Feťák Dušan

Z Necyklopédia

Dusan

Dušan

Feťák Dušan je známy feťák, žijúci vo Svite . Ako jednému z mála, jemu fet neškodí, ale prospieva. Fet (v tomto prípade toluén) je jeho život. Prospieva mu, pretože niekto je narkoman a dáva bongo-čongo, tito-lito-vito, ale on je feťák a bere to športovo.

Dušan rozmýšľal o liečení, ale ešte o tom pouvažuje, pretože liečenie, to je dobrá vec podľa neho, ale pre neho to je nič.

Jeho snom je ísť na liečenie a prestať s fetom, aby ho potom možno mala Aďka rada.

[upraviť] Najčastejšie výrazy, ktoré Dušan používa

[upraviť] Rozhovor s Dušanom

Čo v tom vidíš vlastne? Veď ti to škodí!

- Mne to neškodí. Mne tó... mne... mne to prospieva ako, tak vám poviem ako, mne to prospieva ako... viete? Mne to prospieva, ten fet, hej?

Ako ti prospieva?

Ako často fetuješ?

- No ako často fetujem? No tak už asi... no... tri roky už asi... tri roky...

A ako často? Každý deň?

- Každý deň, každý deň... každý deň...

Koľko ťa to stojí?

- 30 korún, 30 korún... 30 korún denne, no... Niekedy si zoberem aj dva litre nar... naraz... dva litre naraz... Tak ako, viete no.

A ešte ťa to neodrovnalo, nebol si v nemocnici kvôli tomu?

- Nó, v nemocnici som ešte nebol ešte. Teraz, teraz mám ísť ako... na liečenie ako, ale... Rozmýšľal som o liečení, ale ešte o tom pouvažujem ako... nó, viete ako to... Ale... liečenie, to je ako dobrá vec ako, hej? No... Ale pre mňa to jé nič, viete ako tak.

Ako to berú tvoji rodičia a známi?

Vlastne, začal si fetovať kvôli tomu, že ťa niekto sklamal?

Ale tak to v živote chodí a predsa len každý takto neskončí...

No tak prečo neprestaneš, pred chvíľou si povedal, že prestať nechceš, zrazu prestať chceš?- Ešte tuto flašu som povedal!
Feťák Dušan03:43

Feťák Dušan

[upraviť] Vyvrátenie mýtov