Fakalýna Krychtová

Z Necyklopédia

Barbaric1 Upraviť!
Tento článok by mal aj nejaký ten zmysel, no NECYKLOPÉDIA naň hrdá nie je!
Ak chcete aby tu zostal pozrite sa ako na to a začnite na tom pracovať!

Fakalýna Krychtová
Faka

Narodenie 22. máj 1967
Bratislava
Výška 170cm
Váha 52kg
Známa vďaka Pošte pre Jeba
Manžel Ivan Krychta
Deti Dvä - malá Fakalína a malý Jakobsen
Rodičia Dvaja
IQ 35
Webstránka krychtová.de

Toto je ľudo, alebo aj nadľudo z Necyklopédie

Fakalýna Krychtová ďalej ako Fatka známa známa pod prezývkou troska alebo aj socka, je moderátorkou najľudskejšej relácie na svete Pošta pre Jeba, kde dáva dohromady pojebané ľudské vzťahy, pričom so svojimi ani pohnúť. Fakalýna Krychtová alias Fatka, zaslobodna Phoebe, je poddruh ľuda známeho ako Vzdelaná Slovenka. Je sestrou svetoznámej zberateľky detí: Angelina Jolie, pričom sama zbiera ľudské utrpenie.

Moderatori Posty pre Jeba

"Som šťastná, že som dostala ponuku moderovať túto reláciu. Je to pre mňa nielen príležitosť, ale predovšetkým radosť. Páči sa mi, že v relácii nikoho nezosmiešňujeme, nerobíme ľuďom zle, skôr naopak. Umožňujeme im prežiť stretnutia, ktoré môžu zásadným spôsobom zmeniť ich život."

- Fatka - Pošte pre Jeba

[upraviť] Pôvod a vzdelanie

Fatka pochádza zo zemanského rodu - spávali na zemi. Jej otec bol pražský senátor - kosil seno v Holešoviciach. Od mamy dostávavla echtovnú francúzku výchovu - francuzákom ju mlátila po hlave.

"Buď z toho zemre alebo osproscie..."

- DOktor Živágo - francúzskej výchove

"...a nezomrela som."

- Fatka - sebe

Fatka je považovaná za vzdelanú Slovenku s najvyšším možným vzdelaním v materskej škôlke v Žiline v odbore Plač.

[upraviť] Kariéra

Ako neskúsená vzdelaná Slovenka sa uplatnila v dabingovom štúdiu, keď oddabovala samú seba zaslobodna v seriáli Priatelia, za čo si zaslúži minimálne cenu 3Grammy za soundracky (všetky). Neskôr napodnet svojej babky, Slovenská televízia spolčila sa s Fatkou a s Jebnutým Jankom a vytvorila šouku Pošta pre Jeba, čo jej prinieslo doživotnú slávu, a traumu, zapríčinenú toxicitou použitých materiálov. Sem tam sa zúčastní nejakých akcií... ktoré však nestoja za zmienku. Preto sa o nich nezmienime.

[upraviť] Fatka a jej príbeh s mobilom a autom

Mala som raz taký špičkový mobil ale hneď som ho znenávidela, pretože mal zlú batériu len 10.580 mAh a hrozne rýchlo sa vybíjal. Zažila som s ním humorné historky, keďže sa mi v najnevhodnejšej chvíli vybil. Vybil sa mi, keď sa mi pokazilo auto, takže som nevedela čo robiť. Bola som vtedy ešte začiatočníčka šoférka. Pamätám si ako som plakala na ulici ako krava drbnutá, pretože som nevedela, čo mám teraz spraviť, komu zavolať z vybitého mobilu.