Filipínci

Z Necyklopédia

Ako sa volá filipínska žena?
...predsa filipíčanka
Filipínci
FilipínskaUlica

Pohľad na typickú Filipínsku ulicu s typickým Pinoy obyvateľstvom.
Pôvod Filipínsko
Hlavné mesto Guľalumpúr
Politické zriadenie PC-kracia
Počet vojen 10
Počet výhier 5
Počet prehier 1000
Počet vládcov 1

Filipínci, ktorí sami seba volajú aj Pinoy, tvoria národ žijúci na zopár malých ostrovoch zvaných Filipíny.

[upraviť] Charakteristika

Sú to kokoti, je ich 92 miliónov, každý z nich má doma minimálne tri počítače a samé harddisky plné MMORPG (Massively multiplayer online role playing game) hier a v každej hre aspoň päť účtov, a ich celoživotným cieľom je dosiahnuť najvyšší možný level v čo najviac MMO hrách.

[upraviť] Životný štýl

Životný štýl Filipíncov je takmer u každého pinoya rovnaký - školopovinní Filipínci idú ráno do školy, kde sa vždy cez prestávku nahrnú na tri počítače v celej škole (nedostatok financií) a hrajú MMO hry. Navzájom si nikto nezávidí, pretože všetci Filipínci držia spolu a tvoria 95% hernej populácie v každej MMORPG hre. Keď niekto zo zvyšných 5% udelí na adresu Pinoy nejakú narážku, Filipínci sa cítia diskriminovaní a o chvíľu sa herný chat zaplní nezmyselnými slovnými spojeniami na adresu celej populácie a následne o tom, akí sú Pinoy na seba hrdí a akí sú super.

Keď školopovinný Filipínec príde domov zo školy, prvé, čo urobí je zapne MMO hru (PC má totiž non-stop zapnutý, aby mohol nepretržite sťahovať nové MMO hry) a pokračuje, kde naposledy v škole prestal.

Dospelý Filipínec sa od školopovinného Filipínca líši iba tým, že nechodí do školy a že musí aspoň trochu uživiť rodinu a platiť Internet.

Podľa prieskumov v roku 2009 pozná priemerný Filipínec aspoň 180 MMORPG hier a má účty aspoň na 40 z nich, kde priemerný level má 78.

[upraviť] Jazyk

Filipínčina je všetkými národmi (okrem Filipíncov) považovaná za najstrašnejší a najškaredší jazyk na svete. Všetky slová vo Filipínčine sú odvodené od troch základných slov: Ngala, wala a jajajajaja (počet jednotlivých "ja" môže byť ľubovoľný, avšak čím viac "ja", tým má veta väčší emotívny podtón). Pomocou kombinovania týchto troch slov môžeme poskladať vety prakticky akéhokoľvek významu. Toto je však všetko, čo vieme o tomto škaredom jazyku, pretože je tak škaredý a nezmyselný, že sa to nikomu nechcelo študovať. Jediným človekom v širokom okolí, ktorý sa tým zaoberá, je akási stredoškoláčka z Českej Lípy. Jej totožnosť sa zatiaľ nepodarila zistiť, pretože je vraj údajne agentkou KĽDR a ich Všemocný vládca sa postaral o najvyššiu utajenia.

Národy
SlováciSlovák Američania Filipínci Francúzi Maďari Osmani Rómovia Češi Šmolkovia