FANDOM

Duch po anglicky Ghost návštevník často označovaný ako démon alebo fantasmagória, ovplyvňuje strachom preplnenú no nie falošne vnímajúcu myseľ natoľko že samotná myseľ je duchom posadnutá.

Duch démon Succuba po slovensky sexuálna nebdelosť- Praveké antické písomnosti sa zmieňujú o existencii neviditeľného darebáka v myšlienkach každého tvora. Ten čo úspešne odoláva succube sa jej nezbavil pokiaľ sa jej nezbavilo okolie. Succuba je psychopatický démon obojpohlavného tvora pohybujúceho sa dimenziou mysle takzvane BIELA PEČEŇ. Tento démon saje príjemným pocitom ako červ z muža o životadárny EXUDÁT navnivoč, démonovi ako zdroj energie z pocitu navnivoč ''vyexudované.'' Succuby napádajú každého oboch pohlavý pokušiteľa nestriedma no najmä mužov. Pomáha len pazúrmy vyzbrojený anjel zo záhrobia vlastnej prababky. A to tak že sľúbite pred hrobom prababky že sa na ňu zmienite písomne o nej všetkom. Démon SATAN- tento démon je mimoriadne mocný no ironicky povedané "len" jeden. Satan skáče zo silnej osoby vždy do silnej osoby ktorá pochopý jeho úmysli. Satanov úmysel je trápiť a mučiť jeho vnútenými myšlienkami. Satan sa dá odhaliť len keď je skutočne odhalený správaním očividnej osoby- neprirodzené chodenie, veľká nevysvetliteľná sila, svietiace oči, necit pri popálení ohňom. Satan pokušiteľa obdarí mocou ale spraví na konci z hostiteľa bez odhalenia bezduchú prázdnu schránku a z celej vôle ovládne telo a dokáže zotročiť ľudstvo vojnou ako príklad Hitler.

Duch môže byť svietiaci fosforovo-sírový vzduch plaziaci sa zásadne priamo cez dýchacie cesty obetí s obludným náporom radiácie hnusáckeho tlaku frekvencie priamo do uší znevážených, snažiac neodhaliteľným spôsobom dostať sa mimo zrak znechuteným obetiam éteru odkloniť svoj priamy či nepriamy zámer ovplyvniť mysle svojich hostiteľov neotvoriac ani okno ani dvere, snobiac radiačnou drzosťou zarachotením povediac "kto pustil ducha?"