Generál Mugabe

Z Necyklopédia

Generál Mugabe
Rmugabe

Mugabe Róbert Gabriel
Narodenie 21. február 1924
Katuma
Úmrtie Nuž čo, žiaľ ešte žije
Známy vďaka tomu, že je vládca Rodézie
fašista čiernej pleti

Toto je ľudo, alebo aj nadľudo z Necyklopédie

Generál Mugabe (vlastným menom Mugabe Róbert Gabriel, 21. február 1924, Katuma), vládca Rodézie, fašista, najčiernejší zo starých Slovákov.

Mugabe sa narodil 21. februára 1924 v dedine Katuma, na katolíckej misii rovnakého názvu, ktorú spravoval farár Andy Murín, Slovák v službách Britskej koloniálnej správy, ktorý sa považoval za osobného priateľa Syra Cecila Rodéza. Andy Murín bol aj veľkým milovníkom Afriky a Afričaniek. Keď krstil malého Mugabeho, vycítil v ňom silnú mocibažnosť a preto ho pomenoval Róbert, ale keďže v ňom cítil aj intelekt, rozhodol sa mu prideliť aj múdrejšie meno, preto Róbert Gabriel.

[upraviť] Príhody zo života

Mugabeho zvieracia farma: Mugabe na svoje 85. (funguje ako prvočíslo na južnej pologuli) narodeniny prezentoval svoju černošskú rasistickú doktrínu, vďaka ktorej teraz jeho čierni voliči ktorí voľakedy žili v hojnosti v najúrodnejšej zemi sveta no zatúžili po krvi bielych vykorisťovateľov. Počas jeho komunistickej revolúcie vyhnal bielych statkárov pričom svetovým médiám sa podarilo pred Európou zakryť toto rasistické vraždenie farmárov s deťmi a znásilňovanie ich žien a dcér. Mugabe tieto veci robil, lebo sa snažil pripodobniť svoj životný príbeh, príbehu z Orwelovej Zvieracej fary. Keď zvieratá poslúchali farárov (ako on Andyho Murína) tí sa o nich starali a farma prosperovala. A ďalej to už poznáme.

Murín vychovával Mugabeho k tomu, aby nenávidel všetkých: homosexuálov, indiánov, indoeurópanov (najmä rómov). Fary spustli, zvieratá začali hladovať a ochoreli .... Najsmutnejšie je že médiá vôbec pravdivo neinformujú o práci Andyho Murína, ktorého politický dopad bol v dlhodobom horizonte pravdepodobne oveľa väčší, ako snaha Andreja Hlinku.

Ak neprídeš k demokracii Politici
ReligionSymbolAbr Politické systémy ReligionSymbolAbr
PolitikMonotikaPolitikaŠtátPrezidentNáboženstvoPápežAtentátDementkraciaFeminizmusKonštruktívna monarchiaKorupciaAl SrajdaMossadCIANATO
Atlantic ocean Významní svetoví politici Atlantic ocean
Adolf HitlerStalinLeninJurko KríčekBill ClintonBabrák ObamaFidel CastroKormidelníkJFKMussoliniŠalvio BezlysiniGenerál MugabeNapoleon BonaparteSaddám HusajnUsama bin LádinVáclav KlausVáclav HavelFidel Castro