Dong Xian Miaou

Z Necyklopédia

Barbaric1.jpg Upraviť!
Tento článok by mal aj nejaký ten zmysel, no NECYKLOPÉDIA naň hrdá nie je!
Ak chcete aby tu zostal pozrite sa ako na to a začnite na tom pracovať!
Dong.jpg

Dong Wian Miaou vám hovori:"Ughhh ty Kokot."

Dong Wian Miaou je čínsky robotník,liečiteľ, spisovateľ, monarcha, kňaz,bratranec Mao Ce Tunga. Dong Xian Miaou oslavuje svoje narodeniny prakticky po celý rok. Svoji prvé narodeniny oslávil už pred narodením, keď mu krstného otca robil Chuck Norris.

[upraviť] Mladosť

Dňa 16.6.1886+/-/* po komplikovanom pôrode prišiel na svet v neznámom kapustovom poli niekde v Číne u svojich medvedích rodičov. V 2 rokoch utiekol od svojich macocharov a pritúlil sa k rodine vo veľmi malej dedinke Fun lan lin.Otec bol chudý pasák a matka roľníčka. Od útleho veku mu vštiepovali do mozgu komunistické názory typu: "Ženy sú dobré na 3 veci!". V 6 rokoch mu kúpili kozu, ale tú mu ukradli cigáni. Od tohto incidentu nenávidel všetko čierne. Ked stretol Hitlera v 8 rokoch, zistil, že kapustnica je lepšia s hubami shi-take a ešte ze židia môžu za všetko. V 11 rokoch zacal navštevovať miestnu školu so zameraním na znásilňovačstvo, čize teológiu. V 12 rokoch masturboval a uspesne zvladol skolu s vyznamenanim, dokonca vymyslel nejake nove polohy!!! Otec bol tak pysny ze ho vyfajcil a matka mu dala cuketu. Pri obrabani svojej sestry v poli stretol Aštar Šerana, ktory ho nasledne pozval na svoju kozmicku lod, tam stretol Ježiša ,Chuck Norrisa a nakoniec svojho bratranca Mao Ce Tunga. V prvom momente ako sa rozpraval s Aštarom,zistil ze je kokot a Chuck Norris vie kop z otocky. Ked sa vratil na zem zacal sirit posolstvo o svojich vajciach a jednorozcovi. Ked uvidel Meliško v tom okamihu mu bolo vsetko jasne,ziskal schopnosti ako laeizerove oci, ANO LAEIZEROVE preca nepovies laserove, lietanie a vedel menit farby. Ked obnazil svoje schopnosti zistil ze jeho nabozenstvo mu je nanic a dostal chut na nejaku revoluciu. Ked v 14 rokoch znova stretol svojho bratranca Mao Ce Tunga, vstepovanie komunizmu od svojich rodicov mu prislo na rozum. Spolu kuli pikle na doterajsiu vladu ale nevedeli ako ju zvrhnut a ziskat dav ludu. Prisli na jednoduche riesenie, ze za to mozu zidia. Ked nakupili zbrane od Astara za lasku, zacali svoj neohrozeny plan uskutocnovat.Povráva sa ,že sa im to možno niekedy aj podarí !

Chuckn.jpg

Chuck Norris
ArtušAttilaBatmanJack BauerIvo A. BendaNapoleon BonaparteBuffalo BélaJúlius CézarLara CroftProfesor DawkinsJohnny DeadDong Xian MiaouFantomasGRScBear GryllsMcGyverAdolf HitlerDr. HouseIron ManJack rozpar-ováčMichael JacksonJóžin z bážinRhodský KolosKrištof KolumbusKostradamusJozef PáterovičBáťuška PutinOld ShatterhandSanta ClausSanta IštváňBaba VangaVincent VeneraWinnetouDarth VaderTašunka VitkoTlapák Umba Gula

Jesus Mugshot.jpg