Elementárne jadro vodíka

Z Necyklopédia

VTN VEDECKÝ TÍM   NECYKLOPÉDIE
odporúča článok Elementárne jadro vodíka,
pretože odhaľuje odborné fakty.

Tento článok môže byť použitý
ako referencia v odborných kruhoch.

Elementárne jadro vodíka obsahuje protón, čo je v podstate niečo podobné ako proletár, ale nie až také agresívne. V minulosti bolo využívané na výrobu politickej energie a ako lacná pracovná sila. Tvorí jeden z elementov atómu, preto slovo "elementárne".

Elementárne jadro vodíka poznali už starí Rimania, ktorý ho využívali na genetické mutácie svojich detí. Recenziu na tento chemický subjekt nedávno zverejnil mesačník Eva a doslova píše, že elementárne jadro vodíka je vhodné na indukovanie stabilného napätia medzi pravicou a ľavicou v parlamente, čo je nesmierne dobré pre republiku.

[upraviť] Vodík

Vodík je najľahší chemický prvok a označujeme ho „H“ ako hovno a tiež aj preto, lebo v Periodickej sústave prvkov to bolo voľné písmeno čo ešte nebolo použité. Vodík si netreba zamieňať s Hranolovou konštantou. Ľudia si ho tiež zvyknú mýliť s vodníkom, ktorý sa živil topením nevinných obetí a pravdepodobne bol zamestnancom SIS.

Vodík je vodivý a zároveň v chemických vzoroch je vodca. Teda je na začiatku. Príkladom je vzorec H2O, čo je voda. Na rozdiel od uhlíka "C" je prieberčivý a monogamný. Vždy vytvára iba jeden vzťah (väzbu). Napríklad taký uhlík dokáže mať až štyri vzťahy (väzby) naraz.

Príklad: Vodík "H" vo vzorci H2O vedie kyslík, čo je "O" gravitačným smerom dole. Kyslík je gravitačne nezávislí a chodí si hore dole. S vodíkom je výsledkom voda a ako iste vieme, voda sama od seba má veľkú tendenciu tlačiť sa a tiecť vždy dole. V tomto prípade je dokázané gravitačné uvedomenie vodíka a jeho vodcovstvo, na rozdiel od magnetu, ktorý je gravitačne dezorientovaný a závislý. Gravitačnú dezorientáciu magnetu najlepšie vysvetlil Albert Zweistein.

WMD-chemical Chemické gebuziny
DeflagráciaElementárne jadro vodíkaOxidačno-redukčná reakciaHovnoDekelova tabuľka prvkovPeriodická sústava prvkovToxicRopaSavoHéliumSekundové lepidloKyselina sírováOhňoPlatinaKovoMydloSacharidySňahVodaMŕtve moreZelená Skalica

Anton SirotaAlbert Zweistein