Emu

Z Necyklopédia

Emuš
Emo emu
Samec emuša

Kultové zviera Emákov.

Toto je Necyklopedický živočích

Emuš (hebrejsky Emu) je pštros ktorý žije v Austrálii. Austrálčania chcú byť originálni a tak si kúpili od vesmírnych ľudov pštrosy, ktoré sa od pštrosa líšia iba pôvodom a názvom. Teraz sú z tej originality šťastní a skáču jak skakalkové JoJo. Čoby len oni! Aj vajcia im už od toho skáču!

[upraviť] Popis Emuša

Emuš je vysoký, asi päť (prvočíslo!) metrov, má dve osem (číslo) metrové nohy ktoré má vystreté aby bol vyšší a nakoniec ma pštrosiu hlavu. Na hlave má kačací zobák, kačacie oči a tigrie zuby. Na nohách má psie laby a sem tam za 5-6 rokov sa vyskytne jedno pierko. Emuš je tučný a vedcom sa nepodarilo zistiť prečo, keďže žerie iba trávu a z tej sa údajne chudne.

[upraviť] Výskyt Emuša

Emu žije v Sydney, Melbourne a ostatných mestách Austrálie. Chová sa v Rómskych osadách do nedeľnej polievky. Tiež sa vyskytuje v Košických a Bratislavských lesoch, keďže často uteká zo ZOO.

[upraviť] Názov Emuša

Názov „Emuš“ znamená Emocionálne mozgové utrpenie škody. Od toho pochádza názov choroby EMO- Emocionálne mozgové ochorenie, ktoré sa vyznačuje znížením inteligencie na úroveň Emuša.

[upraviť] Obrana Emuša

Emuš sa bráni zastrčením hlavy do piesku, ak má dostatok času tak aj celého tela. Ak je v ZOO s kamennou podlahou tak sa bráni kopaním a útekom.

Necyklopedické živočíchy

AlfBlchaBoborCapCicavecCigániDelfínDikobrazDodogmaEmuFčelaFilckyHadHrochHyenaChameleónJóžin z bážinJežkoKomárKopytníkKrokodílKrtkoKruté jablkoLabuťLevĽudoMačkaMandelinkaMapinguariMedveďMorča obrovskéMravceMyšMuchaOpicaOsaPavúkPapagájParoháčPijavicaPlytviakPotvorPesSarančatáSlonSomárŠakalŠkrečokŠvábTchorTigerTopierŤavaTučniakTurulVeverkaVorvaňVošVyrhulaYetiZlatá rybka

Húpací koník
V iných jazykoch