Génius

Z Necyklopédia

Jankollar

Génius, slangovo aj geňo, je človek, ktorý sa vás snaží nasrať tým, aký je múdry, t.j. „geniálny“. Génius je preto rád nazývaný aj „vševed“ a „všeovládajúci“. Takýto človek je inak nazývaný aj Dokonalý, no na vonok to len máloktorý prizná, no pri pohľade na neho keď mu to človek povie do očí je vidieť, že sa tvári ako najväčší borec a ako je rád, že ste to aj vy pochopili konečne. Geniálne sa dá všeličo riešiť a môžme mať v sebe vrodeného génia niečo dojebať... toto nie je tiež na zahodenie. Vlastne každého môže hriať pocit, že je úplne ľahké stať sa géniom. Géniami je prepchatý svet. Taký Američan ráno vstane, pozrie do zrkadla na svoj tupý, tlstý ksicht a povie si na plné hrdlo:

You are simply the best!

Najčastešími géniami bývajú taktiež alkoholici a politici

[upraviť] Charakteristika génia po vašom zlom dni

V deň, keď vás niekto preští a vy nič nezmôžete, prihláste sa do Necyklopédie a nechajte tu takéto slová:

Génius? Takýto človek sa vyznačuje tým, že všetko vie, všade bol, všetko počul, všetko ovláda a dokáže. Ako svoje dôkazy uvádza veľa vecí, no málo z toho je pravda, väčšinou ide o úspechy iného prípadne iných ľudí, často aj o klamstvo len aby takýto človek sa ukázal. No pri prvej možnosti kedy má niečo s toho dokázať má zrazu veľa inej práce, niekde musí ísť alebo sa záhadne vytratí aby nemusel nič dokazovať. No ak sa ho podarí odchytiť tak aby to dokázal tak obviňuje všetkých a všetko s toho že mu to nejde, lebo v skutočnosti si nevie s tým poradiť.

Takýto človek si so stálou pravidelnosťou necháva radiť od rovnakých ľudí ako je on sám. Na akékoľvek logické aj nelogické vysvetlenia jeho omylu je každý vysvetľovateľ obviňovaní so všetkého možného aj nemožného. Títo ľudia sa vyznačujú aj tým, že v mnohých veciach sú zaostalí alebo neschopní. Tieto veci sa však dejú z jednoduchých dôvodov ako je sleposť, hlúposť, zaťatosť a veľa iných podobných vecí, ktoré takýchto ľudí v skutočnosti absolútne presne vystihujú a definujú.

[upraviť] Dokazovanie jeho "GENIALITY"

V prípade ak chcete od takéhoto Génia neaký dôkaz jeho geniality tak to nikdy nedokáže, prípadne Vám povie, s koho si máte vziať príklad. Tento ním uvedený príklad bude zaručene iba človek, ktorý je tiež taký Génius ako on sám. Môže sa stať že Vám aj začne nadávať a urážať Vás, lebo si nebude vedieť inak rady.

Génitaliovia z radov na internete: Martin Peniasko[1] - je to borec snaď najsamudrejšejši z múdrych

V iných jazykoch