FANDOM

"H,h,h..."

- Fantomas
Fantomas
2013-04-07 15-54-15-carnaval-belfort
Letmý úsmev Fantomasa

Francúzsky národný hrdina
Narodenie nevedno
Francúzsko
Úmrtie nevedno
nevedno

Toto je ľudo, alebo aj nadľudo z Necyklopédie

Fantomas je(bol) dosiaľ poriadne ani nedocenený francúzsky národný dejateľ, podnikateľ, filantrop, filatelista a hrdina.

Životopis Edit

Fantomas je jedným z mála národných hrdinov západných európskych kultúr s jedným menom bez priezviska. Je to problém, lebo ako správny Francúz by mal niekde okolo mena aj to povestné „de“, ktoré by nám letmo mohlo naznačiť kde sa vlastne tento úžasný tvor narodil. Pre túto skutočnosť aj pre to, že nám svojimi mimickými prejavmi nikdy toho mnoho (zrýmované nečíslo!) neprezradil, nevieme dodnes s určitosťou povedať kto je, skadiaľ pochádza a kedy a kde študoval. Nemôžeme ale súhlasiť, že Fantomasom by mal byť Nikto.

Do povedomia verejnosti sa Fantomas dostal potom ako sa stal hrdinom mnohých záhadných obchodných transakcií, ktoré sa spočiatku vďaka jeho vrodenej skromnosti pripisovali úplne iným osobám. Svoje obchody Fantomas totiž realizoval tak, že si na ksicht natiahol gumenú masku reálneho ľuda a tým teda na seba prebral jeho podobu. Táto skutočnosť vždy nakoniec vyšla najavo, lebo Fantomas si túto masku teatrálne z tváre stiahol dolu. Pod dojmom, že je to zábavné toto gesto sprevádzal hlasný smiech, ktorému ale nenadŕžala Fantomasova mimika. Musel, chudák, pod tou gumou trpieť a len záhadné okolnosti spôsobili že z nej nemal prýšte.

DruhEdit

Oficálne správy poukazujú na Fantomasovu smrť niekedy okolo roku -134324. Amatérske výzkumy však dokazujú, že druh Fantomas sa rozšíril po celom svete. Napriek tomu títo ľudia sa buď boja priznať a oficiálne zverejniť svoje poznatky, alebo ide o samotných Fantomasov.

Najväčšie podozrenie vzniká, že Fantomasom je aj všeznámy-všadebol-všetkovie-všetkovidel "vlastník a sploditeľ zemegule", Chuck Norris. Pokusy na odber tkanív na testy ale dokázali, že sa to nedá zistiť a preto sa Chuck Norris aj naďalej uvádza ako Titán.

Vzhľad Edit

Vizáž Fantomasa má na svedomí intergalakticko-medzikontinenálne uznávaný [Paviel Rochnyak|kaderník], ktorý sa k tomuto počinu zatiaľ oficiálne nepriznal (marec 2010).

UPOZORNENIE Edit

Najväčším problémom je, že Fantomasa je ťažké na ulici rozpoznať, pretože na seba dokáže vziať podobu svojich obetí. Dbajte teda na zvýšenú pozornosť pri čudnom správaní vašich priateľov. Nemusia to byť oni.

Chuckn

Chuck Norris
ArtušAttilaBatmanJack BauerIvo A. BendaNapoleon BonaparteBuffalo BélaJúlius CézarLara CroftProfesor DawkinsJohnny DeadDong Xian MiaouFantomasGRScBear GryllsMcGyverAdolf HitlerDr. HouseIron ManJack rozpar-ováčMichael JacksonJóžin z bážinRhodský KolosKrištof KolumbusKostradamusJozef PáterovičBáťuška PutinOld ShatterhandSanta ClausSanta IštváňBaba VangaVincent VeneraWinnetouDarth VaderTašunka VitkoTlapák Umba Gula

Jesus Mugshot