kombajnu.

Ďalším krokom bola výstavba tajnej základne v neprístupnom teréne na tajnom mieste v Slovenskom rudohorí pri obci Horná Horná. I toto zvládli radoví príslušníci s úspechom. Pri jednej z inšpekcií velenia však došlo k nehode a vrtuľník s prvou vlnou inšpekcie havaroval. Zahynulo všetkých 24 osôb na palube. Posledným krokom Domobrany bol výcvik so zbraňou a taktické cvičenie v otvorenom teréne a v zastavanej oblasti. Až tu sa ukázali skutočné kvality príslušníkov Dombrany. Predstieraný boj dvoch tímov po 3 resp. 4 vojakoch, predstierali tak dokonale, že menší tím bol celkom vyhladený. Pohreb členov Domobrany potom 18. apríla 2007 narušila polícia, ktorá ostatných 4 radových príslušníkov zatkla pre podozrenie z pytliactva.

[upraviť] Súčasnosť a budúcnosť

Domobrana dnes opäť hľadá nových členov. Ich budúcnosť pri dnešnej vládnucej garnitúre zaručená.

Komando Necyklopédie
800px-DM-SD-04-00770 Al SrajdaASScorpCIACTUDomobranaFBIHamasIT-aci z MSKBSКГБMossadNATONámorníctvo RaptoruNCISPolicajtCestný radarSISSlovenská Antiškolská SkupinaTeroristaVojak 2615.69img35g1