Európska Únia

Z Necyklopédia

Presmerované z Európska únia
Európska Únia
Slovak European Union
Eu necy
Poloha slovenska
Slovensko - centrum Európskej Únie

Európska Únia, niekedy známa tiež ako eurobordel, Európska múmia či 4. ríša ale zaužívali sa aj skratky €U, ZSSEU alebo EUSSR, maďarsky Európska Húnia, je v súčasnosti malé, zanedbateľné a skutočne bezvýznamné územie anektované roku 2004 P.V.T. Slovenskom.

Za príčinu tohto aktu sa pokladá to, že toto spoločenstvo s velkým potešením rozdáva peniaze. Najvýznamnejší člen Európskej únie (po Slovenskou samozrejme) je Johnny Dead, ktorý je večným a jedinyḿ cisárom Svätej únie európskej a národa slovenského.

Pôvodne sa táto organizácia starala len o uhlie a oceľ, v súčasnosti sa stará do všetkého.

[upraviť] História

Legendy hovoria, že počiatky €U siahajú až do dynastie Yaqwsx, ktorá vládla na mesiaci Európa obiehajúcom okolo planéty Jupiter. Jedného krásneho slnečného večera sa cisár (ktorého meno bolo tak náročné, že zapadlo prachom) rozhodol, že dobije celý známy svet, čo činilo približne 362411842158482184214512010584211105 ^{695145145} AU^3 (AU je vzialenosť Zeme od Slnka).

Podľa jeho vdovy si tým chcel vynahradiť jeden údajný nedostatok, čo už ale nie je možné si overiť, pretože mäkké časti tela sa v hrobe nezachovajú. Postupne tak ovládol menšie a väčšie vesmírne objekty ako napríklad mesiace IQ a Im Mirinda. Zničil aj 10 planétu slnečnej sústavy Tájfurcsaemberek, ktorej obyvatelia sa stratili nevedno kam. Ako sa tak územie Európy zvačšovalo dosiahlo až časť Zeme, ktorej obyvatelia boli zotročený.

Európanom to však nestačilo a obsadili aj Himaláje, čím pripravili Yettiho o strechu nad hlavou. Ten sa ale naštastie poznal so Svätou trojicou (Chuck Norris,Johnny Dead a Jack Bauer), ktorý Európanom vyhlásili vojnu a behom milisekundy ich nechali vysublimovať. Vynorila sa však otázka čo s novým nadobudnutým územím a tak ho nazvali Európskou úniou a Johnny Dead sa nechal vyhlásiť za cisára Svätej únie európskej a národa slovenského.

[upraviť] Pravidlá

Krajina uchádzajúca sa o členstvo v EÚ musí splniť množstvo náročných kritérií. V prvom rade si musí nechať svoju žiadosť schváliť v USA. Následne si musí do vlády zvoliť ľudí ochotných predať všetok národný majetok Američanom, pokiaľ títo nemajú záujem, tak zakladajúcim členským krajinám EÚ. Po tomto kroku, nazývanom konsolidácia ekonomiky, musí krajina zaviesť demokraciu, čiže podporovať tých politikov, ktorí obhajujú USA a EÚ. Formálne krajina musí dodržiavať aj ďalšie demokratické princípy, pokiaľ to poruší, môže sa z toho vykúpiť tým, že naštve niektorého z nepriateľov EÚ.

[upraviť] Zoznam kolónií

Okrem toho sa Európska Únia nachádza aj v Južnej Amerike.

[upraviť] Libanonská zmluva

Inak povedané Benešov sekrét znamená potvrdenie hlavného postavenia Slovákov v krajine. Aby boli kolónie spokojné hranol domyslel dodatok o možnosti výstupu z únie, samozrejme štát bude znovu obsadený.

Necyklopedické štáty

Globe

Tieto sú vraj naozaj:
Afg 3D 12 AfganistanFlag of England AnglickoStandard of the President of Bulgaria BulharskoFlag Czech republic ČeskoNew Chinese Imperial Flag ČínaFlag of Dubai DubajFlag of Egypt EgyptEu flag Európska úniaState Flag of Finland (bordered) FínskoFlag of Free France FrancúzskoAlternative flag of greece 2.svg GréckoFlag hnkg Hong KongCroatian flag ChorvátskoFlag-of-Israel 12 IzraelFlag of India 12 IndiaÍrskoFlag of Japan JaponskoCannabis marijuana leaf parody flag KanadaKosovo State Flag KosovoFlag of Cuba 12 KubaLíbyaHunFlag MaďarskoFlag of Mongolia MongolskoFlag of Germany (state) NemeckoFlag of Norway.svg NórskoPoľskoAustrian State flag RakúskoFlag of Romania 12 RumunskoFlag of Russia Rusko500px-Flag of Slovakia SlovenskoFlag of Slovenia SlovinskoFlag of Switzerland2 ŠvajčiarskoFlag of Serbia SrbskoFlag of Italy TalianskoFlag of Turkey 12 TureckoUkr vlaj UkrajinaFlag of America USAFlag of the United Kingdom Veľká Británia