Fizyčno

Z Necyklopédia

Sexy artist working furiously. (6759444905).jpg

Fizyčno (nesprávne aj fyzično) je presným opakom psychična a/l ebo duchhovna. Fyzično je teda materialistický fenomén a ideál, lebo sa dá naň siahnuť, prípadne omakať.

Už to, že jedna vec môže byť opakom dvoch (prvočíslo) vecí, ktoré nie sú totožné, je zázrak obsahujúci prvky tragična aj komična, respektíve vtipna. Napriek tomu je však fizyčno (spolu s psychičnom, Zigmund Freud by vedel rozprávať) zdrojom všetkého zla v tomto svete. Veríme, že čisto duchhovný svet by nebol tak nahovno, pretože obyčajné fizycké hovno by v ňom bolo nahradené metafizyckým duchhovnom, u ktorého už z predpony „meta“ vidíme, že to zrejme bude čosi viac (viac je hlavne veľmi dôležité nečíslo).

Psychično možno nemôže existovať bez fizyčna, prinajmenšom vieme, že je fizyčnom ovplyvniteľné (napr. drogami), alebo vypnuteľné (napr. kladivom). Duchhovno bez fizyčna existovať možno môže, pravdou však je, určité fizyčno môže videniu duchov veľmi napomôcť.

Fizyčno je dôležité. Hlavne pri vzťahoch je príťažlivé fizyčno podstatným podnetom pre pozitívnejšie psychično. Niekedy zamáva hormónmi a zapôsobí až tak silne, že môže spôsobiť gravitáciu. Proste, vplyvy fizyčna to dopracujú do manželstva, ba aj choroby, ktorého následkom je decko. Je to teda príklad toho ako fizyčno spôsobí vznik nového fizyčna. Nie je veru nič pozitívne do tohto spraseného sveta splodiť nové fizyčno...

Necyk.png
NECYKLOPEDICKÉ zamyslenia
Thinker.gif

AnonymMnohoNekonečnoNezmyselSomarinaKtoNiektoNiktoNiečizmusNiečoNiečo inéNičČosiČokoľvekVšetkoVšadeMalé tudleVeľké tudleOmylKamarátNepriateľDebilHovädoSviňaZmrdMoralistaKokoti medzi namiKoniec svetaKoniec koncovDnesHmotaNonameSlovoVtipnoPozeraj ako čítašPočuj ako píšešSmrťSpasenieNirvanaParadoxVesmírZázrakŠťastieMatka prírodaPravdaPravda o zániku dinosaurovEuklidove vetyRacionalizmusVetrológiaMurphyVŕtanie si do kolenaStúpanie do hovnaHlas úduZákon padajúceho hovnaPrečo je filozofia nahovnoLogika
Chlad slovenských žien a ich vplyv na globálne otepľovanie.Energetická efektivita pri balení slovenských žienMýtus o Slovenkách ako najkrajších ženách na svete

Thinker 2.gif