Elvis Presley

Z Necyklopédia

Elvis Presley
Elvis

Toto je Elvis Presley
Narodenie 8. január 1935
USA
Úmrtie A bodaj by vás chorý pes oplodnil! Pochopte, že Elvis nezomrel!
Známa vďaka je(bol) spevák
Manželka Priscilla
Deti jedno decko urobil.
Webstránka nech-zije-kral.com

Toto je ľudo, alebo aj nadľudo z Necyklopédie

Elvis Presley (v jeho rodnom liste bolo uvedené meno Elvis Aaron Presley, (je)bol ľudo, ktorý sa v Amerike živil spievaním, niekedy aj hercovaním a okrem toho bol aj celebrita. Narodil sa 8. januára 1935 a vraj zomrel 16. augusta 1977. Vedci hovoria, že ani celkom neumrel a je večne živý.

Je nutné Elvisa často (najlepšie aspoň raz do týždňa) nazývať aj King Of Rock'n'Roll. Kto tak nekoná je považovaný minimálne za hovädo a maximálne za hnoj alebo za zmrda. Za toto oslovenie sa údajne nenahnevá ani Chuck Norris.

[upraviť] Narodenie, detstvo

Elvo sa narodil v malebnom mestečku Tupelo, to je v Mississippi, to je v USA. Mal mamu aj otca. Od útleho detstva sa učil hýbať v kolenách, ale nešlo mu to. Až raz zahliadol v televízore seriál Texaský Ranger. Uvidel ktoréhosi úbožiaka ako uteká s presratými trenkami a v tom okamihu vedel, kto by ho mohol naučiť tie správne pohyby. Chuck Norris zacítil jeho myšlienku a do hodiny bol v jeho izbe a tancovali...

Vtedy sa definitívne Elvo naučil legendárne pohyby Elvisa Presleyho. Tie potom nacvičoval aj s Karlom Gottom, ktorý potom povedal: "Já jsem naučil Elvise kolenovicu". Ale potom dostal po hube od Chucka a bol pokoj. Preto to uvádzame na pravú mieru, aby sme aj my nedostali po hube...

[upraviť] Puberta, mladosť

Keď bol Elvo v pubertálnom veku, mal akné a polúcie a podobné veci. Potom prešiel z puberty do mladosti, pretože aj on, ako všetci ľudia rástol a vyvíjal sa.

Elvo vtedy bol kamionista. Nikto nevie, či dobrý, ale myslíme si, že nie, lebo celebrity nevedia manuálne pracovať, preto sa stávajú celebritami.

Vyspevoval v kostole, tak bol King Of Kostol. Raz sa rozhodol, že mame na narodeniny zloží a nahrá pieseň. A tak napochodoval do nejakého nahrávacieho štúdia, ktorého riaditeľ bol vtedy slávny a povedal: "Milí nahrávači, chcem mame nahrať pieseň na narodeniny." A oni, kedže boli gejovia, tak sa dojali a vykríkli: "Nahraj!" A tak nahral.

Nie je známe, či sa mama potešila, ale ako mama mala povinnosť tešiť sa, tak sa predpokladá, že sa tešila. Ale je známe, že riaditeľ si všimol, že Elvo je super a tak ho za odmenu pozval, nech sa kuká na iných ľudov, čo budú nahrávať. No, ale on bol drzý a nielen, že sa len kukal, ale začal s nimi spievať. A tak spolu robili improvizejšn. A vtom momente riaditeľ odpadol, potom po odpadnutí sa prebral a povedal: "Zahrajte to znova a teraz to aj nahrajte." A stalo sa. A potom to pustili do rádia, A potom to bol hit. Okamžite zavolal do roboty a skončil s kamiónovaním.

Keď mal Elvis 19 rokov, začal čvirikať ohľadom niečoho, čo sa už podobalo na Rock and Roll. Vtedy si Chuck Norris povedal: "Toto bude kráľ rokenrollu!" A stalo sa! Lebo, keby sa nie, už by ani nebol svet.

O dva roky roky sa Elvis rozhodol, že začne hercovať, preto začal nežne milovať vo filme Miluj ma nežne, iným jazykom Love Me Tender. Miloval kadekoho. Veď mal 21 rokov. Potom už každý ľudo priznal, že je kráľ a tak začal Elvo kraľovať. Nosil nohavice, ktoré navrhol Mr. Zvonil. V tom čase brigádoval v chráme svedkov Jahodových, tam mali časté párty Svedkovia Jehovovi a tí posielali Zvonila zvoniť na zvony. Ktovie prečo... Jeho tam napadlo: "Tieto zvony sú úplne sexi, aj Elvo chce byť sexi, aby mal sexi ženy. Dám mu na nohy zvony a ešte aj kolenovica bude sexi". A tak sa stal pán kráľ sexsymbolom a zvonové nohavice módnym hitom.

Kráľ musel dokonca aj narukovať. A tam nesmel mať zvonové nohavice. A nesmel tak tancovať kolenovicu, lebo by sa mu smiali. A tak tam trpel, kým sa to nedozvedel Chuck Norris a Elvis bol v momente doma. A znova spieval a hercoval a kraľoval.

Samozrejme aj on mal svoje muchy. Napríklad sa prežieral. Žral banány a torty a chipsy a podobné hlúposti. A potom priberal. A celebrite toto nie je dovolené. Tak potom chudol. A takto stále dookola. A aj kraľoval pri tom.

Jazdil aj na traktoroch a motorkách, chodil do zábavných parkov, kde balil dievčence. Rád sa nechával zbožňovať. A tak ho zbožňovali. No, ale keď dostal nervy, tak každý, kto bol okolo bol v srabe. Rozbíjal televízory, keď tam videl nejakého konkurenta, ktorý sa mu nepáčil. A strieľal do áut, keď nechceli naštartovať. A na tie dievčence, ktoré ho zbožňovali mal vtedy také nervy, že až. Proste rešpekt, alebo sánka dolu šéfe.

Mal veľa žien, lebo bol kráľ. Toto nemá zmyslel rozoberať, bolo ich naozaj veľmi veľa a všetci vieme, čo s nimi asi robil. S jednou sa mu podarilo aj decko urobiť.

[upraviť] "Smrť"

ELVIS ŽIJE!!! Chuck by mu nedovolil zomrieť.

Ohováračky hovoria, že mal poruchu v srdci. Kravina... A bral drogy na predpis, čo aj bral, ale na to sa nezomiera predsa. Išiel do kúpelne a posledná frajerka za ním kričala, aby tam nezaspal. No a on jej povedal, že nezaspí. A potom ho vraj našla mŕtveho. Čo sú obyčajné kecy. Hanbila sa priznať, že ju opustil a šiel žiť na ostrov s inými ženami. A kedže Elvis bol kráľ a králi by mali byť džentlmeni, tak si povedal, že nech. A bolo mu to jedno (prvočíslo!).

Popeblues Hudobné skupiny (nie Metalové)
Bodom from childrenBuran BuranBurzumČechomorDead KomunistsDeathly eyesDepressive DirectionsGrín DejH16JakačiJoy DivisionManic Street PreachersNazarethNemŕtvy či neživýOlympikPeking PensionPil PivoSuper Bomb TrioTublatankaVeverička z MarsuVidlán
Tí, čo spievajú
50 KorúnAmy WinehouseBritney SpearsLady GagaDávid HajzelhófMartin KittnerKukoNemŕtvy či neživýJožo GaRagueVkeli KlaksónElvis PresleyKarel GottMichael JacksonRobo KazíkEva MázikováPeter StrašákJozef PáterovičRihannaHelena von Dráčková
*** Bonus ***